Showtek - Choruz (12") 2004wrote: Mag het hopen jaZie PP er wel voor aan, maar denk niet dat Q het toelaat.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Perhaps, maar toen was Choru / Chorus / Chore niet de ondernaam van het feestwrote:Showtek - Choruz (12") 2004wrote: Mag het hopen jaZie PP er wel voor aan, maar denk niet dat Q het toelaat.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Nee dat weet ik ook wel. Haalde gewoon spontaan een voorbeeld aan. Maar zeg 'nooit' nooitwrote: Perhaps, maar toen was Choru / Chorus / Chore niet de ondernaam van het feest
Serieus een doodshoofd? Snappen ze daar dan helemaal niets van themaverwerking?
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Denk het niet... Ziet er erg ongeïnspireerd uit die stage.wrote:Serieus een doodshoofd? Snappen ze daar dan helemaal niets van themaverwerking?
Nja past wel bij de naam Headhunterz maar niet bij de dj Headhunterz en zijn muziek.wrote:Serieus een doodshoofd? Snappen ze daar dan helemaal niets van themaverwerking?
Had wel wat meer verwacht dan een suffe schedel boven een podium
Bethesda zal weer blij zijn met alle support
Bethesda zal weer blij zijn met alle support
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
heh staan die volume knoppen nou omlaag? 
Delete heeft n Rmx gemaakt van Sasha F - Hardstyle Matters
Kan me al redelijk inbeelde hoe die gaat klinkenwrote:Delete heeft n Rmx gemaakt van Sasha F - Hardstyle Matters
was toch best wel een vet feestje, en over die doodskop. daar stond een bemer op gericht zodat et leek alsof die veranderden enzo.
ik heb het in ieder geval naar me zin gehad!
ik heb het in ieder geval naar me zin gehad!
Dat kan heel goed kloppen, de eerste 2 tracks leken namelijk op het eerste gezicht ook een deel van de introductie. Als ie opkomt zie je ook dat hij geen Play knop aanraakt. Na de Make It Loud Edit werd de muziek stil gegooid, deed Villain z'n woordje en drukte hij geloof ik wel op een play knop. Zulke momenten kwamen wel vaker voor geloof ik want sommige dingen van de lichtshow etc liepen midden in een set synchroon terwijl dat best lastig is om dat live te doen geloof ik. (Tekst van one, two three, make it loud etc). Tijdens het laatste nummer Lessons in Love ging er iets mis, leek net alsof Villain met z'n poten aan de draaiende cd-speler zat want nummer startte net voor de 2e climax weer opnieuw haha.wrote:heh staan die volume knoppen nou omlaag?
Adrenalize was overigens wel live, ik stond aardig vooraan en je kon op sommige momenten duidelijk zien dat ie niet aan het acteren was. Wat een baas overigens, eerst dat nummer van hem dat lekker klinkt, daarna gewoon One Blade (original mix)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Je mening zal veranderen als ik zeg dat de show perfect verzorgd was en dat ze de schedel gebruikten voor 3D-mappingwrote:Serieus een doodshoofd? Snappen ze daar dan helemaal niets van themaverwerking?
Verandert niks aan de themaverwerking hoor.wrote:Je mening zal veranderen als ik zeg dat de show perfect verzorgd was en dat ze de schedel gebruikten voor 3D-mappingwrote:Serieus een doodshoofd? Snappen ze daar dan helemaal niets van themaverwerking?
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
3D-Mapping, een van de vetste dingen die je met een beamer en een stilstaand object kan doenwrote:wrote:Je mening zal veranderen als ik zeg dat de show perfect verzorgd was en dat ze de schedel gebruikten voor 3D-mappingwrote:Serieus een doodshoofd? Snappen ze daar dan helemaal niets van themaverwerking?
-1 voor jou.
Ze hadden ook maar 1 dag om alles op te bouwen vanwege Dirty Dutch afgelopen vrijdag. Dan nog is alles daarop aan te passen
leeg en holwrote:Kan me al redelijk inbeelde hoe die gaat klinkenwrote:Delete heeft n Rmx gemaakt van Sasha F - Hardstyle Matters
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
wrote:leeg en holwrote:Kan me al redelijk inbeelde hoe die gaat klinkenwrote:Delete heeft n Rmx gemaakt van Sasha F - Hardstyle Matters
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2012/Amst ... kheid.html
Soort van verslagje van een 'buitenstaander'. Ik vond het vermakelijk
Soort van verslagje van een 'buitenstaander'. Ik vond het vermakelijk
hahaha emo-sla-je-arm-om-je-beste-vriend-ontsteek-het-bengaals-vuur-moment
A
Even later opgevolgd door een ranzig cocaïne-anthem