Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wildstylerz schreef:
nee:( maar ik had het niet verwacht dat het toch uitverkocht zou zijn :P

Hoezo dat niet?

aangezien trilliogy met hem ook niet uitverkocht was
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Vind het wel leuk interview, hij heeft ergens wel een punt. Die hele Raw Style hype is eigenlijk pas echt ontstaan toen Zatox ook met z'n Raw Style release kwam, wat een verschrikkelijke term blijft overigens xd. Vind het niet vreemd dat brennan heart aangeeft dat Zatox op precies juiste moment met de juiste sound kwam, zoals je eigenlijk ziet bij heel veel artiesten.

Ik weet niet maar de track Raw Style heeft toch helemaal niks met rauwe hardstyle te maken, alleen de naam :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:11 

Hardtraxxer

Jolle schreef:
Dark Pact schreef:
Vind het wel leuk interview, hij heeft ergens wel een punt. Die hele Raw Style hype is eigenlijk pas echt ontstaan toen Zatox ook met z'n Raw Style release kwam, wat een verschrikkelijke term blijft overigens xd. Vind het niet vreemd dat brennan heart aangeeft dat Zatox op precies juiste moment met de juiste sound kwam, zoals je eigenlijk ziet bij heel veel artiesten.

Ik weet niet maar de track Raw Style heeft toch helemaal niks met rauwe hardstyle te maken, alleen de naam :P :P :P

jep vooral die kick van zatox = raw style is drie keer niks! als het onder raw hardstyle moet vallen! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:47 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Neilio en Neroz bij DWX
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:48 

Artiest

patrickjeb schreef:
Wel leuk dat hij benoemd dat 'zijn' platen vroeger werden gedraaid toen Dana, Pavo etc draaide. Geen moment dat je er iets uit kan halen dat hij met Pieter de platen heeft gemaakt/gedraaid.

Iets met ouwe koeien, als hij dr gelukkig van wordt om dat zo te beweren, moet ie dat vooral doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:56 

Artiest

Jolle schreef:
Dark Pact schreef:

Je ziet mij ook niet beweren dat het raw hardstyle is, alleen dat de raw style hype is ontstaan rond die release. (juist vanwege de naam)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:14 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Die is nog goed hoog gekomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Reacties op facebook eronder zijn weer ergerlijk

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151173176983796&set=a.394348843795.173394.21283608795&type=1&theater

Voorbeeldje:
Citaat:
Brendan Connell I honestly think these are the guys all buying votes. How could they possibly have more than the already mentioned artists? His fanbase isn't 1/100th of Roger Sanchez/Sven Vath/Fatboy Slim.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:33 

Hardtraxx Elite

Ja een kleine maar trouwe fanbase kan je dus nog best hoog krijgen in zo'n lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:42 

Hardtraxxer

Citaat:
Nikkita Bradette Brendan: he is very well known in the hard dance scene as Gunz4Hire (with Ran-D). He also plays some of the biggest events in Holland as well. There's no vote buying -- hardstyle just has a very small/close knit fanbase and he did pretty well last year.

Is dat dan 'de' Nikkita? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 22:03 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Reacties op facebook eronder zijn weer ergerlijk

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151173176983796&set=a.394348843795.173394.21283608795&type=1&theater

Voorbeeldje:
Citaat:
Brendan Connell I honestly think these are the guys all buying votes. How could they possibly have more than the already mentioned artists? His fanbase isn't 1/100th of Roger Sanchez/Sven Vath/Fatboy Slim.

:')
Dat is zo lame hahah heb ook op Adaro gestemd voornamelijk om zijn mixing skills, ik betwijfel of diegene uberhaupt Adaro wel is live heb gezien. Zelf ook maar ff een reactie geplaatst: He's mixing skills are insane and does a lot of crazy teasing with other tracks, TBY or Showtek dont do that.. Its well deserved!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:33 

Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
Jolle schreef:
Dark Pact schreef:

Je ziet mij ook niet beweren dat het raw hardstyle is, alleen dat de raw style hype is ontstaan rond die release. (juist vanwege de naam)

oke! ;) maar waarom heb jij geen artiest bij naam staan! want je ben namelijk een hele goeie! :worship: spoontech :loving:

Dark Pact - Psychotic :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

*Mompelt iets met veren en plaatsen waar de zon niet schijnt.*
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:44 

Donateur

Je bent wel echt gek als je dat nog gaat uitleggen aan gasten uit andere scenes die niet begrijpen waarom hun favoriete artiest er niet tussen staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Jolle schreef:
Dark Pact schreef:

Precies, en destijds werd het wel als raw gezien overigens. Nu zijn de grenzen behoorlijk verschoven door de opstanding van Theracords, Tillt e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me nog herinneren dat ik die release best 'raw' en in ieder geval hard vond! Vooral Poltergeist eigenlijk... en de mid van Raw Style. Als je daar nou ff wat dikke kicks onder legt heb je echt wel een kneiterharde plaat hoor, die synth is best gruwelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 01:08 

Hardtraxx Veteran

Raw Style is echt het perfecte voorbeeld van een euforische track
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 02:32 

Hardtraxx Veteran

B-Front
Citaat:
Tomorrow hope to finish The remix of Digital Punk - Burn :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 09:35 

Hardtraxx Veteran

Gepreordered. http://www.hardstyle.com/merchandise/cr ... tology/372
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 10:03 

jordifcg schreef:

ik ook :worship: :drool:

ot: laatmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 10:59 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 17:19 

Hardtraxxer

Er op de HDE een hele interessante presentatie was over Social Media van een gast die een bedrijf aan het opzetten was die dit allemaal in kaart aan het brengen was en hij vertelde dat er grote EDM namen zijn waarvan bv op Twitter slechts 40-50% van de volgers echt zijn. De rest zijn bv robots en ghostaccounts...

En dat tijdens de Facebook schoonmaak van een paar weken terug sommige artiesten enkele duizenden likes minder hadden elke dag.

En dat het CDA tijdens de verkiezingen in enkele dagen van 5000 naar 30000 duizend (grofweg, grafiek is niet accuraat genoeg) ging....

Hij liet het aan het publiek over om de conclusies te trekken ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Tuneboy ‏@djTuneboy
Citaat:
my new track is finished! Tuneboy feat. Ruffian "Switch off your mind" a preview will follow soon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 22:05 

Hardtraxxer

Chuckie is nu live van de Ziggo Dome. Kijk eens voor morgen. ;)

http://www.be-at.tv/brands/ade-2012/dir ... ow-claw.go
Vorige  1 ... 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen