goed verhaalwrote:Waarom mogen hun niet als ster ontvangen worden? of waarom is dat in jou ogen raar?? hun komen toch voor een
bepaalde dj , en als headhunterz bijvoorbeeld een ster is in hun ogen... laat ze!!
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
wrote:Waarom mogen hun niet als ster ontvangen worden? of waarom is dat in jou ogen raar?? hun komen toch voor een
bepaalde dj , en als headhunterz bijvoorbeeld een ster is in hun ogen... laat ze!!

I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Als jij zo'n billenlikker ben, á la, maar ik zie een dj gewoon simpelweg als een vent die plaatjes voor je komt draaien waar je voor betaald hebt. Hij is echt geen beter mens als de artiest populair is hoor, als de dj koppijn hebt, neemt hij ook gewoon een aspirine.wrote:Waarom mogen hun niet als ster ontvangen worden? of waarom is dat in jou ogen raar?? hun komen toch voor een
S
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Was dat voor mij bedoeld? Ik zeg gewoon dat we moeten wennen aan het breder worden en toegankelijker worden van hardstyle. Niet dat ze niet als ster ontvangen mogen worden. Headhunterz mag van mij best handtekeningen op borsten zetten en zijn gezicht afvegen met bh's.wrote:Waarom mogen hun niet als ster ontvangen worden? of waarom is dat in jou ogen raar?? hun komen toch voor een
http://www.q-dance.com/q/events/Qdance_ ... ages/48347
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Da tweekaz op facebook
:
Dear Flosstradamus. After several messages from our fans, we've discovered how "inspired" you've been by our tracks
With all the hard work and dedication we put into our music, it's nice to see that we can inspire and spread the sounds throughout different genres as well. We just released an album, and if you drop us a message with your email, we'd happily send you all the tracks
Sharing is caring right?
View on YouTube
Dear Flosstradamus. After several messages from our fans, we've discovered how "inspired" you've been by our tracks
View on YouTube
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
hahahahahahaha wat een remix, of hoe je zo iets moet noemen.wrote:Da tweekaz op facebook:
Dear Flosstradamus. After several messages from our fans, we've discovered how "inspired" you've been by our tracksWith all the hard work and dedication we put into our music, it's nice to see that we can inspire and spread the sounds throughout different genres as well. We just released an album, and if you drop us a message with your email, we'd happily send you all the tracks
Sharing is caring right?
View on YouTube
Wel een top opmerking van da tweekaz, gelukkig liggen ze er zelfs niet zo van wakker als showtek.
Ff terug naar Zatox
View on YouTube
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Zitten paar toffe nieuwe tracks in die zatox video
En zijn kicks zijn ook aangepast zo te horen.
Last edited by emmerick on , edited 1 time in total.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Die track op het einde 
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
... Brennan Heart bezig is aan een docu over Hardstyle.
S
In before the Lystwrote:... Brennan Heart bezig is aan een docu over Hardstyle.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Idd. Dit begint toch weer een beetje de goede kant op te gaanwrote:Die track op het einde
Dave Jong I guess it's time for some new releases huh? ;o
Neilio Jep, they are coming! I have been working hard on my sound and I hope to blow everyone away with the new tracks
J
Wie is Dave Jong dan?
Met alle meezingers!wrote:... Brennan Heart bezig is aan een docu over Hardstyle.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Gewoon iemand die de vraag stelt aan Neilio? :pwrote:Wie is Dave Jong dan?
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
The trailer for X-Qlusive 2013 is done. Release will follow soon.
Laat het speculeren maar beginnenwrote:The trailer for X-Qlusive 2013 is done. Release will follow soon.
Ik denk zelf Wildstylez.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Van zijn Facebook gisterenwrote:Laat het speculeren maar beginnenwrote:The trailer for X-Qlusive 2013 is done. Release will follow soon.![]()
Ik denk zelf Wildstylez.
Wildstylez: Had a busy, but fun day... Big things coming up!!
Zie veel liever een X-Qlusive Frontliner
Hij verdient het imo meer dan Wildstylez
Hij verdient het imo meer dan Wildstylez