Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1609, 1610, 1611, 1612, 1613, 1614, 1615 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:23 

Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Dakpan schreef:
Nou boehoehoe, wat een beledigingen.

Ik zeg toch nergens dat het beledigingen zijn? Het is inderdaad zoals Destination zegt gewoon niet echt respectvol.

Dus een belediging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:30 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Hey Sam, what's up?
I don't think you have ever been booked together with Cody since you guys went your seperate ways. Is that because an organization has never booked you together, as Audiofreq vs Code Black, out of courtisy? Or did you guys just didn't accept the request?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:51 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
[-]Feunpiraat 1 punt 1 minuut geleden
Is it true you are suffering from a bipolar disorder?
[-]Audiofrq Studio Freak [S] 1 punt 7 seconden geleden
Yes, I love it and hate it at the same time.

Niet prettig voor die vent... verklaart volgens mij ook wel een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Snap ook niet echt dat hij dat doet. Eerst zegt hij dat hij het zo jammer vindt dat Bioweapon zo uit elkaar is gegaan, vervolgens gooit hij een porcupine en fuzzy man er achteraan :')

Ja wat belachelijk idd, iemand waar je jaren mee samen hebt gewerkt een bijnaam geven en die dan blijven gebruiken nadien. Waar mensen zich druk om maken zeg. Dit komt eerder vriendelijk over dan beledigend naar mijn
mening. Laat me raden, als iemand Bob die rooie noemt is het ook respectloos? Oh nee toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 08:31 

Aan het typen...

JEFSKIII schreef:
BHM is ook los van Scantraxx, net als Keep It Up Music, weet alleen niet meer waar ik dat zag staan tijdje terug.

Wat er naar buiten wordt gebracht is niet altijd de waarheid, laat staan datgene wat hier allemaal op het forum gezet wordt. Maar aangezien hij erg openhartig is over andere situaties, ligt de twijfel inderdaad bij mijn bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:37 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
TBA schreef:
Snap ook niet echt dat hij dat doet. Eerst zegt hij dat hij het zo jammer vindt dat Bioweapon zo uit elkaar is gegaan, vervolgens gooit hij een porcupine en fuzzy man er achteraan :')

Ja wat belachelijk idd, iemand waar je jaren mee samen hebt gewerkt een bijnaam geven en die dan blijven gebruiken nadien. Waar mensen zich druk om maken zeg. Dit komt eerder vriendelijk over dan beledigend naar mijn
mening. Laat me raden, als iemand Bob die rooie noemt is het ook respectloos? Oh nee toch niet

Inderdaad er worden conclusies getrokken terwijl jullie hun niet eens kennen. Misschien noemt Sam hem al jaren zo en heeft Corey daar totaal geen probleem mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:41 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:03 

Hardtraxx Veteran

Misschien even iets meer bij weetjes houden in plaats van conclusies trekken die niet persé waar hoeven te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:43 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:16 

Hardtraxx Elite

Citaat:
We continue to count down to Friday's #Top100DJs awards with the Next 50, and here's Technoboy, officially the world's #146 this year...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:17 

Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Citaat:
We continue to count down to Friday's #Top100DJs awards with the Next 50, and here's Technoboy, officially the world's #146 this year...

Daar hebben we het DJ Mag Top 100 topic voor hea
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:19 

Hardtraxx Elite

Owhja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:27 

Artiest

Phase 2 schreef:
iMark schreef:
Definitieve bevestiging dus. Wel raar dat de artiest die een eigen label heeft, zelf niet produceerd :/

Zo raar is dat toch eigenlijk niet. De A&R manager van Armada produceert zelf ook niet. Het gaat erom of je goede oren hebt ervoor.

Een A&R Manager is dan ook totaal iets anders dan een producer, dj of label eigenaar.
DWX Anarachy erg benieuwd naar iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

.... Headhunterz waarschijnlijk vanavond om 22:30 in NOS op 3 zit? Op t eind van het 18u NOS journaal was hij namelijk in een promo in de studio te zien met The power of music op de achtergrond. Onderwerp: de succesvolle dj's in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ik begreep dat het om het 20:00 journaal ging.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1296955
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik begreep dat het om het 20:00 journaal ging.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1296955

Hij zeg erna, "dat straks op NOS op 3"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:52 

Aan het typen...

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
JEFSKIII schreef:
BHM is ook los van Scantraxx, net als Keep It Up Music, weet alleen niet meer waar ik dat zag staan tijdje terug.

Wat er naar buiten wordt gebracht is niet altijd de waarheid, laat staan datgene wat hier allemaal op het forum gezet wordt. Maar aangezien hij erg openhartig is over andere situaties, ligt de twijfel inderdaad bij mijn bron.

Zoals Sam ook al op reddit zei zijn ze allebei losstaand.

Beide labels hebben dus ook niets te maken met het bedrijf dat boven scantraxx hangt? Digital age heeft dat toch wel? DJ BV of hoe heet t
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Hoe het precies bij Digital Age zit weet ik niet.

Suuuure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:03 

Hardtraxxer

Over commercieel gesproken.

https://www.youtube.com/watch?v=lOWkNibPHhU
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:10 

Hardtraxx Elite

Keep it up music is echt los geloof ik. De website staat gewoon op barry zijn naam en hij heeft verder ook geen studio bij scantraxx ofzo. De releases gaan ook heel snel dus lijkt me niet dat het met scantraxx verbonden is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

Was dit al bekend? :$
http://www.d3structive.com/en/news.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:30 

Hardtraxx Elite

Qlown schreef:

Kodx facebook
Citaat:
‎groupone and Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer are presenting D3-Structive Records!

Het was al deels bekend dat Kodex, Star Driver en Rancor samen een label wilden starten. Nou, here it is. Nu samen met Groupone en dat is een flinke stap in de goede richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:56 

Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

^Kan bij nieuwe tracks. :]

Wildstylez ‏@wildstyleznl
Citaat:
Had a busy, but fun day... Big things coming up!! ;)

Benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

Die track van Coone kan hier: http://www.hardtraxx.nl/forum/andere-muziek/
Vorige  1 ... 1609, 1610, 1611, 1612, 1613, 1614, 1615 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen