Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1613 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:11 

Aan het typen...

Heel wat in de zin van kwantitatief ja, kwalitatief loopt Dirty Workz niet bepaald over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Artists:
Deepack, Low-E, Stereotuners, Phuture Noize, Desnar

Sjonge jonge, straks nog Neilio en WP erbij wat vrij wel zeker is. _O-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:17 

Hoe kom je bij WP en Neilio?

Ik vind wel prima dat ze nu allemaal bij DWX zitten, hopelijk releasen ze dan ook een heel stuk sneller. Mag wel weer een Phuture Noize en Stereotuners releaseje aankomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:17 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Heel wat in de zin van kwantitatief ja, kwalitatief loopt Dirty Workz niet bepaald over.

Inderdaad. En wat heeft het voor zin om heel het label onder te brengen bij DW? puur voor promotie/naamsbekendheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:22 

Hardtraxx Addict

Stokbrood schreef:
Lyst schreef:

Inderdaad. En wat heeft het voor zin om heel het label onder te brengen bij DW? puur voor promotie/naamsbekendheid?

Geen zin meer om alle zaken voor releases zelf te regelen. Nu kunnen de ,ensen van dw dat voor hun doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Back 2 School heeft nu een Remember area op het feest in plaats van een los feest voor Remember.

Remember area
Luna
Beholder
Balistic
Toyax
Gizmo
Pavo
Mc Da Syndrome

Als je via de lift tussen B2s en Prspct zou kunnen pendelen zou ik 100% gaan :P

Over Anarchy: Logische stap. Lijkt me de 'redding' van Hardcopy en de artiesten die daar zitten. Er missen nog wel wat artiesten: Zero Sanity, D-Clear en Kevin Kaos. Zero zal wel naar TMS gaan, maar ben benieuwd waar D-Clear terecht komt. Hopelijk ergens waar productiehulp aanwezig is om kwalitatief snel vooruit te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:35 

Hardtraxx Elite

DWX is wel veel flink gegroeid ja. Hopelijk komt deepack ook met wat producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:38 

Lyst schreef:

:sleep: Als je produceert wat je graag hoort, mensen vinden het leuk, je voelt jezelf er goed bij en het brengt je wat op. Wat wil je dan nog meer. Als early hardstyle commercieel was liep jij dan ook te balken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:42 

Donateur

... algemeen/origineel-of-remix-builder-her-voice-t19608-1400.html#p1066046

Je kan weer stemmen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:43 

Aan het typen...

Scantraxx is minstens zo commercieel en leverde (nu is het ook minder) een hoop meer kwaliteit dan Dirty Workz. Dat het een groot, totaal niet kritisch publiek (wanneer lees je nu eens negatieve comments over Dirty Workz tracks van Dirty Workz aanhangers) aantrekt zegt vrij weinig over de kwaliteit. Gangnam style is ook geen kwalitatief supersterke track ondanks de honderdmiljoenen views op youtube en de nummer 1 positie in diverse landen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Daar ben ik het mee eens. Dirty workz heeft zelden kwaliteit tracks uitgebracht vergeleken met aandere grote labels
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:53 

Wout1997 schreef:
Daar ben ik het mee eens. Dirty workz heeft zelden kwaliteit tracks uitgebracht vergeleken met aandere grote labels

Jij bent het altijd overal mee eens.
En ja lyst dat is waar maar we leven in een economische samenleving, geld is altijd een belangrijke factor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Wout1997 schreef:

En ja lyst dat is waar maar we leven in een economische samenleving, geld is altijd een belangrijke factor.

Gast :') echt flikker hier is op als je alles loopt te verstieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:06 

Is goed jongetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:06 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
Wout1997 schreef:

En op welke manier ontkracht dat wat ik beweerde? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:11 

Hardtraxx Addict

Audiofreq Q&A op Reddit: http://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/11iskb/i_love_big_riffs_reverse_basses_and_hard_kicks_i/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:15 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Wout1997 schreef:

En op welke manier ontkracht dat wat ik beweerde? :huh:

Niet, ik wil niet in discussie gaan. Ik zeg maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:17 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Niet, ik wil niet in discussie gaan. Ik zeg maar wat.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:23 

Hardtraxxer

[–]reixolen 1 punt 11 minuten geleden
hmmm... is that true taht Atmozfears produce for Lady Faith nad Wildstylez produces for Alpha Twins?

[–]audiofrqStudio Freak[S] 1 punt 1 minuut geleden
I don't know about Atmozfears and Lady Faith, but yes, Joram produces for the Alpha Twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

Definitieve bevestiging dus. Wel raar dat de artiest die een eigen label heeft, zelf niet produceerd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Negert schreef:
but yes, Joram produces for the Alpha Twins.

Zo is dan ook eindelijk door een artiest bevestigd voor de noobs die het maar niet wilde geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:31 

Donateur

Ik sta perplex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:32 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Definitieve bevestiging dus. Wel raar dat de artiest die een eigen label heeft, zelf niet produceerd :/

Zo raar is dat toch eigenlijk niet. De A&R manager van Armada produceert zelf ook niet. Het gaat erom of je goede oren hebt ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Negert schreef:
but yes, Joram produces for the Alpha Twins.

Zo is dan ook eindelijk door een artiest bevestigd voor de noobs die het maar niet wilde geloven.

Wie geloofden het niet dan?
Het was toch vrijwel duidelijk dat Joram voor A² produced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:37 

Hardtraxx Elite

Eindelijk! Denk niet dat Wildstylez of Alpha Twins hier blij mee zijn maar oke hahaha. Eindelijk is het woord eruit! :)
Vorige  1 ... 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1613 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen