Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:25 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Omdat geld een averechtse werking heeft in een muzieksector.

Nee jong, tuurlijk niet per se. Denk je dat TTM geen geld verdient aan de r_AW feesten? Dat Free2party geen winst wil maken met Hardclassics? Iedereen wil toch geld verdienen als je zo'n feest organiseert, zeker wanneer je dat op zo'n grote schaal doet als Q en ID-T. Dat hun smaak iets meer mainstream is, wil toch niet zeggen dat zij de feesten alleen maar voor het geld organiseren? Ik ben er van overtuigd dat die mensen nog steeds achter hun concept staan, en kwaliteit willen blijven leveren.
Ik word inderdaad zo langzamerhand ook wel moe van het 'commerciële' gezeik. Als je van je hobby je werk kan maken, dan neem je die kans gewoon met 2 handen aan, lijkt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:28 

Aan het typen...

De "smaak" van Q en ID&T loopt al jaren synchroon met daar waar het meeste te halen valt binnen hun spectrum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:31 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Lyst schreef:
Omdat geld een averechtse werking heeft in een muzieksector.

Nee jong, tuurlijk niet per se. Denk je dat TTM geen geld verdient aan de r_AW feesten? Dat Free2party geen winst wil maken met Hardclassics? Iedereen wil toch geld verdienen als je zo'n feest organiseert, zeker wanneer je dat op zo'n grote schaal doet als Q en ID-T. Dat hun smaak iets meer mainstream is, wil toch niet zeggen dat zij de feesten alleen maar voor het geld organiseren? Ik ben er van overtuigd dat die mensen nog steeds achter hun concept staan, en kwaliteit willen blijven leveren.
Ik word inderdaad zo langzamerhand ook wel moe van het 'commerciële' gezeik. Als je van je hobby je werk kan maken, dan neem je die kans gewoon met 2 handen aan, lijkt me...

Dit dus, had zelf geen zin om zo'n lap tekst te schrijven maar sta hier achter.

Er zullen vast mensen zijn die zich laten beïnvloeden door geld maar de meeste doen gewoon wat ze zelf willen. Daarnaast ben ik er van overtuigd dat er niet zoveel geld in de hardstyle scene om gaat. Ik denk dat niemand er echt rijk van is geworden. Al helemaal niet vergeleken met andere Dance Scenes. Hardstyle fans (zowel publiek als DJ/ Producers) zijn behoorlijk dedicated aan de muziek.

Citaat:
De "smaak" van Q en ID&T loopt al jaren synchroon met daar waar het meeste te halen valt binnen hun spectrum.

Mijn smaak ook, kan gewoon. Waarom bekijk jij altijd alles zo negatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

Dedicated? Van lekkere harde kicks overstappen naar lelijke pitchkicks die tot Pluto gaan en allemaal top40 bootlegzzz maken. Volgens de meeste zwakke smoes eruit gooien: "Muziek veranderd nu eenmaal". Dat noem ik echt wel dedication man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:36 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Dedicated? Van lekkere harde kicks overstappen naar lelijk pitchkicks die tot Pluto gaan en allemaal top40 bootlegzzz maken. Dat noem ik echt wel dedication man!

Je begrijpt mijn punt niet.

toch maar even inhaken op je reactie: Muziek evolueert. Denk je nou echt dat er op een dag een producer in zijn studio zat en dacht.. laat ik eens pitch kicks gaan maken want daar valt meer geld mee te verdienen en daar zullen meer mensen op afkomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:37 

Aan het typen...

http://issuu.com/amsterdamdanceevent/do ... agazine/95
"So I went back to make music for me, instead of money"
Tot zover de dedication van onze grote artiesten.

Geld verdienen zelf is overigens niets mis mee (ik geef toe mijn post was niet helemaal juist geformuleerd), geld verdienen als doel hebben en het afhankelijk zijn van het geld dat je verdient met je muziek werkt averechts in de muziekscene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Rawbin schreef:
Dedicated? Van lekkere harde kicks overstappen naar lelijk pitchkicks die tot Pluto gaan en allemaal top40 bootlegzzz maken. Dat noem ik echt wel dedication man!

Je begrijpt mijn punt niet.

Dan moet je het beter uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Je kan mij niet vertellen dat de mainstream artiesten volledig er achter staan wat ze nu maken uit muzikaal oogpunt. Iemand maakt een top40 bootleg, het slaat aan, dus dan gaat de rest het ook maar maken? Hoe kan je dat nou niet commercieel vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:42 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
http://issuu.com/amsterdamdanceevent/docs/ade-magazine/95

Geld verdienen zelf is overigens niets mis mee (ik geef toe mijn post was niet helemaal juist geformuleerd), geld verdienen als doel hebben en het afhankelijk zijn van het geld dat je verdient met je muziek werkt averechts in de muziekscene.

Je trekt wel makkelijk conclusies over alle artiesten op basis van een zin in een interview. Ik weet niet of je het interview hebt geluisterd van heady met patrick kicken maar daar legt hij het ook uit dat hij een lastige periode daarmee heeft gehad. Die periode is overigens wel over en is hij wel dedicated. Maar ja het is mainstream en alles wat maar een beetje daarmee te maken heeft of met geld en muziek ben jij tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:44 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Ik ben goedgelovig en geloof dat alle dj/ producers zijn begonnen omdat ze van de muziek houden.
Stel jij wilt snel veel geld gaan verdienen met het dj'en.
Kies je dan voor house (om maar wat te noemen) of hardstyle?
Ik denk dat je via andere muziekstromingen veel eerder aan geld kan komen dan via hardstyle.

Hardstyle is een redelijk ''eerlijke'' scene waarin de producers zelf hun tracks produceren ipv hele productieteams.

Natuurlijk kun je overal wel wat negatiefs over bedenken/ vinden als je maar graag genoeg wilt.

Maargoed deze discussie kan zo nog jaren doorgaan dus laten we stoppen we verschillen gewoon van mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:46 

Aan het typen...

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:

Je trekt wel makkelijk conclusies over alle artiesten op basis van een zin in een interview. Ik weet niet of je het interview hebt geluisterd van heady met patrick kicken maar daar legt hij het ook uit dat hij een lastige periode daarmee heeft gehad. Die periode is overigens wel over en is hij wel dedicated. Maar ja het is mainstream en alles wat maar een beetje daarmee te maken heeft of met geld en muziek ben jij tegen.

Tja in die periode riepen jullie ook allemaal dat de artiesten het niet voor het geld deden etc. etc.
Maar ik zal wel even een discussie topic openen, want ik voel een "ik kom hier enkel en alleen voor wist-je-datjes dus ontopic" aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:48 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Maar ik zal wel even een discussie topic openen, want ik voel een "ik kom hier enkel en alleen voor wist-je-datjes dus ontopic" aankomen

Doe het alsjeblieft niet xd Hier kom je toch niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Doe het alsjeblieft wel. Dan blijft dit topic redelijk schoon en kan ik een wat uitgebreider betoog schrijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:03 

Lijst vs discussie 4245335 :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:08 

Aan het typen...

Kut, per ongeluk tabblad sluiten geklikt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:11 

Hardtraxx Elite

Als er zo'n discussie komt dan pas ik want ik heb echt geen zin om weer zulke lappen teksten te moeten gaan
schrijven :')

en:
Frontliner
Citaat:
I just love when people make the effort to do something special for me, that's why I share video's like that! Thank you Amir! Today I'll preview; "Frontliner ft. John Harris - Halos"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Kut, per ongeluk tabblad sluiten geklikt :x

Haha, re-run het maar :P

Verder, terug ontopic dan maar?
@Emmerick, edit je net je bericht! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:21 

Hardtraxx Veteran

Kutski's Twitter schreef:
Just heard a colab between @djtechnoboy and @activatordj Talk about something diffrent, wow! Subground meets hardstyle... "substyle"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Hardstyle is een redelijk ''eerlijke'' scene waarin de producers zelf hun tracks produceren ipv hele productieteams.

Weet niet in welke scene jij zit, maar dit is dus echt totaal niet waar wat jij zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:57 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
emmerick schreef:

Weet niet in welke scene jij zit, maar dit is dus echt totaal niet waar wat jij zegt xd

Op een paar uitzonderingen na is dit gewoon zo. Als er een andere producer is dan is dit ook gewoon bekend.
(iedereen weet dat ellie voor S-dee produceert, Tim van de stadt voor atmozfears (en eerst inner heat) en Michel pollen voor the pitcher) in tegenstelling tot artiesten als david guetta waarvan niemand weet wie eigenlijk produceert.

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
emmerick schreef:

Op een paar uitzonderingen na is dit gewoon zo. Als er een andere producer is dan is dit ook gewoon bekend.
(iedereen weet dat ellie voor S-dee produceert, Tim van de stadt voor atmozfears (en eerst inner heat) en Michel pollen voor the pitcher) in tegenstelling tot artiesten als david guetta waarvan niemand weet wie eigenlijk produceert.

Je mist nogal wat in deze scene xd

Hardtraxx Veteran

Interview met Adaro

http://hardstyle.cz/clanky/hs/interview-s-adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:07 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Ik ga er van uit dat je begrijpt dat ik slechtst een aantal voorbeelden noem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:13 

Hardtraxxer

Destination schreef:
Kutski's Twitter schreef:
Just heard a colab between @djtechnoboy and @activatordj Talk about something diffrent, wow! Subground meets hardstyle... "substyle"?

Dat kan best interessant worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Citaat:

Ik ga er van uit dat je begrijpt dat ik slechtst een aantal voorbeelden noem.

Ja, dat snap ik, maar alsnog weet ik zeker dat het er veeel meer zijn dan jij denkt.
Vorige  1 ... 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen