Got a e-mail about an track uploaded, but can't find it on Youtube?
Anyways, another track on the 100th release.

Anyways, another track on the 100th release.

Scantraxx 100 Remix EP [SCAN100]wrote:vet dat kan wel eens een goede remix worden
wtf ik dacht dat ik in het loudness topic zat.wrote:wrote:aanwezig.
wrote:DIT IS ECHT ZIEK!
Mis ik wat? Ze Re-releasen? Dus iedereen heeft de meeste tracks toch al? Overigens is dit een compilatie, je betaald ook nog eens voor tracks die je niet wilt. Buiten het feit dat dit een goedkope actie is kunnen ze beter wat nieuw spul releasen..wrote:WTF!![]()
![]()
![]()
Wat een onzin zeg. Je hoeft ze toch niet te kopen. Ga je ook bij alles wat in de winkel ligt en wat jij niet wilt hebben zeiken?wrote:Dr is ook niets moois aan, alleen maar weer geld binnen slurpen, net als destijds die kansloze samplers van de a-lusion scantraxx radio show, wat een drama label is het, hopelijk koopt niemand het (wat natuurlijk wel gaat gebeuren..)
Dit.wrote:Geld Geld Geld Geld Geld Geld Geld
dat is inderdaad p-stylez zijn punt.wrote:Maar het is toch hetzelfde als nu ineens weer Fifa 2009 releasen.. Heb je geen fuck aan
dat zou heel erg lang duren om alles te remixen.wrote:Het zou wel een stunt zijn geweest als ze alle tracks hadden laten remixenDat je gewoon allemaal nieuwe versies krijgt.
Ja, maar dan laat je het toch gewoon links liggen. Niemand die jou verplicht het te kopen.wrote:Maar het is toch hetzelfde als nu ineens weer Fifa 2009 releasen.. Heb je geen fuck aan
Omdat The Prophet de eurotekens in z'n ogen kreeg toen hij op dit idee kwam, of 1 van die andere kontenlikkers.wrote:Ik dacht eerst te lezen dat alle tracks een re-vamp zouden krijgen,
Wie koopt nou die releases? die al lang en breed uit zijn,