Dj Thera
OK, let's share what I'm working on now: "Wavolizer - Quietly (Dj Thera Remix)"
Ik uit mijn mening gewoon en dan moet ik op mijn taal letten?wrote:Moderator Edit: Let je even op je taal?
Wist je dat...

Toch wel relevant lijkt mij zoMet Apple's nieuwe app Passbook in iOS6 kan je tickets, toegangskaarten, kortingsbonnen en meer opslaan. Dancefeestorganisator ID&T gaat er mee werken, via zijn ticketorganisatie PayLogic. Een concertkaartje is te bewaren in Passbook en de iPhone kan bij de entree worden ingescand.
http://www.bright.nl/bescheiden-start-v ... -nederland
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Correct.wrote:Ik uit mijn mening gewoon en dan moet ik op mijn taal letten?wrote:Moderator Edit: Let je even op je taal?
kon toch al langer met bepaalde apps?wrote:Wist je dat...
Toch wel relevant lijkt mij zoMet Apple's nieuwe app Passbook in iOS6 kan je tickets, toegangskaarten, kortingsbonnen en meer opslaan. Dancefeestorganisator ID&T gaat er mee werken, via zijn ticketorganisatie PayLogic. Een concertkaartje is te bewaren in Passbook en de iPhone kan bij de entree worden ingescand.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Jammer, heb alleen een iPad maar lijkt me niet echt handig om mee te nemen.. ._.
Yes plz. Nooit meer tickets printen! Maarja, dan sta je daar met lege accu, zouden ze ook opladers hebben voor het geval dat?wrote:Wist je dat...
Ik gooi al wel langer de PDFjes op mijn mobiel voor het geval dat, maar tochwrote:Wist je dat...
dan kan je toch tegenwoordig met elke smartphone openen? 
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Ik zag een paar weken terug bij een medewerker van Q op facebook voorbij komen dat Qlimax de primeur gaat hebben.wrote:Wist je dat...
ps: Mark with a K, 1 van de momenteel populairste jump/tek DJs heeft ook een podcast concept op gezet:
View on YouTube
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
design lijkt wel erg op hard with style..
Last edited by emmerick on , edited 1 time in total.
Inspiratieloze dj's/producers zijn wel trendy.. Verzin toch eens wat 'nieuws' :')
Kan, maar de mensen die scannen doen er soms wel moeilijk over en krijg je allemaal gezeik over echte tickets mee moeten nemen. Als het vanuit paylogic komt om ze juist niet uit te printen is dat wel anders.wrote:dan kan je toch tegenwoordig met elke smartphone openen?
Crypsis
Today I have a little meeting with b2s about Thrillogy.
This could be interesting!
Las het ook al ja! ben benieuwdwrote:CrypsisToday I have a little meeting with b2s about Thrillogy.
This could be interesting!
Audiofreq

Pieter Heijnen @TheracordsSo I had this brilliant idea for KnockOut 2013.... Code Black vs Audiofreq - The Bioweapon Grudge Match.
Laat maar komen dan!@audiofreqdj haha maybe @djbrennanheart and me can play after you then
Code Black Vs. Audiofreq kan wel leuk worden. DJ Thera Vs. Brennan Heart wint DJ Thera met gemak of hij moet ook al wat oudere plaatjes gaan draaien.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Bedenk wel wat voor soort publiek er op knockout komt. Ik denk dat de tracks van brennan heart dan beter aanslaan bij het publiek..wrote:Code Black Vs. Audiofreq kan wel leuk worden. DJ Thera Vs. Brennan Heart wint DJ Thera met gemak of hij moet ook al wat oudere plaatjes gaan draaien.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
wrote:AudiofreqPieter Heijnen @TheracordsSo I had this brilliant idea for KnockOut 2013.... Code Black vs Audiofreq - The Bioweapon Grudge Match.Laat maar komen dan!@audiofreqdj haha maybe @djbrennanheart and me can play after you then
Is dus een super boeiende battle... Bij de ene plaat gaat de ene helft van de zaal los, bij de volgende plaat de andere helft...! Trouwens... stel je eens voor... Lose my mind die na Therafied wordt ingemixtwrote:Bedenk wel wat voor soort publiek er op knockout komt. Ik denk dat de tracks van brennan heart dan beter aanslaan bij het publiek..wrote:Code Black Vs. Audiofreq kan wel leuk worden. DJ Thera Vs. Brennan Heart wint DJ Thera met gemak of hij moet ook al wat oudere plaatjes gaan draaien.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik zie dat eerder als een verschrikking dan een toegevoegde waarde.
idd wtfwrote:Is dus een super boeiende battle... Bij de ene plaat gaat de ene helft van de zaal los, bij de volgende plaat de andere helft...! Trouwens... stel je eens voor... Lose my mind die na Therafied wordt ingemixtwrote:Bedenk wel wat voor soort publiek er op knockout komt. Ik denk dat de tracks van brennan heart dan beter aanslaan bij het publiek..wrote:Code Black Vs. Audiofreq kan wel leuk worden. DJ Thera Vs. Brennan Heart wint DJ Thera met gemak of hij moet ook al wat oudere plaatjes gaan draaien.