Spablauw jij bent echt mijn held 
*jewrote:*jouw![]()
En nee aan foto's en video's kun je niet zien hoe vet het was. Die beelden zijn namelijk zo selectief als maar kan.
*jewrote:*jouw![]()
En nee aan foto's en video's kun je niet zien hoe vet het was. Die beelden zijn namelijk zo selectief als maar kan.
Nee je kan niet oordelen over een feest of het vet was of niet als je er niet geweest bent. Sowieso heb je bij ieder feest wel mensen die het leuk of niet leuk vonden.wrote:Ik zeg toch ook niet dat ik er toen geweest ben? Of staat dat ergens dan? Je kan aan een feest op fotos en filmpjes tog ook zien hoe duister en vet het is?
Edit: mooi voor jou gangsterdwerg, je boeit me niets.
Oh want ik ga dat album kopen maar wil niet weten welke platen erop staan?wrote:SPOILER ALERT!!!!
Dan moet je het niet hier neer zetten, maar de link van het topic hier neer zetten.wrote:misschien willen sommigen het nog niet weten;)
Nee dat ben ik niet, en laten we dit beindigen.wrote:Spablauw jij bent echt mijn held
Hij had zijn tekst ge-edit grapjaswrote:*jewrote:*jouw![]()
Ben je wel.wrote:Nee dat ben ik niet, en laten we dit beindigen.wrote:Spablauw jij bent echt mijn held
And finished my second solotrack.. The Edge Of The Universe..! Really happy with the result..!
Clip zal niet te lang meer weg blijven dus.Shooting some footage for Timeless atm! http://fb.me/126WV0de2

Echt fucking vreemd, want als je naar de wikipediapage van Qlimax gaat staat er Anthem 2012: B-Front - In The Dark ofzo... Het is nu weggehaald, maar het stond er echt hahaha. Dus het is wachten op maar een kleine aanwijzing van B-Frontwrote:Ik wil een B-Front anthem
Dudewrote:wikipediapage van Qlimax
Is door iemand van HT daar neer gezetwrote:Echt fucking vreemd, want als je naar de wikipediapage van Qlimax gaat staat er Anthem 2012: B-Front - In The Dark ofzo... Het is nu weggehaald, maar het stond er echt hahaha. Dus het is wachten op maar een kleine aanwijzing van B-Frontwrote:Ik wil een B-Front anthem