Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1576, 1577, 1578, 1579, 1580, 1581, 1582 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:50 

Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
emmerick schreef:
Citaat:
op een lager pitje gezet. We gaan een buitenlandse tour doen (sorrow tour), en we blijven gewoon muziek maken onder Gunz For Hire. Wanneer we met Gunz For Hire weer optreden in Nederland is onduidelijk, maar dat we terug komen is zeker.

is dat ook weer duidelijk

Waarom werden ze dan eigenlijk van the line-up van The Qontinent gehaald? Da's toch ook 'het buitenland' voor hen?

Misschien om dat het door een Nederlandse organisatie wordt georganiseerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:56 

Hardtraxxer

Headhunterz at 2:18

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

Zet je nu hier een filmpje voor 1 seconde? Kom op zeg.. Dit lijkt me toch wel iets wat voor off-topic/wist-je-dat-off-topic-t1879.html

In-before-the-'Gedraag-je-niet-als-een-admin'-reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 00:30 

Hardtraxx Veteran

Stond dit hier al? :x
Citaat:
Q-dance fans, get your calendar out! In April 2013, the team behind Defqon.1 will launch a new outdoor event on Australian soil. Q-dance is proud to announce the new concept will take inspiration from some of its finest open-air spectacles, from across Holland and the rest of the world. Expect the unexpected, and in typical Q-dance style, for the standards to be exceeded.

A unique Australian IQON is born.

http://www.q-dance.com.au/q/events/Qdan ... ages/15959

Excuses als dit zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 00:57 

Hardtraxxer

Qlown schreef:
Stond dit hier al? :x
Citaat:
Q-dance fans, get your calendar out! In April 2013, the team behind Defqon.1 will launch a new outdoor event on Australian soil. Q-dance is proud to announce the new concept will take inspiration from some of its finest open-air spectacles, from across Holland and the rest of the world. Expect the unexpected, and in typical Q-dance style, for the standards to be exceeded.

A unique Australian IQON is born.

http://www.q-dance.com.au/q/events/Qdan ... ages/15959

Excuses als dit zo is.

Wow, vet. :thumbsup:

Ik vraag me af, wat ze van plan zijn voor Amerika in 2013. Q-Dance @ EDC en Mysteryland zijn al bevestigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

Q-dance ‏@Q_dance (Twitter)
We are proud to announce that #DQAUS12 is SOLD OUT! If that's not special enough.. we're bringing some BIG news today!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:17 

Donateur

ErikZ schreef:
Q-dance ‏@Q_dance (Twitter)
We are proud to announce that #DQAUS12 is SOLD OUT! If that's not special enough.. we're bringing some BIG news today!

Die onzin verkondigen ze altijd een uur voor de start van het feest aldaar.

Het is al vier jaar op rij niet uitverkocht, ondanks hun bericht op het laatste nippertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

Bedoelde meer het laatste zinnetje ;) (BIG news today!) Aangezien The Magic Show en Hardstyle.com op FB vragen naar Qlimax, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 15:23 

Die aftermovie van XXlerater @ Privilege :lol: 100 man ofzo? Kan je nog geen verstoppertje spelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Bedoelde meer het laatste zinnetje ;) (BIG news today!) Aangezien The Magic Show en Hardstyle.com op FB vragen naar Qlimax, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Vorig jaar kwam het eerste 'officiële' nieuws (Lees: op hun site) op 28-09-2011. Het zou kunnen dat ze dat nu 2 weken eerder doen, maar ik zet er m'n geld niet op in. Mede doordat er vandaag ook nieuws kwam over een nieuw event in Australië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 16:11 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
ErikZ schreef:

Vorig jaar kwam het eerste 'officiële' nieuws (Lees: op hun site) op 28-09-2011. Het zou kunnen dat ze dat nu 2 weken eerder doen, maar ik zet er m'n geld niet op in. Mede doordat er vandaag ook nieuws kwam over een nieuw event in Australië.

+ t feit dat we hier nu al op t eind van de middag zitten.. Meestal worden dingen als Qlimax rond een uur of 1/2 aangekondigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:06 

Preview van nieuwe E-Force en Frequencerz :worship:
http://www.facebook.com/photo.php?v=414233155290670
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

AVIO126: Alphaverb (Official) - Alphabet Sessions: Part 2 has been planned for release on the 19th of October.

01. E (Epic Bass) (http://www.youtube.com/watch?v=_u_GKupUlqw

)
02. F (Feel The Music) (ft. MC Shocker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Preview van nieuwe E-Force en Frequencerz :worship:
http://www.facebook.com/photo.php?v=414233155290670

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:52 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
patrickjeb schreef:
ErikZ schreef:

+ t feit dat we hier nu al op t eind van de middag zitten.. Meestal worden dingen als Qlimax rond een uur of 1/2 aangekondigd

frontliner zei van de week ook iets over GROOT nieuws op 15 september, dus wie weet horen we morgen wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Q-dance ‏@Q_dance
Citaat:
Are you curious yet?

Komt zo wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:11 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:17 

Aan het typen...

Heel duister en mysterieus allemaal en straks staat iedereen weer in hun handjes te klappen, hartjes te maken en mee te zingen met allerlei blije nummers. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:17 

Hardtraxx Elite

erg vette 'mysterieuze' trailer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:19 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Heel duister en mysterieus allemaal en straks staat iedereen weer in hun handjes te klappen, hartjes te maken en mee te zingen met allerlei blije nummers. >.<

Als ze artiesten als coone daar laten draaien wel ja , vond dat best wel een fout vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ik wil een B-Front anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:21 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Ik wil een B-Front anthem :D

b-front en frontliner lijkt me heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:25 

Hardtraxx Addict

maar dit is wel een heel erg vette trailer! benieuwd naar anthem en line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
erg vette 'mysterieuze' trailer :thumbsup:

Idd, voor het eerst sinds 2008 dat het thema me (tot nu toe dan) aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dit verwacht ik eigenlijk ook, maar daarom kunnen we nog wel hopen op iets beters. -.- Hoop dat dit mijn eerste keer Qlimax wordt.
Vorige  1 ... 1576, 1577, 1578, 1579, 1580, 1581, 1582 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen