Als je de berichten erboven ook leest snap je dat het niet echt offtopic is.wrote:Off topic herenwrote: http://www.fcupdate.nl/programma-uitsla ... 2012-2013/
Vitesse moet uit spelen tegen PSV op de 25e
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Een hele pagina met maar 1 weetje, dat van Frontliner.
& die van B-Front niet te vergeten.wrote:Een hele pagina met maar 1 weetje, dat van Frontliner.
stond al op de pagina daarvoor.
Kan er geen Qlimax speculatie topic aangemaakt worden? wWnt heb echt geen zin om de komende 3 maanden constant die geruchten hier te lezen over wat de line up misschien word en dergelijke.
Kan er geen Qlimax speculatie topic aangemaakt worden? wWnt heb echt geen zin om de komende 3 maanden constant die geruchten hier te lezen over wat de line up misschien word en dergelijke.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Stereorockerz @SR_Bas

Hard Music RecordsSome great news coming up!More info soooooon! Yay!
Alpha Twins
A new Alpha² remix coming up by the way!
Can you guess who it's for?
Voor wildstylez.wrote:Alpha TwinsA new Alpha² remix coming up by the way!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
wrote:Voor wildstylez.wrote:Alpha TwinsA new Alpha² remix coming up by the way!
Dat is wel handig idd!wrote:stond al op de pagina daarvoor.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014

Wow! Wtf heeft dat te betekenen. Nice collab, een album maybe?wrote:
Laat ze maar eens wat Gunz 4 Hire platen releasen. Ik wil Sorrow
De rest van G4H boeit me niet, maar toch zijn ze er al een goeie tijd
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Of gewoon een collab die "Project Destiny" heet.wrote:Wow! Wtf heeft dat te betekenen. Nice collab, een album maybe?wrote:
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Die titel is een tracktitel!
Wist je dat Nitrouz een Showtek Bootleg heeft gemaakt? Showtek - Puta Seid (DJ Nitrouz Bootleg)
Wist je dat Nitrouz een Showtek Bootleg heeft gemaakt? Showtek - Puta Seid (DJ Nitrouz Bootleg)
Last edited by jambekkie on , edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Heb ergens gehoord dat Gunz For Hire niet gaat releasen, zodat ze de act nog een klein beetje exclusief proberen te houden. Alhoewel er pas in TMS wel een labelnaam bij G4H - Sorrow stond...wrote:Laat ze maar eens wat Gunz 4 Hire platen releasen. Ik wil Sorrow![]()
A
Dat was "De Weg Kwijt"wrote:Heb ergens gehoord dat Gunz For Hire niet gaat releasen, zodat ze de act nog een klein beetje exclusief proberen te houden. Alhoewel er pas in TMS wel een labelnaam bij G4H - Sorrow stond...wrote:Laat ze maar eens wat Gunz 4 Hire platen releasen. Ik wil Sorrow![]()
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Da Tweekaz
CrypsisAlbum Hint #5: We teamed up with the almighty MC Chucky and it turned out great! Can't wait to show you
#TH12 Update_004
The Machine
Name:
Ramunas Vabolis
News:
Well, The Machine must still do a Remix of one of my older tracks, but we don't know yet which track.
We thought about Transmission or Before The Storm.
Maybe you have some suggestions? Let us know and maybe your suggestion will be played at Thrillogy!
Inside fact:
One of the reasons why The Machine started to produce is because he had a agreement with a friend.
The one that release the first vinyl gets a bottle of vodka!! The Machine won but he never got his bottle! lol
Crypsis favorite The Machine track:
Place of Terror
Before the Storm remix van The Machine
Wat moet dat episch worden.
Krijg al kippenvel als ik er aan denk.
Inderdaad! Die track heeft al zo'n vette en mysterieuze sfeer en laat The Machine daar nou net ook heel goed in zijn.wrote:Before the Storm remix van The MachineWat moet dat episch worden.
Maak niet uit wat hij van Statement of Intent zou pakken, alles zou hem perfect liggen denk ik.