Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Arboza Olde Kalter
New Binary_NL stuff coming up and 3 new Arbozanl & Asylum-Delano Langedijk tracks!! #hardstyle

Jack of Sound
‎--- 15 September Output Win 1x2 guestlist ---

Next week on saturday the 15th of September it is time for Output - The Raw Society in Eindhoven (Netherlands). If you want to win 2 guestlist spots make sure you like these 2 Facebook pages:

http://www.facebook.com/outputraw
http://www.facebook.com/jackofsound

AND post a comment under this post, then a random winner will be selected!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
View on YouTube

View on YouTube

technoboy:
Wow! I just had a listen to the new track of Scooter and to the new track of Dj Mystery!!
Both sound really 'promising'!!
Cool!! :D
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
emmerick wrote:
View on YouTube

technoboy:
Wow! I just had a listen to the new track of Scooter and to the new track of Dj Mystery!!
Both sound really 'promising'!!
Cool!! :D

Wat dacht je van Million Voices, gewoon echt te erg dit :lol:
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
idd dat ook nog eens.
Hardtraxx Veteran
3211 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Kan die gast niet gewoon verbannen worden uit de muziekindustrie??
Last edited by Fusionmania on , edited 1 time in total.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Dit is toch gewoon plagiaat van de bovenste plank? Wat een respectloze idioten zijn dat dan? En dat gemekker van die foute mof er doorheen. :huh:
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Kwisniks wrote:Dit is toch gewoon plagiaat van de bovenste plank? Wat een respectloze idioten zijn dat dan? En dat gemekker van die foute mof er doorheen. :huh:
Hangt er natuurlijk vanaf of hij geen toestemming heeft gekregen/gekocht. Aangezien scooter altijd materiaal van andere tracks gebruikt zou het mij niets verbazen als dit gewoon geregeld wordt. Is net als bij gebroeders ko.
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Phase 2 wrote:
Kwisniks wrote:Dit is toch gewoon plagiaat van de bovenste plank? Wat een respectloze idioten zijn dat dan? En dat gemekker van die foute mof er doorheen. :huh:
Hangt er natuurlijk vanaf of hij geen toestemming heeft gekregen/gekocht. Aangezien scooter altijd materiaal van andere tracks gebruikt zou het mij niets verbazen als dit gewoon geregeld wordt. Is net als bij gebroeders ko.
Geloof het niet, kan me nog herinneren dat Technoboy toen een artikel van 30 pagina's lang op z'n website had getypt over hoe Scooter zijn melodieen etc jatte.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
TBA wrote:
Phase 2 wrote:
Geloof het niet, kan me nog herinneren dat Technoboy toen een artikel van 30 pagina's lang op z'n website had getypt over hoe Scooter zijn melodieen etc jatte.
Oke ja dan snap ik niet waarom nog nooit iemand actie er tegen heeft genomen.
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
scooter staat bekend om rechtzaken en plagiaatschender, dus zal nu ook wel weer het geval zijn.

idd beetje jammer kerel.
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Scooter... ... ... :lol:
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Sanderson wrote:scooter staat bekend om rechtzaken en plagiaatschender, dus zal nu ook wel weer het geval zijn.

idd beetje jammer kerel.
Oke dat wist ik niet. Ik vind het sowieso triest om altijd alles van een ander te kopiëren.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Parvuz wrote:Scooter... ... ... :lol:
Dat luisterde ik vroeger. :innocent:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Phuture Noize
We are gonna give our track "Wait, what" away for free! We put the link online at 1750 likes. Share the message and we will bring the noise!

PS We will be uploading a HQ preview of the track soon on our soundcloud/youtube! :)
Hardtraxxer
292 posts member since 2011
last seen Feb 2016
Solis wrote:
Parvuz wrote:Scooter... ... ... :lol:
Dat luisterde ik vroeger. :innocent:
Vroeger maakten ze ook nog leuke nummers, tegenwoordig is het te triest voor woorden met die lui.. Beetje achter de hypes aanlopen en het op een heel slechte manier nadoen.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Arboza Olde Kalter
Working on 'Unstoppable'. Damn, this track is going to be really raw! #hardstyle

Output
De winnaars van OUTPUT: The Contest zijn Lanoz en Delt-A! Gefeliciteerd!

Graag willen we alle dj's en de jury van The Magic Show bedanken voor hun deelname! Tot volgende week!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Scooter verdient de guillotine maar Tby moet ook niet janken want hij heeft de vocals van promise me ook gejat.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik geloof dat saifam vaak wel rechten betaalt bij dat soort dingen. Kun je zien doordat de credits van de org artiesten/schrijvers erbij staan.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Gewoon niet over praten? Door er over te praten maak je de hype alleen maar groter. Precies waar ze daar naar opzoek zijn.

Ze doen dit zo al jaren.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
O ja want als wij hier op Hardtraxx negatief over Scooter praten dan wordt Scooter er alleen maar beter van. Gewoon overal de mond over dichthouden is inderdaad hetgeen wat de muziekscene trots op kan zijn.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Nego wrote:Gewoon niet over praten? Door er over te praten maak je de hype alleen maar groter. Precies waar ze daar naar opzoek zijn.

Ze doen dit zo al jaren.
Ik betwijfel of deze aandacht scooter ten goede komt hoor. Eerder brengt het de originele platen onder de aandacht van de mensen die de scooter uitvoering kennen. Ik denk dat dit betere promotie is voor mystery dan voor scootert
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
En Mystery steelt op zijn beurt weer kicks en screeches van Zatox :lol:
Beetje inception dit.
E
Kevin Kaos gaat de studio weer in!

Komende tijd veeel nieuwe tracks!

Bron: Mijzelf en kevin op facebook.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
biscuit wrote: Bron: Mijzelf
Hahaha epic :lol:
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kunnen C-artiesten hier niet gewoon weggelaten worden?

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago