Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Arboza Olde Kalter
New Binary_NL stuff coming up and 3 new Arbozanl & Asylum-Delano Langedijk tracks!! #hardstyle

Jack of Sound
‎--- 15 September Output Win 1x2 guestlist ---

Next week on saturday the 15th of September it is time for Output - The Raw Society in Eindhoven (Netherlands). If you want to win 2 guestlist spots make sure you like these 2 Facebook pages:

http://www.facebook.com/outputraw
http://www.facebook.com/jackofsound

AND post a comment under this post, then a random winner will be selected!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:03 

Hardtraxx Elite

technoboy:

Citaat:
Wow! I just had a listen to the new track of Scooter and to the new track of Dj Mystery!!
Both sound really 'promising'!!
Cool!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:22 

Artiest

emmerick schreef:

technoboy:

Citaat:
Wow! I just had a listen to the new track of Scooter and to the new track of Dj Mystery!!
Both sound really 'promising'!!
Cool!! :D

Wat dacht je van Million Voices, gewoon echt te erg dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:58 

Hardtraxx Elite

idd dat ook nog eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Kan die gast niet gewoon verbannen worden uit de muziekindustrie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:23 

Hardtraxx Addict

Dit is toch gewoon plagiaat van de bovenste plank? Wat een respectloze idioten zijn dat dan? En dat gemekker van die foute mof er doorheen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:37 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Dit is toch gewoon plagiaat van de bovenste plank? Wat een respectloze idioten zijn dat dan? En dat gemekker van die foute mof er doorheen. :huh:

Hangt er natuurlijk vanaf of hij geen toestemming heeft gekregen/gekocht. Aangezien scooter altijd materiaal van andere tracks gebruikt zou het mij niets verbazen als dit gewoon geregeld wordt. Is net als bij gebroeders ko.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:43 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Kwisniks schreef:

Hangt er natuurlijk vanaf of hij geen toestemming heeft gekregen/gekocht. Aangezien scooter altijd materiaal van andere tracks gebruikt zou het mij niets verbazen als dit gewoon geregeld wordt. Is net als bij gebroeders ko.

Geloof het niet, kan me nog herinneren dat Technoboy toen een artikel van 30 pagina's lang op z'n website had getypt over hoe Scooter zijn melodieen etc jatte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:57 

Hardtraxx Addict

TBA schreef:
Phase 2 schreef:
Kwisniks schreef:

Geloof het niet, kan me nog herinneren dat Technoboy toen een artikel van 30 pagina's lang op z'n website had getypt over hoe Scooter zijn melodieen etc jatte.

Oke ja dan snap ik niet waarom nog nooit iemand actie er tegen heeft genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:06 

Hardtraxxer

scooter staat bekend om rechtzaken en plagiaatschender, dus zal nu ook wel weer het geval zijn.

idd beetje jammer kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Scooter... ... ... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:08 

Hardtraxx Addict

Sanderson schreef:
scooter staat bekend om rechtzaken en plagiaatschender, dus zal nu ook wel weer het geval zijn.

idd beetje jammer kerel.

Oke dat wist ik niet. Ik vind het sowieso triest om altijd alles van een ander te kopiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:40 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:

Dat luisterde ik vroeger. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:54 

Hardtraxx Elite

Phuture Noize
Citaat:
We are gonna give our track "Wait, what" away for free! We put the link online at 1750 likes. Share the message and we will bring the noise!

PS We will be uploading a HQ preview of the track soon on our soundcloud/youtube! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:55 

Hardtraxxer

Solis schreef:
Parvuz schreef:

Dat luisterde ik vroeger. :innocent:

Vroeger maakten ze ook nog leuke nummers, tegenwoordig is het te triest voor woorden met die lui.. Beetje achter de hypes aanlopen en het op een heel slechte manier nadoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:02 

Hardtraxx Veteran

Arboza Olde Kalter
Working on 'Unstoppable'. Damn, this track is going to be really raw! #hardstyle

Output
De winnaars van OUTPUT: The Contest zijn Lanoz en Delt-A! Gefeliciteerd!

Graag willen we alle dj's en de jury van The Magic Show bedanken voor hun deelname! Tot volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:19 

Hardtraxx Veteran

Scooter verdient de guillotine maar Tby moet ook niet janken want hij heeft de vocals van promise me ook gejat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:27 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof dat saifam vaak wel rechten betaalt bij dat soort dingen. Kun je zien doordat de credits van de org artiesten/schrijvers erbij staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:11 

Artiest

Gewoon niet over praten? Door er over te praten maak je de hype alleen maar groter. Precies waar ze daar naar opzoek zijn.

Ze doen dit zo al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:38 

Aan het typen...

O ja want als wij hier op Hardtraxx negatief over Scooter praten dan wordt Scooter er alleen maar beter van. Gewoon overal de mond over dichthouden is inderdaad hetgeen wat de muziekscene trots op kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:33 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Gewoon niet over praten? Door er over te praten maak je de hype alleen maar groter. Precies waar ze daar naar opzoek zijn.

Ze doen dit zo al jaren.

Ik betwijfel of deze aandacht scooter ten goede komt hoor. Eerder brengt het de originele platen onder de aandacht van de mensen die de scooter uitvoering kennen. Ik denk dat dit betere promotie is voor mystery dan voor scootert
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

En Mystery steelt op zijn beurt weer kicks en screeches van Zatox :lol:
Beetje inception dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 14:39 

Kevin Kaos gaat de studio weer in!

Komende tijd veeel nieuwe tracks!

Bron: Mijzelf en kevin op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Bron: Mijzelf

Hahaha epic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Kunnen C-artiesten hier niet gewoon weggelaten worden?
Vorige  1 ... 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen