Idd, maar het is de eerste keer dat ik dit zie bij een hardstyle artiest.wrote:Dat is heel normaal hoor dat een artiest dat doet
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wat een baas, On The Gowrote:View on YouTube
Wat informatie over releases van Frontliner
Frontliner
Frontliner - I'm The Melodyman has so many views!! Keep It Up Music is planning the release already! And no, they are not planning Frontliner - For The People yet! ;-) But I will announce news about that track very soon too!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wat is dat Keep It Up Music toch een voorbeeld voor elk ander label! 1 week op Youtube en dan al een release datum bedenken! Perfect!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
En die is er.. Ongelooflijk snel!wrote:Wat is dat Keep It Up Music toch een voorbeeld voor elk ander label! 1 week op Youtube en dan al een release datum bedenken! Perfect!
Fuck hea, zo hoort het toch! Daar kan elk label wel een voorbeeld aan nemen@djfrontliner This release is scheduled for the 24th of september!
Video uploaden, direct releasedate aankondigen en een maand later release is standaard procedure voor Theracords. Zo zullen er vast nog wel meer labels zijn.
Ik vraag me ook af of die bovenstaande comments serieus waren
Vanavond in de Theracords Radio Show een special guest mix door Titan
Verder kondigen we deze week een nieuwe Theracords release aan en hebben we een nieuwe artiest bij Therabyte, waarover volgende week meer info
Vanavond in de Theracords Radio Show een special guest mix door Titan
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Deetox & Anagenetic?wrote:Verder kondigen we deze week een nieuwe Theracords release aan
Crisis EP denk ik.wrote:Deetox & Anagenetic?wrote:Verder kondigen we deze week een nieuwe Theracords release aan
Die nieuwe Wavo's mogen ook wel anders 
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Het scheelt dat er maar 1 artiest bij zit.wrote:Wat is dat Keep It Up Music toch een voorbeeld voor elk ander label! 1 week op Youtube en dan al een release datum bedenken! Perfect!
Welke heeft die naast Retaliation dan?wrote:Die nieuwe Wavo's mogen ook wel anders
Ohjawrote:Welke heeft die naast Retaliation dan?wrote:Die nieuwe Wavo's mogen ook wel anders
Maar hij heeft vast al meer liggen.
Morgen zal de decibel aftermovie komen.
Bron: https://www.facebook.com/decibeloutdoorfestival
Bron: https://www.facebook.com/decibeloutdoorfestival
Week erop de special, en week daarop weekend special
(bron tweet van b2s 1 week geleden)
(bron tweet van b2s 1 week geleden)
Wednesday 22nd of August: The Aftermovie
Wednesday 29nd of August: The Endshow Registration
Wednesday 5th of September: The Weekend Report
Om precies te wezen
Wednesday 29nd of August: The Endshow Registration
Wednesday 5th of September: The Weekend Report
Om precies te wezen
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nee, Pieter zei eerder al dat Wavo wel echt zijn tijd neemt voor zijn tracks.wrote:Ohjawrote:Welke heeft die naast Retaliation dan?wrote:Die nieuwe Wavo's mogen ook wel anders![]()
Maar hij heeft vast al meer liggen.
Klopt, track 2 is nog niet helemaal af en vooral de rmx van die 2e track laat maar lang op zich wachten (dus ik zal dr maar eens gauw mee beginnenwrote:Nee, Pieter zei eerder al dat Wavo wel echt zijn tijd neemt voor zijn tracks.
Wist je dat er een anthem voor het feest OverClocked is gemaakt ?
View on YouTube
View on YouTube
Ze zijn de kicks vergeten.wrote:Wist je dat er een anthem voor het feest OverClocked is gemaakt ?
View on YouTube
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Prefix & Density gok ikwrote:Crisis EP denk ik.wrote:Deetox & Anagenetic?wrote:Verder kondigen we deze week een nieuwe Theracords release aan
Complete Chaos/Personality/La Musica/ evt nog een nummer
Oftewel,wrote: Klopt, track 2 is nog niet helemaal af en vooral de rmx van die 2e track laat maar lang op zich wachten (dus ik zal dr maar eens gauw mee beginnen)
Wavo - Retaliaton
Wavo - ..?..
Wavo - ..?.. (Thera remix)
Als die 2e plaat net zo dik is als Retaliaton word dit toch niet normaal goed!
admin edit: niet relevant voor dit topic
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
wrote:Wist je dat er een anthem voor het feest OverClocked is gemaakt ?
View on YouTube
En dat met zulke namen in de line-up :')