D-Teq, Festuca en dan nog hoop onbekende amateurs?wrote:Lekker is dat. Nog zo'n kut area.
C
Wat een onzin inderdaad, nog een area met handjeklap/ eenheidsworst Hardstyle.
Al heb ik er wel vertrouwen in dat Festuca iets vets gaat doen. Gefeliciteerd in ieder geval Jesse!
Al heb ik er wel vertrouwen in dat Festuca iets vets gaat doen. Gefeliciteerd in ieder geval Jesse!
Gefeliciteerd Jesse! Geniet ervan!
Ben wel blij voor Jesse/Festuca, maar ik had zelf liever de tijdmachine gezien, want die muziek word gewoon bijna nergens meer gedraaid, en daar moet verandering in komen.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023

Klopt
. Ik ga ook gewoon een early set neerzetten. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Was trouwens geen belediging naar Festuca, zag laatst een reactie van hem waar ik uit afleid dat hij niet veel verstand heeft van early 
Ik ook niet, maar ik ga me er de komende weken in verdiepen en me goed voorbereiden, en dan hoop ik dat ik een vette early set ga neerzettenwrote:Was trouwens geen belediging naar Festuca, zag laatst een reactie van hem waar ik uit afleid dat hij niet veel verstand heeft van early
Haha boutarea. Tijdmachine had tenminste gasten die wel van wanten wisten en geen jonge pikkies van de nieuwe generatie die zich een aantal weken van tevoren ''even gaan verdiepen in early''
Wel beter dan dat ze huidige mainstream gaan draaien.wrote:Haha boutarea. Tijdmachine had tenminste gasten die wel van wanten wisten en geen jonge pikkies van de nieuwe generatie die zich een aantal weken van tevoren ''even gaan verdiepen in early''
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
De befaamde post waaruit bleek dat hij Annihilating niet kende?wrote:Was trouwens geen belediging naar Festuca, zag laatst een reactie van hem waar ik uit afleid dat hij niet veel verstand heeft van early
Maar oké, zelfde concept dus in principe als Tijdmachine maar met minder vette dj's, agja ook geen ramp.
Dj Deela will record an Early Hardstyle set, dedicated to the Temple of Anarchy! So, which tracks do you wanna hear in that mix?
So, Dj Deela made a short promo mix (and yeah it's short, about 20 minutesbut we don't wanna take away all excitement for the party already, huh) for all you followers to listen to!
So, get ready to enter the Temple of Anarchy...
Track
list:
1. Tuneboy - I Will Growl
2. Hyperdrive - The Punishment
3. DJ Mystery - Type Face (Luna & Chain Reaction Remix)
4. Blademasterz - Masterblade
5. B-Front & Jones - Lunatick (Raw Mix)
klopt heb ik laatste gezegt over de oude fusionswrote:Was trouwens geen belediging naar Festuca, zag laatst een reactie van hem waar ik uit afleid dat hij niet veel verstand heeft van early
Maar heb wel is wat early setjes gemaakt
wrote:Dj Deela will record an Early Hardstyle set, dedicated to the Temple of Anarchy! So, which tracks do you wanna hear in that mix?So, Dj Deela made a short promo mix (and yeah it's short, about 20 minutesbut we don't wanna take away all excitement for the party already, huh) for all you followers to listen to!
So, get ready to enter the Temple of Anarchy...
Track
list:
1. Tuneboy - I Will Growl
2. Hyperdrive - The Punishment
3. DJ Mystery - Type Face (Luna & Chain Reaction Remix)
4. Blademasterz - Masterblade
5. B-Front & Jones - Lunatick (Raw Mix)
admin edit: niet relevant voor dit topic
Die Deela mag zich dus nog wat verder verdiepen in wat Early HS inhoud, of je moet de jaartallen aanpassen naar 2000-2009 ipv 2007 en het geen early noemen.
Maar ik ben wel blij dat het dus toch een early/oude hardstyle area is, alleen wel met wat minder bekende DJ's dus.
Maar ik ben wel blij dat het dus toch een early/oude hardstyle area is, alleen wel met wat minder bekende DJ's dus.
Binnenkort wordt de volledige line-up bekend gemaakt. het gaat van early naar de hardstyle van tegenwoordig, dat willen we ook proberen in de line up.
Als er nog zo veel onduidelijkheden zijn, dan vraag ik me echt af hoe jullie hebben kunnen winnen 
Eerste wat in me opkwam.wrote:Als er nog zo veel onduidelijkheden zijn, dan vraag ik me echt af hoe jullie hebben kunnen winnen
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Klinkt anders wel goed!Starting in the year 2000 with old-school classics.
Anagenetic & Deetox collab is klaar