Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Lyst schreef:
Hardcore is al net zo erg met die meezing vocalen als hardstyle >.<

Ik vind dit erger

idd wat een saaie tracks zeg, 10x erger dan bij hardstyle :thumbdown:

OT: hele vette actie van TBY, ff zn socialmedia in de gaten houden voor mensen die geintresseerd zijn:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 15:12 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Linkin Park en een Katy Perry track :oh: Nee joh! Waar gaat het heen met de wereld. Dit is de afsluiter van een heel weekend The Qontinent en dan heb je zo'n waardeloze eindshow?

kwa hardcore misschien waardeloos maar daar word the endshow niet minder op?
Deze was nog beter als die van defqon hoor;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

Prefix & Density
Damn love the track we are working on right now. Also some more info about our new release soon! ;-)

Tartaros
‎'FEAR IS AN ILLUSION' tudududududu

#busyinthestudio
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Tartaros

#busyinthestudio

Vermin Remix? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:11 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Intervention schreef:
Tartaros

#busyinthestudio

Vermin Remix? :P

Indien je dit serieus vraagt: nee, daar wordt 'Pain is an illusion' gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
@officialb2s schreef:
You are allowed to bring your own sunprotection-cream/spray to #DB12. Size doesn't matter and it may already be used. Keep protected! ;-)

Keurige actie met aankomende weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 18:15 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Nego schreef:
@officialb2s schreef:
You are allowed to bring your own sunprotection-cream/spray to #DB12. Size doesn't matter and it may already be used. Keep protected! ;-)

Keurige actie met aankomende weer!

kapot gaan we toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

nu hopen dat ze ook wat nevelsproeiers en gratis water refill plaatsen (net als op bijna alle grote festivals over de hele wereld behalve in nederland). Dan zouden ze pas goed bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:28 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
nu hopen dat ze ook wat nevelsproeiers en gratis water refill plaatsen (net als op bijna alle grote festivals over de hele wereld behalve in nederland). Dan zouden ze pas goed bezig zijn.

In Nederland is het verplicht om gratis water te voorzien op festivals. Daar houden alle festivals zich dus ook aan, alleen staat er bovenop de waterkraan dat het geen drinkwater is. Dat is het dus echter wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:44 

Hardtraxx Addict

Stinkjanus schreef:
p-stylez schreef:

In Nederland is het verplicht om gratis water te voorzien op festivals. Daar houden alle festivals zich dus ook aan, alleen staat er bovenop de waterkraan dat het geen drinkwater is. Dat is het dus echter wel.

Ik weet niet of je die plasticbakken bij de wc's tegenwoordig op feesten hebt gezien, maar het die zijn echt smerig daar ga ik niet uit drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
p-stylez schreef:

Bij Wish Outdoor niet ;) Normaliter idd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:53 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Stinkjanus schreef:
p-stylez schreef:

Ook bij Rebirth zat er gloor in het water. Heb toch wel geweten dat ik een schrale Hollander was met dat bijvullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:07 

Donateur

Leg mij dat wetsartikel even voor waarin staat dat er van gratis water moet worden voorzien? Geloof er geen fluit van namelijk. Op Dance Valley hadden ze ook een of ander goedje door 't water gedaan waardoor 't begon te schuimen en op beide bovenstaande feesten was 't ook niet drinkbaar inderdaad.

Taxi schreef:
Ook bij Rebirth zat er gloor in het water. Heb toch wel geweten dat ik een schrale Hollander was met dat bijvullen.

Zo gek is dat toch als een flesje water €5 kost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:11 

Hardtraxxer

Als ze geen gratis water leveren, ben ik bang dat er toch wel veel mensen richting de ehbo gaan. Denk niet dat je dat als organisator wilt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

Bij een bepaalde temperatuur is het volgens mij wel verplicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag staat er voor nu gewoon een dikke 30 a 32 graden op de kaarten. Met een luchtvochtigheid van 92/94% (voorbeeld.. vandaag is de luchtvochtigheid "maar" 87%, gisteren was die 96%) & een Cape/Lifted index van 1500/-5 das echt niet fijn. Dat wordt een broeikas. Hopelijk neemt B2s genoeg maatregelen wat dat betreft, anders kunnen er doden vallen. Gelukkig staat er wel een windje, maar of je daar nou zo blij mee wilt zijn bij broeikastemperaturen weet ik niet. Gevoelstemp rond de 40 graden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:22 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, levensgevaarlijk zulke cape/lifted indexen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Inderdaad, levensgevaarlijk zulke cape/lifted indexen.

Haha zegt je waarschijnlijk niets idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:27 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Stinkjanus schreef:
p-stylez schreef:

Ook bij Wish Outdoor. Ik ken mensen die mij nog hebben staan te vertellen dat het pure onzin was dat er stond 'geen drinkwater'. Ze hadden zelf de zakken/bakken/wat het ook mag zijn binnen zien komen.

Een wetsartikel kan ik niet laten zien, ik heb het gewoon ergens gelezen. En een beetje chloor in het water kan gewoon hoor, dat wordt ook gewoon aangemerkt als drinkwater. Tot een bepaald punt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:27 

Donateur

Berenburg schreef:
Als ze geen gratis water leveren, ben ik bang dat er toch wel veel mensen richting de ehbo gaan. Denk niet dat je dat als organisator wilt hebben.

Dan gaan er mensen dood neervallen xd denk dat de ehbo sowieso topdrukte krijgt dit jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Berenburg schreef:

Dan gaan er mensen dood neervallen xd denk dat de ehbo sowieso topdrukte krijgt dit jaar xd

ik vermijd sowieso de drukte deze zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Ik was zelf bij Wish Outdoor en het smaakte he-le-maal nergens naar.
Heb het ook nog laten proeven aan Firetrap die het ook onmiddelijk uitspuugde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Op wish was het inderdaad ontzettend ranzig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:30 

Grote kans dat ze gewoon een pomp met een beregeningsinstallatie klaar hebben staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:31 

Hardtraxx Addict

Misschien kunnen jullie dan voor zaterdag nog een extra avondje vakken gaan vullen dan :P
Vorige  1 ... 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen