Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 12:09 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
In de RBOTW ook niet?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 12:10 

Donateur

dennis schreef:
TiMOTHYb schreef:
In de RBOTW ook niet?

Het was ook niet echt een vraag. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
TiMOTHYb schreef:
In de RBOTW ook niet?

Heb je al geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 12:41 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:03 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Ligt het aan mij of die site echt ontzettend traag?

Dacht dat het aan mijn pc lag omdat ik een groot FL Studio project open had staan, maar nu is hij nog steeds traag. En de meeste buttons hebben geen hover of mouse on effect, terwijl dat hier wel mooi had gestaan.

Idd hele zware site, ik heb ook niet een al te beste pc dus die site crasht hier haast >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:57 

Hardtraxx Veteran

Lol heb hier nergens last van, zelfs m'n mobiel niet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

LOL gaan ze me allemaal zitten te haten alleen omdat ik die email heb laten zien :')!!
Citaat:
Niet eens op in gaan Billy Slingerstar en Maarten Nrg Vibe, lekker je ding blijven doen, ze nemen het aanbod maar aan of ze gaan maar lekker weg (Y). Genoeg anderen. En per slot van rekening betaalt de DJ niks, maar is het gewoon een logische zaak dat je wat betalende vrienden meeneemt. Vooral als je 0, 0 naam in de scene hebt. Sukkeltjes......

https://www.facebook.com/prosperityproductions

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 17:07 

Hardtraxx Elite

huh naar wie is die mail gestuurd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 17:24 

Hardtraxx Elite

Citaat:
small update. 2 new WP tracks done, one is called Sydney the other one is still TBA. need some vocals on that one to top it off. Pontuz is now on his way back from Australia and this weekend we're making our debut in Estonia, Tallin. why there's no releases is because we're planning an album so you know what's going on and indeed we've got enough tracks for it so, lol. record label wise we're still trying to get the best deal. so can't update you guys about that just yet as nothing is confirmed yet. don't you worry tho, just hang in there a tad longer. // Cheers, Jon
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 17:49 

emmerick schreef:
Citaat:
small update. 2 new WP tracks done, one is called Sydney the other one is still TBA. need some vocals on that one to top it off. Pontuz is now on his way back from Australia and this weekend we're making our debut in Estonia, Tallin. why there's no releases is because we're planning an album so you know what's going on and indeed we've got enough tracks for it so, lol. record label wise we're still trying to get the best deal. so can't update you guys about that just yet as nothing is confirmed yet. don't you worry tho, just hang in there a tad longer. // Cheers, Jon

:D yess zat er natuurlijk wel aan te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:18 

Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
huh naar wie is die mail gestuurd dan?

Dat was vorig jaar toch ook zo? Kom op, doe nou niet zo moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:31 

Hardtraxx Veteran

Met alle respect Fusionmania: interne mail online zetten is natuurlijk ook niet echt chic. Daarvoor heet het niet voor niets interne mail. Al is dit ook nogal een vreemde manier van promoten, daar had Prosperity Productions wel vaker last van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:08 

Hardtraxxer

Als mensen verder lezen als hun neus lang is.
Prosperity is gestopt en een eigenaar (maarten) is nu in z'n eentje verder als NRG VIBE
Nu zijn er niet meer praktijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Met alle respect Fusionmania: interne mail online zetten is natuurlijk ook niet echt chic. Daarvoor heet het niet voor niets interne mail. Al is dit ook nogal een vreemde manier van promoten, daar had
Prosperity Productions wel vaker last van..

Klopt, ben ik met je eens, maar ik hou er gewoon niet van als zulke praktijken in de doofpot gestopt worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

Is ook al een oude mail.

Stond hier half jaar geleden ook al eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Is ook al een oude mail.

Stond hier half jaar geleden ook al eens?

In mei, een kwartaal dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 08:55 

Artiest

Fusionmania schreef:
Khadber schreef:
Met alle respect Fusionmania: interne mail online zetten is natuurlijk ook niet echt chic. Daarvoor heet het niet voor niets interne mail. Al is dit ook nogal een vreemde manier van promoten, daar had

Klopt, ben ik met je eens, maar ik hou er gewoon niet van als zulke praktijken in de doofpot gestopt worden. :)

Wat doen hun "verkeerd" dan? Hun bieden je wat, je neemt het, of je doet het niet :) Het is gewoon een feit dat beginnende namen absoluut geen mensen trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 10:02 

Hardtraxx Addict

Je moet nu betalen om zelf te kunnen draaien.ze willen je niet hebben, omdat ze vinden dat je goed draait, maar omdat je geld brengt. Zo kan iedereen dus ergens draaien. Straks staat er een dj die ërg slecht is en draait zo je feest naar de klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:11 

Artiest

Phase 2 schreef:
Je moet nu betalen om zelf te kunnen draaien.ze willen je niet hebben, omdat ze vinden dat je goed draait, maar omdat je geld brengt. Zo kan iedereen dus ergens draaien. Straks staat er een dj die ërg slecht is en draait zo je feest naar de klote.

Dat staat er helemaal niet. Er staat dat je meer fee krijgt als je meer mensen, met kaartje, mee naar binnen neemt. Tevens een minimum van 12 mensen of iets.

Ik vind het persoonlijk ook een "vreemd" idee maar het is toch aan een artiest om hierin mee te gaan of niet? Als je iemand van Platinum boekt krijg je ook een redelijke garantie dat een zaal vol komt.

In het theater gebeurd het veel vaker. Artiest krijgt een basis fee en hoe meer publiek er is hoe groter de fee. Best een fair deal dan als je mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:29 

Hardtraxx Elite

Nego schreef:
Phase 2 schreef:

Dat staat er helemaal niet. Er staat dat je meer fee krijgt als je meer mensen, met kaartje, mee naar binnen neemt. Tevens een minimum van 12 mensen of iets.

Ik vind het persoonlijk ook een "vreemd" idee maar het is toch aan een artiest om hierin mee te gaan of niet? Als je iemand van Platinum boekt krijg je ook een redelijke garantie dat een zaal vol komt.

In het theater gebeurd het veel vaker. Artiest krijgt een basis fee en hoe meer publiek er is hoe groter de fee. Best een fair deal dan als je mij vraagt.

Het is hier niet een kwestie van meer bezoekers is meer fee... Ze zeggen letterlijk tegen je dat je een paar honderd euro moet aftikken om daar te kunnen staan... Je koopt dus letterlijk je plek op de lineup. Het heeft niks met kwaliteiten te maken, maar in dit geval wie de grootste portemonnee heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:12 

Donateur

Khadber schreef:
Met alle respect Fusionmania: interne mail online zetten is natuurlijk ook niet echt chic. Daarvoor heet het niet voor niets interne mail. Al is dit ook nogal een vreemde manier van promoten, daar had Prosperity Productions wel vaker last van..

Interne mail? Dit is gewoon een mailtje dat naar random DJ's is gestuurd. Is geen interne mail. Daarbij stond dit mailtje al veel langer op internet (PF) dus daar heeft FM vrij weinig mee te maken.

@ Nego, vind het maar vaag dat je het zo stelt. Het is ook totaal niet wat er staat. Je MOET als DJ 12 mensen waar jij het email adres van hebt (dus likely dat je ze kent) van tevoren een kaartje laten kopen. Dat heeft niets met een fee te maken die wordt bepaald over het totaal aantal mensen dat komt. Totaal idioot als je aan deze onzin meedoet, en nog idioter als je het weet te verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:19 

Artiest

TakkU schreef:
Het is hier niet een kwestie van meer bezoekers is meer fee... Ze zeggen letterlijk tegen je dat je een paar honderd euro moet aftikken om daar te kunnen staan... Je koopt dus letterlijk je plek op de lineup. Het heeft niks met kwaliteiten te maken, maar in dit geval wie de grootste portemonnee heeft..

Dat zeggen ze niet, ze zeggen dat jij dus geld krijgt op basis van het aantal bezoekers, maar dat ze een garantie willen dat er minimaal 12 betalende bezoekers komen. Oftewel jij, als artiest, moet 12 betalende bezoekers regelen (die betalen dus het geld, niet jij zelf) waarbij jij dat geld overmaakt als tussenpersoon. Ze willen simpelweg zeker zijn van een minimum van 12 bezoekers en dan krijgt de artiest dus minimaal het geld wat er achter 12 bezoekers staat. Oftewel een artiest betaald hier niets, die moet gewoon promoten en zekerheid creëren voor de organisatie. Alles wat er extra is loopt voor de artiest alleen maar op qua fee. Dit lijkt me een goede deal voor beginnende artiesten.
Dus de artiest koopt niet zijn of haar slot in de line-up, jij betaald niets, de bezoekers doen dat. Regel je er 48 krijg je dus 200 euro, en betaal je niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:23 

Hardtraxx Elite

Nego schreef:
Fusionmania schreef:
Khadber schreef:

Wat doen zij "verkeerd" dan? Zij bieden je wat, je neemt het, of je doet het niet :) Het is gewoon een feit dat beginnende namen absoluut geen mensen trekken.

Volledig met je eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:24 

Donateur

Dark Pact schreef:
Dat zeggen ze niet, ze zeggen dat jij dus geld krijgt op basis van het aantal bezoekers, maar dat ze een garantie willen dat er minimaal 12 betalende bezoekers komen. Oftewel jij, als artiest, moet 12 betalende bezoekers regelen (die betalen dus het geld, niet jij zelf) waarbij jij dat geld overmaakt als tussenpersoon. Ze willen simpelweg zeker zijn van een minimum van 12 bezoekers en dan krijgt de artiest dus minimaal het geld wat er achter 12 bezoekers staat. Oftewel een artiest betaald hier niets, die moet gewoon promoten en zekerheid creëren voor de organisatie. Alles wat er extra is loopt voor de artiest alleen maar op qua fee. Dit lijkt me een goede deal voor beginnende artiesten.
Dus de artiest koopt niet zijn of haar slot in de line-up, jij betaald niets, de bezoekers doen dat.

Ik begrijp er echt helemaal niets van. Als je als organisatie nou eens een interessante locatie regelt, een strakke lineup wat vormgeving doet en zelf de promotie? Waarom zou je je artiesten opzadelen met het werk dat je eigenlijk zelf zou moeten doen. Het lijkt me namelijk helemaal geen goede deal voor beginnende artiesten. Een DJ contest of een talent stage, dát is een goede deal voor beginnende artiesten.

Waarom moet een beginnend artiest ook echt promoten en zekerheid creëren voor de organisatie? Het lijkt me logisch dat je in zon geval je vrienden en kennissen via FB uitnodigt maar daar kun je toch geen verplichting van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:28 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
Dark Pact schreef:
Dus de artiest koopt niet zijn of haar slot in de line-up, jij betaald niets, de bezoekers doen dat.

Ik begrijp er echt helemaal niets van. Als je als organisatie nou eens een interessante locatie regelt, een strakke lineup wat vormgeving doet en zelf de promotie? Waarom zou je je artiesten opzadelen met het werk dat je eigenlijk zelf zou moeten doen. Het lijkt me namelijk helemaal geen goede deal voor beginnende artiesten. Een DJ contest of een talent stage, dat is een goede deal voor beginnende artiesten.

Waarom moet een beginnend artiest ook echt promoten en zekerheid creëren voor de organisatie? Het lijkt me logisch dat je in zon geval je vrienden en kennissen via FB uitnodigt maar daar kun je toch geen verplichting van maken.

Je krijgt dit als artiest aangeboden en je verdient er geld aan, een contest win je en verdien je geen geld aan. Een organisatie stuurt dit naar beginnende artiesten. Regel gewoon 12 vrienden die een feestje voor 25 euro willen meemaken en je verdient 50€ voor een uurtje draaien. Een contest werkt ook natuurlijk, alleen dit krijg je van de organisatie aangeboden als werk, dat is dus wat anders. Je moet er wat voor over hebben om te draaien, een beetje ambitie mag wel getoond worden. En als je het niets vind kan je idd altijd nee zeggen, het is niet dat je iets moet doen. Als je er principieel op tegen bent doe je het simpelweg niet natuurlijk.
Vorige  1 ... 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen