Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:44 

JVDM schreef:
Wat een achteruitgang. Respect voor de maker van dat filmpje :D

Blijft uiteraard subjectief. Beetje jammer ook wel weer om dan nummers te pakken als In The Air en Lessons In Love(leuke plaat btw). Alsof die twee plaatjes representatief zijn voor de gehele scene. Beetje makkelijk proberen je punt te maken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:06 

Hardtraxx Elite

Pidewi schreef:
JVDM schreef:

Blijft uiteraard subjectief. Beetje jammer ook wel weer om dan nummers te pakken als In The Air en Lessons In Love(leuke plaat btw). Alsof die twee plaatjes representatief zijn voor de gehele scene. Beetje makkelijk proberen je punt te maken imo.

agreed, maar het is meer een voorbeeld om te laten welke richting hardstyle uitgaat op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:33 

Hardtraxx Elite

Danny H schreef:
Pidewi schreef:
JVDM schreef:

agreed, maar het is meer een voorbeeld om te laten welke richting hardstyle uitgaat op het moment.

Zelfs Thera en B-Front kunnen niet tippen aan de early hardstyle hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:00 

Hardtraxx Veteran

vet 24 uur lang dezelfde reversed bass acherelkaar toff man zitten we echt op te wachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:18 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
vet 24 uur lang dezelfde reversed bass acherelkaar toff man zitten we echt op te wachten :D

Heeft nog altijd meer inhoud dan een huidige gemiddelde mainstream plaat. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:19 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:

Uhh wat? :huh: Qua nostalgie misschien niet, kwalitatief staan ze er ver boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:34 

Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:

Het gaat niet alleen om de reverse bass..
Het gebruik van percussie, minder (lange) breaks, de drive, de hardheid, het tempo, alle geluiden in een track die een geheel vormen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 02:23 

Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
Wildstylerz schreef:

Het gaat niet alleen om de reverse bass..
Het gebruik van percussie, minder (lange) breaks, de drive, de hardheid, het tempo, alle geluiden in een track die een geheel vormen.

tempo lach lager he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 02:33 

Hardtraxxer

Weet niet of het helemaal hier thuis hoort, maar wilde het jullie toch even zeggen.
Wist je dat Wildstylez samen met Headhunterz gaat kijken wat hij met deze plaat gaat doen op 0:54 sec? Vroeg dat vanavond aan hem op Twitter ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 02:43 

Artiest

ik ga niet mijn truukjes verklaapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 09:08 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
jambekkie schreef:

Uhh wat? :huh: Qua nostalgie misschien niet, kwalitatief staan ze er ver boven.

Logisch dat de kwaliteit er ver boven staat. Op gebied van technologie is er veel verbeterd. Qua nostalgie kunnen b-front en thera er ook niet aantippen, omdat zij, bij thera weliswaar onder de naam thera dan, nog niet lang genoeg bezig zijn om over nostalgie te kunnen praten.

Muziek moet wil het blijven bestaan ook veranderen. Als er nu nog steeds dezelfde soort plaatjes kwamen dan was hardstyle ver uitgestorven. Hardstyle is ook veel breder geworden. Je hebt melodieus, maar ook gewoon hard. Harder als vroeger ook.
Tegenwoordig zie je steeds vaker early hardstyle stages op feesten, dus voor de mensen die blijven zeiken over vroeger was het beter ga dan lekker naar die stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:38 

Aan het typen...

Je haalt kwaliteit en complexiteit door elkaar. Als ik kritisch naar tracks zou luisteren, kan ik meer dan genoeg early tracks opnoemen die qua afwerking sterker zijn dan de tracks die nu de hitlijsten domineren. Vooral omdat er veel minder valt te verneuken aan een simpele early kick dan aan die complexe kicks van tegenwoordig. Ook de basslines zijn zoveel beter geïntegreerd in de track, basslines van tegenwoordig springen er echt uit. En dan ook nog de afwerking in het laag. De beheersing van de lage tonen, zodat ze hun kracht niet verliezen.

En Wildstylerz :'), de reverse basses in early zijn onderling meer verschillend dan de kicks die tegenwoordig in hardstyle tracks zitten. Bovendien, lag met ch >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:03 

Vette after ^^ 2e nummer klinkt vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:26 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:

hardstyle-releases/alpha-from-the-rain-a2rec031-t25805.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:45 

Canyonree schreef:
Anonymous schreef:

hardstyle-releases/alpha-from-the-rain-a2rec031-t25805.html

neeej bedoel eigelek die daarvoor( na We can Escape ;) )

Edit: is dus blijkbaar 'Bass Modulators - Anthem of Summer'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:

Had dan meerdere tracks gepakt, in 30 sec. tijd kun je ook een nummer laten horen, en aan deze geluiskwaliteit heb je ook niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:57 

Bierkoning

Overdreven 'vroeger was alles beter' jank filmpje. De Lysten onder ons mogen dit posten maar als je zelf maar een jaar of 3-4 hardstyle luistert moet je je echt niet zo aanstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:01 

Aan het typen...

Zit dat gejuich nu in die track of hebben ze dat eronder gemonteerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:58 

Bij Wait A Second zit het in de track zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:10 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Je haalt kwaliteit en complexiteit door elkaar. Als ik kritisch naar tracks zou luisteren, kan ik meer dan genoeg early tracks opnoemen die qua afwerking sterker zijn dan de tracks die nu de hitlijsten domineren. Vooral omdat er veel minder valt te verneuken aan een simpele early kick dan aan die complexe kicks van tegenwoordig. Ook de basslines zijn zoveel beter geïntegreerd in de track, basslines van tegenwoordig springen er echt uit. En dan ook nog de afwerking in het laag. De beheersing van de lage tonen, zodat ze hun kracht niet verliezen.

En Wildstylerz :'), de reverse basses in early zijn onderling meer verschillend dan de kicks die tegenwoordig in hardstyle tracks zitten. Bovendien, lag met ch >.<

Ik haal kwaliteit en complexiteit zeker niet door elkaar. Als je tracks van headhunterz van nu luistert klinken die gewoon veel dikker en helderder. De geluidskwaliteit is door de jaren heen gewoon veel vooruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:13 

Hardtraxx Elite

Festuca schreef:
ik ga niet mijn truukjes verklaapen

kang kang kang tsssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:28 

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:

Ik haal kwaliteit en complexiteit zeker niet door elkaar. Als je tracks van headhunterz van nu luistert klinken die gewoon veel dikker en helderder. De geluidskwaliteit is door de jaren heen gewoon veel vooruit gegaan.

Als je nu gewoon eens beter leest wat hij nu zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:33 

Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Phase 2 schreef:
Lyst schreef:

Phase 2 heeft (volgens mij) gelezen wat Lyst zei, en geeft hem ongelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:40 

Hardtraxx Addict

Fekete schreef:
Phase 2 schreef:
Lyst schreef:

Omdat ik het niet met hem eens ben heb ik verkeerd gelezen?

Dikte en helderheid vind ik horen bij de kwaliteit en niet de complexiteit. Ik praat over de kwaliteit van het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:42 

Hardtraxx Veteran

project one :worship: als ze daar is in de toekomst gewoon een live act weer van gaan maken nu gunz for hire weg is
Vorige  1 ... 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen