Bob van der Palen @djbfront
Check out @djDozer tomorrow at @lastworldfstvl ! New track Called faith in life
Check out @djDozer tomorrow at @lastworldfstvl ! New track Called faith in life
Geck-O: Mastering session done... time to play my new track "Oh!" for the first time tomorrow @ Free Festival!

Dit valt nog wel mee. Meestal zijn het er nog veel meer bij professionele producties.wrote:Ik snap nu waarom mijn producties in FL een stuk amateuristischer klinken dan die van Geck-O... Wat een boel automations en dingetjes
Dark Pactwrote:Delete - Hardstyle Producer/DJ
Mastering 2 and a half Spoontech Records releases today ... Guess which artists!? ... Anyone who guesses correctly will be told how awesome they are
Zijn de producties van Geck-o dan niet professioneeL?wrote:Dit valt nog wel mee. Meestal zijn het er nog veel meer bij professionele producties.wrote:Ik snap nu waarom mijn producties in FL een stuk amateuristischer klinken dan die van Geck-O... Wat een boel automations en dingetjes
Ja lig echt in een deuk.wrote:Ik wist niet dat Geck-O op fl produceerde, lachen!
wrote:Ja lig echt in een deuk.wrote:Ik wist niet dat Geck-O op fl produceerde, lachen!
wrote:Best heftig![]()
Beterschap voor hem!
wrote:wrote:Best heftig![]()
Beterschap voor hem!
Dat is volgens mij niet waar.wrote:Wat is zijn ziekte? Ik vermoed dat hij kanker heeft!
ok en waar haal jij dat ineenkeer vandaan? stoer hoorwrote:Wat is zijn ziekte? Ik vermoed dat hij kanker heeft!
Serieus als jij zulke kutopm gaat maken doe is keer normaal man.wrote:Wat is zijn ziekte? Ik vermoed dat hij kanker heeft!
No offense, maar toen hij het had over 'very serious health problems' moest ik daar eerlijk gezegd ook wel ergens aan denken hoor, zeker in combinatie met die sombere uitstraling. Maar goed, het zou ook stress met de bijkomende gevolgen kunnen zijn, maar ik ben geen arts. Wat het ook is, ik wens hem beterschap/sterkte!wrote:ok en waar haal jij dat ineenkeer vandaan? stoer hoorwrote:Wat is zijn ziekte? Ik vermoed dat hij kanker heeft!
Heel Hardtraxx komt er haast in voor hahawrote:2:30nando toch?
leuke aftermovie