Ga ik kijken :')wrote:psyko punkz tussen kwart over 5 en 6 uur op 3fm en op tv ned 3 te horen zullen zijn!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Waarom niet? Past perfect in dit topic.wrote: Waarom zou dat hier moeten staan?
D
Hij is in ieder geval wel eerlijk! 
Nou niet echt, want het heeft weinig met hardstyle te maken dacht ik.wrote:Waarom niet? Past perfect in dit topic.wrote: Waarom zou dat hier moeten staan?
Hoe komt dat zo? Vind ik eigenlijk wel heel cool!wrote:psyko punkz tussen kwart over 5 en 6 uur op 3fm en op tv ned 3 te horen zullen zijn!
Inderdaad, nu nog hopen dat meer DJ's dat gaan doen. 
Vet dat ze ook het kanaal waar het grootste deel van de doelgroep naar kijkt hebben gekozen!!
En dat is hier terug te zien na een uur.wrote:Hoe komt dat zo? Vind ik eigenlijk wel heel cool!wrote:psyko punkz tussen kwart over 5 en 6 uur op 3fm en op tv ned 3 te horen zullen zijn!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1269164
Hij heeft het over alle aparatuur, dat je als DJ moet weten hoe je CDJ's werken, je DJM en je equalizer. Het zal allemaal wel, ik ben zelf geen DJ maar volgens mij is dat net zoiets als bij poker je kaarten spelen zonder op je tegenstanders te letten. Belangrijkste 'tool' van een DJ is toch je publiek, en dat vergeet meneer voor het gemak maar even.wrote:Hij is in ieder geval wel eerlijk!
Als je de apparatuur niet eens kan bedienen heeft het ook geen zin om het publiek te 'lezen'. Dan moet je eerst nog lekker thuis oefenen. Het probleem is dat dj's tegenwoordig rocksterren zijn, ze worden gevraagd om overal precies hetzelfde kunstje te doen (premixen...) waardoor elke halve zool kan doen alsof hij de next big thing is en artiesten zoals dodemau5 gaat lopen beweren dat dj'en alleen om het draaien van promo's gaat...wrote:Hij heeft het over alle aparatuur, dat je als DJ moet weten hoe je CDJ's werken, je DJM en je equalizer. Het zal allemaal wel, ik ben zelf geen DJ maar volgens mij is dat net zoiets als bij poker je kaarten spelen zonder op je tegenstanders te letten. Belangrijkste 'tool' van een DJ is toch je publiek, en dat vergeet meneer voor het gemak maar even.wrote:Hij is in ieder geval wel eerlijk!
T
Artist
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
Armin is een baas!! ....Geweldig interview
P
Nevermind, niet goed gelezen.
View on YouTubewrote:Hoe komt dat zo? Vind ik eigenlijk wel heel cool!wrote:psyko punkz tussen kwart over 5 en 6 uur op 3fm en op tv ned 3 te horen zullen zijn!
Die Wietse is echt een gigantische kwallenbak geloof ik.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Lees ik wel vaker, zelf nooit problemen mee gehad! Aardige kerel!wrote:Die Wietse is echt een gigantische kwallenbak geloof ik.
wrote:Lees ik wel vaker, zelf nooit problemen mee gehad! Aardige kerel!wrote:Die Wietse is echt een gigantische kwallenbak geloof ik.
ghehe in sanssouci was hij ook aardig mal..
Gewoon spul van random persoon aannemen en innemen.. lol
maat van me kwam hem ook aardig vdk tegen op groundzero ;p
Op het VIP deck van Reverze had ie ook aardig wat op!wrote:wrote:Lees ik wel vaker, zelf nooit problemen mee gehad! Aardige kerel!wrote:Die Wietse is echt een gigantische kwallenbak geloof ik.
ghehe in sanssouci was hij ook aardig mal..
Gewoon spul van random persoon aannemen en innemen.. lol
maat van me kwam hem ook aardig vdk tegen op groundzero ;p
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
vind ik vaak met Q-dance aftermovies op Dominator na.wrote:Matige aftermovie.
Deze aftermovie is wel beter dan die van vorig jaar
Heb gehoord dat hij laatst ook alleen heeft gedraaid in Zweden.wrote:Die Wietse is echt een gigantische kwallenbak geloof ik.
Volgens mij was dat omdat Sven het vliegtuig had gemist
New collab with @alphaverbnl in progress?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Was al nieuws over dat Alphaverb met The Machine in de studio ging na wish 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Nog 1?