Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501 ... 3079  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:27 

Donateur

Lyst schreef:
Dan blijf je droog als het regent (doh)

Hij hangt niet stil. :P
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:33 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Dan blijf je droog als het regent (doh)

Hij hangt niet stil. :P

Dan moet het publiek wel bewegen als ze droog willen blijven
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:10 

Perry'd schreef:
Live webcamstream van Alcatrazz

http://dreksbak.nl/webcam/

[Zonder geluid]

:clap:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Perry'd schreef:

[Zonder geluid]

Lose my mind :D de stage ziet er wel leuk uit.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Perry'd schreef:

[Zonder geluid]

45 min voor het opent, 'Lose my mind' :lol:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:27 

Blijft dat ding de hele dag aan die kraan hangen? :huh:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:02 

stefaneke schreef:
Blijft dat ding de hele dag aan die kraan hangen? :huh:

Het switcht tussen 2 plaatsen :)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:18 

We've reached 25.000 likes on Facebook, so it's now time to present you with the new and improved Dirty Workz website: http://www.dirtyworkz.com/

So stay up to date with all that is Dirty Workz !
Your comments and any possible bug-reports are much appreciated.

Coone staat als eerste bij de artists, kijk bij Scantraxx of Fusion, daar staan Proppy & Zany beiden bescheiden vanachter. Coone de nekdj.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:21 

Hardtraxx Elite

Niet zo gek toch? Coone is voor DWX toch ook nog altijd een van de belangrijkste DJ;s...
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Coone staat als eerste bij de artists, kijk bij Scantraxx of Fusion, daar staan Proppy & Zany beiden bescheiden vanachter. Coone de nekdj.

Mekkeren om het mekkeren. Wat maakt dat nou uit man. Misschien is het wel alfabetisch
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Nee Ambassador Inc begint met een A :P Maargoed, who cares?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:11 

Hardtraxxer

DWX @ Q-Base.

feesten/q-base-2012-08-09-2012-weeze-t25817-250.html#p980931
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
KSwoosh schreef:
Perry'd schreef:

[Zonder geluid]

Lose my mind :D de stage ziet er wel leuk uit.

haha nu weer lose my mind, en wat een taai publiek, niemand gaat los, op geen enkele stage...
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:42 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Niet zo gek toch? Coone is voor DWX toch ook nog altijd een van de belangrijkste DJ;s...

Tis ook zijn label he
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:52 

Gangsterdwerg schreef:
Spablauw schreef:

Mekkeren om het mekkeren. Wat maakt dat nou uit man. Misschien is het wel alfabetisch

Alfabetisch >.< Maareuh ik vind dat zo, mag het? Het was een wist je datje he...
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 21:49 

Hardtraxxer

...
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

@ hierboven, dat mag dus mooi voortaan hier: algemeen/wist-je-dat-offtopic-t26888.html

Alles wat dus niet te maken heeft met de muziek, maar wel met de artiesten ;)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

Hier enkel wat te maken heeft met de muziek in het algemeen.
Ik heb het dan over nuttige info .. Al die andere onzin mag gepost worden in het offtopic gedeelte.
Al wat hier toch offtopic komt te staan wordt vanaf nu verwijderd.. Hetzelfde geldt voor plaatjes etc..
Ontopic hieronder.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:37 

Hardtraxxer

Wist je dat door de harde wind in las vegas de alle area's van de EDC zijn gesloten.. bron twitter TBY
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:32 

Hardtraxx Elite

Wist je dat Noisecontrollers vocalen gebruikt van programma's op Discovery Channel? Tenminste, ik keek net een programma en hoorde toen die stem en ik herkende stukken tekst die Noisecontrollers heeft gebruikt haha.

bRt_edit: al die slowpoke reacties, plaatjes die hieronder geplaatst werden zijn verwijderd. Volgende krijgt een waarschuwing.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
Wist je dat door de harde wind in las vegas de alle area's van de EDC zijn gesloten.. bron twitter TBY
Je hebt een speciaal EDC topic... >.<
bRt_ schreef:
Hier enkel wat te maken heeft met de muziek in het algemeen.
Ik heb het dan over nuttige info .. Al die andere onzin mag gepost worden in het offtopic gedeelte.
Al wat hier toch offtopic komt te staan wordt vanaf nu verwijderd.. Hetzelfde geldt voor plaatjes etc..
Ontopic hieronder.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:08 

Hardtraxx Elite

Dit is toch wel een aardig nieuwtje niet dan..? Je kan ook om echt ELKE post in dit topic gaan zitten zeiken.. T is niet niks.. even ruim 100.000 man die niet naar het festival kunnen!
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Dit is toch wel een aardig nieuwtje niet dan..? Je kan ook om echt ELKE post in dit topic gaan zitten zeiken.. T is niet niks.. even ruim 100.000 man die niet naar het festival kunnen!

Ik zit niet om elke post te zeiken, maar de EDC heeft niks met dit topic te maken. Daar is een apart topic voor. Die hoeveelheid bullshit in dit topic begint echt irritant te worden de laatste tijd. En als dit weer wel mag dan denk een andere idioot weer dat het relevant is om te vermelden dat Technoboy een nieuwe headset heeft of dat Headhunterz heeft ge BBQed met zijn auto.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
TakkU schreef:

Ik zit niet om elke post te zeiken, maar de EDC heeft niks met dit topic te maken. Daar is een apart topic voor. Die hoeveelheid bullshit in dit topic begint echt irritant te worden de laatste tijd. En als dit weer wel mag dan denk een andere idioot weer dat het relevant is om te vermelden dat Technoboy een nieuwe headset heeft of dat Headhunterz heeft ge BBQed met zijn auto.

Ik volg dat topic van EDC niet. Maar dit nieuwtje is best goed om hier neer te zetten. Anders kunnen we dit topic net zo goed opdoeken. Want overal is wel een topic voor.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Die sets worden toch ook uitgezonden? Lijkt me wel interessant genoegd voor diegene die luisteren zodat ze een reden hebben waarom het niet meer gebroadcast wordt?
Vorige  1 ... 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen