Hier mag dat heen: Q-dance America 2012 - Electric Daisy Carnival Las Vegas (June 8th, 9th and 10th - Las Vegas Motor Speedway)
Is al een keer eerder vermeld
Hier mag dat heen: Q-dance America 2012 - Electric Daisy Carnival Las Vegas (June 8th, 9th and 10th - Las Vegas Motor Speedway)
dit kan alleen maar goed zijnwrote:SolutioAnd all of a sudden you're in some kind of flow! This will definitely be the hardest track I ever made! DAMN!
Geloof dat er geen solo tracks meer zouden komen.wrote:dit kan alleen maar goed zijnwrote:SolutioAnd all of a sudden you're in some kind of flow! This will definitely be the hardest track I ever made! DAMN!, en kunnen we hieruit opmaken dat er weer een solo track aankomt?
Klopt idd, echt jammer maarja.. Ach, ben benieuwd!wrote:Geloof dat er geen solo tracks meer zouden komen.wrote:
dit kan alleen maar goed zijn, en kunnen we hieruit opmaken dat er weer een solo track aankomt?
wrote:Klopt idd, echt jammer maarja.. Ach, ben benieuwd!wrote:Geloof dat er geen solo tracks meer zouden komen.wrote:
dit kan alleen maar goed zijn, en kunnen we hieruit opmaken dat er weer een solo track aankomt?
dus zou misschien toch wel goed kunnenThis will definitely be the hardest track I ever made! DAMN!
dan zou hij naar een ander verwijzenwrote:Niet fout interpreteren. Anders stond er de hardest track ever made... En dat kan ie niet zeggen
Lolololo :')wrote:wrote:Klopt idd, echt jammer maarja.. Ach, ben benieuwd!wrote: Geloof dat er geen solo tracks meer zouden komen.dus zou misschien toch wel goed kunnenThis will definitely be the hardest track I ever made! DAMN!

Moet je een Hardtraxx® Gold Account voor hebben.wrote:
Lolololo :')
[img]plaatje[/img]
edit: Hoezo kan ik geen plaatjes posten?
Kanslooswrote:Lolololo :')wrote:
dus zou misschien toch wel goed kunnen
afbeelding
Ze hebben wel heel erg de Headhunterz maniertjes overgenomen bij het draaien haha.wrote:http://www.youtube.com/watch?&v=uW2YYIDKQTM
Waarom kan ik dit alleen als link zetten ?
Haha, viel het jou ook al op?wrote:Ze hebben wel heel erg de Headhunterz maniertjes overgenomen bij het draaien haha.wrote:http://www.youtube.com/watch?&v=uW2YYIDKQTM
Waarom kan ik dit alleen als link zetten ?
Dat doe ik hier thuis ook wel eens, vaak doe je dat onbewust. Omdat je bijvoorbeeld wacht op een bepaald stuk in het lied om even de high, mid, low er een stuk uit te halen of een effect in te gooien. En het ziet er debiel uit maar vaak is het onbewustwrote:Hij zit wel erg vaak aan de knopjes terwijl er niks gebeurt zeg.
Dat is onderandere een Headhunterz dingetje haha. En die tromgeroffel met die vuistjes haha.wrote:Hij zit wel erg vaak aan de knopjes terwijl er niks gebeurt zeg.
Ja weet ik maar dat vind ik er altijd zo dom uit zienwrote:Dat is onderandere een Headhunterz dingetje haha. En die tromgeroffel met die vuistjes haha.wrote:Hij zit wel erg vaak aan de knopjes terwijl er niks gebeurt zeg.
Naar mijn weten doet Wietse van Psyko Punkz altijd zo hoor. Al vanaf het begin toen ze net begonnen waren.wrote:Ja weet ik maar dat vind ik er altijd zo dom uit zienwrote:Dat is onderandere een Headhunterz dingetje haha. En die tromgeroffel met die vuistjes haha.wrote:Hij zit wel erg vaak aan de knopjes terwijl er niks gebeurt zeg.En ik vind het best wel triest dat hij headhunterz na doet. Want hij doet echt precies headhunterz na met zijn moves
25.000 Facebook likes is a FACT!Awesome! Unfortunately we're not at home at the moment, but we will post the FREE tracks as soon as we get home tomorrow!
grappig plaatjewrote:stom plaatje