Nee maar het topic gaat wel over muziek-gerelateerde weetjes. Leuk dat het de BMW van Headhunterz is maar het boeit niemand op een handjevol groupies na.wrote:Jij vindt het niet boeiend, ik wel, het is geen 'Sjobie's boeiende' Wist je dat topic...
D
Komt er nog een soort van splitsing dan? Anders blijf je deze discussie houden. 
Wist je dat ... Off-Topic (page 369)wrote:Komt er nog een soort van splitsing dan? Anders blijf je deze discussie houden.
D
Heeft weinig effect.
Frequencerz facebook:
b2s upload our set of Decibel Outdoor 2011 online!
We played at the beginning of the day in the Euphoria area. It's a more euphoric sound than we play at the moment.
But we think it's a good sound for by the sun! Enjoy!
View on SoundCloud
We played at the beginning of the day in the Euphoria area. It's a more euphoric sound than we play at the moment.
View on SoundCloud
Zijn heel veel sets van Decibel online gezet, onder andere ook van: Crypsis, Frontliner, Wildstylez, Zatox en Chris One!
zo dat eerste nr is echt te hard gedraaidwrote:Frequencerz facebook:
View on SoundCloud
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Aansprakelijk stellen op de aansprakelijkheidsverzekering van de persoon die de auto bestuurde.wrote:Verzekerd, maar wie zegt dat de verzekering dekt als de bestuurder in fout is. Auto koste meer dan 160000 euro :o!wrote:Hij heeft het niet gedaan dus maakt hem niks uit, en is ook wel verzekerdwrote:''Just received the news that my car crashed. Noone got hurt, thats what matters.
Life will keep on challenging you, I'll just deal with it''
Toch knap lullig voor em...
S
Warface heeft dus getekend bij DMW
Hopelijk wordt het wat; https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2288_n.jpgwrote:Warface heeft dus getekend bij DMW
What the.....wrote:Warface heeft dus getekend bij DMW
S
440 000 groepieswrote:Nee maar het topic gaat wel over muziek-gerelateerde weetjes. Leuk dat het de BMW van Headhunterz is maar het boeit niemand op een handjevol groupies na.wrote:Jij vindt het niet boeiend, ik wel, het is geen 'Sjobie's boeiende' Wist je dat topic...
In deze set is trouwens de remix/edit van het anthem van vorig jaar te horen!wrote:Frequencerz facebook:
Boeie, krijgt ie toch wel terug van de bankwrote:Josh van J&W z'n Bankaccount is geplunderd
Heb ik al gepost @ off-topic wist je dat. Volgende keer dit soort weetjes gewoon daar neerpleuren.wrote:Josh van J&W z'n Bankaccount is geplunderd
Mits trol; haha.wrote:Josh van J&W z'n Bankaccount is geplunderd
Festuca kennende trekt ie dat soort dingen zich daadwerkelijk aan.wrote:Mits trol; haha.wrote:Josh van J&W z'n Bankaccount is geplunderd
En is het weer één v/d zovele nutteloze weetjes
Dat lijkt me niet, zeker niet als het om skimmers gaat.wrote:
Boeie, krijgt ie toch wel terug van de bank
Jezus hea, nu weer wat ECHTE hardstyle nieuwtjes? 
Ik weet niet waarom iedereen zeurt over "nutteloze weetjes" maar het topic is toch echt opgezet voor dit soort dingen..
Om een van de eerste posts er maar eens bij te pakken.
Om een van de eerste posts er maar eens bij te pakken.
wrote:echt een topic voor khadber
lijkt me wel grappig
hier ff een bekende
Wist je dat...
Headhunterz ook films en tekenfilms vertolkt,
een bekende film is High School Musical (1,2 en 3), waar hij Troy Bolton vertolkt.
en een bekende tekenfilm is Rocketpower, hier vertolkt hij de nerd Sam Dullard.
Ik vind een weetje over dat iemand auto gecrasht is of iemands bankrekening geplunderd is interessanter om te weten dan dat een producer bezig is met een nieuw nummertje. Want dat lijkt me nogal logisch.
"Wist je dat een schoenenmaker nieuwe schoenen maakt?"
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dat lijkt me dus van wel, en als het om skimmers gaat al zekerwrote:Dat lijkt me niet, zeker niet als het om skimmers gaat.wrote:
Boeie, krijgt ie toch wel terug van de bank
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024