Dat kan 'ie ook gewoon zijn toch? Tis niet omdat er een hele hoop volk stilstaat dat je je automatisch niet meer amuseert. Of dat zou toch erg zijn.wrote:De sfeer ziet er op een aftermovie van Defqon ook altijd geweldig uit.
S
Oke .. ben me er niet van bewust!wrote:Ja er lopen stukken fruit, iedereen danst, geniet van de show en doet mee. Dan is er toch over het algemeen gezien sfeer. Of wil je weer lastig lopen doen zonder reden, zoals dat vaak is met jou.wrote:Dat kun jij gewoon zien?wrote:Dat vuurwerk, sfeer ziet er ook sick goed uit
Maar wat chicken zegt, op een aftermovie zie je altijd lachende gezichten en springende mensen, dat zegt 9/10 vrij weinig over de sfeer.
Bijvoorbeeld; ergens deze week / volgende week komt de aftermovie van Intents waarop je ook lachende en springende mensen ziet maar de sfeer was daar ver te zoeken.
Maar laten we verder weer ontopic gaan.
Edit:wrote:Nou hij was dus te laat. Ga maar verder in het Intents festival topic over dit onderwerp als dat nog nodig is. Vanaf hier ontopic of een directe waarschuwing
View on YouTube
Last edited by sjobie on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik amuseer me ook zonder sfeer hoor.
Maar ik vind defqon op de aftermovie van 2011 veel leuker en 'sfeervoller' overkomen dan dat ik het daadwerkelijk heb ervaren. Daarmee wil ik dus zeggen dat beelden op trailers en aftermovies niet altijd representatief zijn. 
*edit
haha dat filmpje komt wel erg gelegen om je punt kracht bij de zetten, sjobie.
*edit
haha dat filmpje komt wel erg gelegen om je punt kracht bij de zetten, sjobie.
Zie ik het begin van een nieuwe rage?
Mensen optillen boven het publiek...
A
Boeiewrote:Zie ik het begin van een nieuwe rage?
G
neewrote:Zie ik het begin van een nieuwe rage?
maar die mensjes snapte er gister ook niks van bleek maar weer
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Showtek: Part 1 of our CRAZY COLLABS (sessions between us and the maddest musicians from all corners of the musical universe)
Tiësto & Showtek - Hell Yeah! [TEASER - Out June 4th!]
View on YouTube
View on YouTube
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
vind ik leukwrote:Showtek: Part 1 of our CRAZY COLLABS (sessions between us and the maddest musicians from all corners of the musical universe)
View on YouTube
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Crowdsurfen heet dat.wrote:Zie ik het begin van een nieuwe rage?
audiofreq doet dat wel vaker en ook eerder.wrote:Volgens mij heeft headhunterz dat n keertje op Xstatic 2011 gedaan en doet nu iedereen het, zag laatst op facebook ook weer zon crowdsurf foto van Audiofreq langskomenwrote:Crowdsurfen heet dat.wrote:Zie ik het begin van een nieuwe rage?
Doet me denken aan die crowdsurf fail van iemand op Thunderdome, ergens 1996/97 ofzo, kan alleen die video niet meer vinden. 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
#komkommertijd
Scope DJ Facebook:
Scope DJ Facebook:
A poor little birdy just accidentally killed itself by flying full force into the window ..
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Post die onzin nou eens niet godverdomme, daar zit toch niemand op te wachten.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Was toch voor de geinwrote:Post die onzin nou eens niet godverdomme, daar zit toch niemand op te wachten.
Het kan mij ook geen flikker schelen hoor..
Wat is dit eigenlijk voor muziek? House/techno?? Vind het wel vet klinkenwrote:Showtek: Part 1 of our CRAZY COLLABS (sessions between us and the maddest musicians from all corners of the musical universe)
View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Klopt.
D
Ik heb er denk ik een nieuwe genre bij! 
Dit, en die EDC weetjes heeft ook niemand wat aan, bovendien gaat het meeste wat erover gepost wordt over de mainstage, geen hardstyle weetje dus, zelfde als met die Showtek tracks met tiesto en hardwell, ook geen hardstyle nieuwswrote:Post die onzin nou eens niet godverdomme, daar zit toch niemand op te wachten.
De gehele line up van Decibel bekend is en dat de Loudness er met kop en schouders bovenuit springt.
Decibel Outdoor Festival (18-08-2012, Beekse Bergen, Hilvarenbeek) (page 18)
Bij meerdere mensen ook http://www.b2s.nl offline?
Decibel lineup krijg je echt een harde plasser van!
Decibel lineup krijg je echt een harde plasser van!
Loudness valt wel mee hoor, maar Remember stage is echtwrote:De gehele line up van Decibel bekend is en dat de Loudness er met kop en schouders bovenuit springt.![]()