Met Hardwell zijn ze ook bezig.wrote:Hell yeah met Tiësto vind ik in ieder geval een erg dikke plaat, een goed begin

Met Hardwell zijn ze ook bezig.wrote:Hell yeah met Tiësto vind ik in ieder geval een erg dikke plaat, een goed begin

wrote:tnx voor het posten van de intents mainstage.....
weer een verassing minder morgen
wrote:Mainstage van Intents Festival;
_0-wrote:Welkom op de lijst.
Hier worden toch echt meer nieuwtjes geplaatst dan alleen maar foto's stageswrote:Als je geen stage wilt zien, moet je gewoon niet in topic komen :')
Het punt is dat het al de zoveelste keer is dat mensen foto's van de stages posten.wrote:Hier worden toch echt meer nieuwtjes geplaatst dan alleen maar foto's stageswrote:Als je geen stage wilt zien, moet je gewoon niet in topic komen :')
Maar goed, de reactie van iSense kon ook .... anders
Jup mee eens ik ben er niet en vind het wel zekers interessantwrote:Nou sorry voor de mensen die het Zoooo erg vind als ik de main van Intents post, had er idd niet in gedacht dat mensen het zo erg zoude vinden. Maarja, als je er zelf niet bent. Vind ik het leuk om de stage te zien.. En het is een weetje dat... Naja welterusten.
wrote:Jup mee eens ik ben er niet en vind het wel zekers interessantwrote:Nou sorry voor de mensen die het Zoooo erg vind als ik de main van Intents post, had er idd niet in gedacht dat mensen het zo erg zoude vinden. Maarja, als je er zelf niet bent. Vind ik het leuk om de stage te zien.. En het is een weetje dat... Naja welterusten.
Voel je je benadeeld?wrote:Homo's mongolen alle minderheden over een kam. Maarja maakt het uit joh als je stage maar lekker geheim blijft hè isense. In mijn ogen ben je net zo arrogant bezig als die poster.
Sitdowns... :')
Als je het doet met tracks die je vrij weinig hoort en met een publiek waarvan 100% de track kent en ook daadwerkelijk perfect mee kan doen, is het leuk. Maar dat gebeurt nooit, dus:wrote:Sitdowns... :')
wrote:Sitdowns... :')
Digital Punk @djdigitalpunk
Fantasy Island was the fckn bomb! @djbfront area rocked! Goodnight
Scope DJ @scopedj
@djdigitalpunk gnight buddy spreek je snel. Collab time!