Vind je het erg?wrote:Komt alleen een beetje zeuren in het HS-gedeelte.wrote:Donderop, ga in een ander topic speculeren
Ik dacht dat dit een Wist Je Dat topic was niet een Lul Je Wat topic
Vind je het erg?wrote:Komt alleen een beetje zeuren in het HS-gedeelte.wrote:Donderop, ga in een ander topic speculeren
Today we are gonna shoot a trailer for a cool partystart guessing
Kan best maar vind t opmerkelijk dat hij nooit wat post in dit topic (sowieso amper in hardstyle-gereleateerde dingen) en nu ineens loopt te zeuren. Mij zie je ook niet zeuren over off-topic in het tekstyle topic.wrote:Gespeculeer en dergelijke kan wat mij betreft gewoon prima in ons Theracords/Therabyte topic dus daar kun je dr verder over gaan.wrote:Komt alleen een beetje zeuren in het HS-gedeelte.wrote:Donderop, ga in een ander topic speculeren
Dat ik niks neerpleur wil niet zeggen dat ik niks lees, of ben ik verplicht hier te commenten na elk bericht?wrote:
Kan best maar vind t opmerkelijk dat hij nooit wat post in dit topic (sowieso amper in hardstyle-gereleateerde dingen) en nu ineens loopt te zeuren. Mij zie je ook niet zeuren over off-topic in het tekstyle topic.
Je begrijpt m'n punt vast wel.wrote:Dat ik niks neerpleur wil niet zeggen dat ik niks lees, of ben ik verplicht hier te commenten na elk bericht?wrote:
Kan best maar vind t opmerkelijk dat hij nooit wat post in dit topic (sowieso amper in hardstyle-gereleateerde dingen) en nu ineens loopt te zeuren. Mij zie je ook niet zeuren over off-topic in het tekstyle topic.
Nee,wrote:Je begrijpt m'n punt vast wel.wrote:Dat ik niks neerpleur wil niet zeggen dat ik niks lees, of ben ik verplicht hier te commenten na elk bericht?wrote:
En alphaverb...wrote:vanaf nu gewoon weer wistje datjes??
.. dat de google template enorm bij audiofreq en the r3bels aanslaat?
cock kid hahahawrote:Cock kid heeft wel produceer lessen gevolgd bij Thera toch? Of was dat alleen masteren? Ik weet niet of ie verbeterd is, maar vond die Ambient & Bass tracks niet release waardig.
Wist je dat Technoboy een wijndrinker is?wrote:vanaf nu gewoon weer wistje datjes??
En Toneshifterz..wrote:En alphaverb...wrote:vanaf nu gewoon weer wistje datjes??
wrote:Cock kid heeft wel produceer lessen gevolgd bij Thera toch? Of was dat alleen masteren? Ik weet niet of ie verbeterd is, maar vond die Ambient & Bass tracks niet release waardig.
Ze bedoelen waarschijnlijk die doodle. Zie http://www.google.nl. (overzicht: http://www.google.com/doodles/finder/2012/All%20doodles)wrote:Wat is google template nu weer?
What a HOT day again! Having a BBQ with @djheadhunterz @wildstyleznl & @Noisecontroller at W & @LinnieQ's place
wrote:Alpha TwinsWhat a HOT day again! Having a BBQ with @djheadhunterz @wildstyleznl & @Noisecontroller at W & @LinnieQ's place