Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
patrickjeb wrote:
lenniiii wrote:Headhunterz
Working on this new track got me so excited that it just woke me up at 6am telling me to get it done! Loving life. Goodmorning btw.
Niet echt veel nut om hier te plaatsen.. ;)
Want? Het vertelt in principe dat hij bezig is met een nieuwe track. Als men nou al om zo iets kleins gaat lopen zaniken, lees er dan gewoon overheen als het je niets doet.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Khadber wrote: Want? Het vertelt in principe dat hij bezig is met een nieuwe track. Als men nou al om zo iets kleins gaat lopen zaniken, lees er dan gewoon overheen als het je niets doet.
Misschien omdat het vrij normaal is dat een producer muziek maakt, een stratenlegger een straat gaat leggen en een vuilnisman de vuilnis ophaalt. :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Parvuz wrote:
Khadber wrote: Want? Het vertelt in principe dat hij bezig is met een nieuwe track. Als men nou al om zo iets kleins gaat lopen zaniken, lees er dan gewoon overheen als het je niets doet.
Misschien omdat het vrij normaal is dat een producer muziek maakt, een stratenlegger een straat gaat leggen en een vuilnisman de vuilnis ophaalt. :P
Als je het zo gaat bekijken dan blijft er nog maar vrij weinig over wat hier wel geplaatst kan worden..
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
roberttt wrote:
Parvuz wrote:
Als je het zo gaat bekijken dan blijft er nog maar vrij weinig over wat hier wel geplaatst kan worden..
Jep, maar ik geef alleen een mogelijke reden he. :P
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Er zijn twee nieuwe buitenlandse artiesten gesigned bij SYS-X, binnenkort is hun eerste release.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Joykill wrote:Er zijn twee nieuwe buitenlandse artiesten gesigned bij SYS-X, binnenkort is hun eerste release.
Niet bekend wie? :P
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
patrickjeb wrote:
Joykill wrote:Er zijn twee nieuwe buitenlandse artiesten gesigned bij SYS-X, binnenkort is hun eerste release.
Niet bekend wie? :P
Hou http://www.cardiac.nl/ de komende weken maar in de gaten :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik verwacht/denk Warface wel :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
patrickjeb wrote:Ik verwacht/denk Warface wel :)
Is dat niet gewoon een Nederlander?
Ik verwacht Kodex, maar dat terzijde. En ik hoop op Arboza, maar dat is ook geen buitenlander :(
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Daveytl wrote:
patrickjeb wrote:Ik verwacht/denk Warface wel :)
Is dat niet gewoon een Nederlander?
Klopt, was nu alweer vergeten dat hij 'buitenlanders' zei :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
http://www.q-dance.nl/q/events/Update_7 ... ages/15033

Op het moment is The Pitcher druk bezig met de voorbereidingen voor zijn set op Defqon.1 Festival 2012. In de studio wordt hard gewerkt aan een aantal nieuwe tracks, zoals ‘Music To Keep Me Alive’. Daarnaast kun je een collab verwachten samen met de Donkey Rollers, die ‘To The End’ gaat heten. Ook gaat The Pitcher een plaat maken met D-Block & S-te-Fan ft. MC DV8, welke een kneiter van een track belooft te worden!

:drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
D-Block & S-Te-Fan & The Pitcher vs MC DV8 dus? :P
Wel benieuwd, the Pitcher heeft altijd wel wat, ook al word het de laatste tijd met meezing platen een tikkie minder
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
roberttt wrote:http://www.q-dance.nl/q/events/Update_7_RED_The_Pitcher/list_messages/15033

Op het moment is The Pitcher druk bezig met de voorbereidingen voor zijn set op Defqon.1 Festival 2012. In de studio wordt hard gewerkt aan een aantal nieuwe tracks, zoals ‘Music To Keep Me Alive’. Daarnaast kun je een collab verwachten samen met de Donkey Rollers, die ‘To The End’ gaat heten. Ook gaat The Pitcher een plaat maken met D-Block & S-te-Fan ft. MC DV8, welke een kneiter van een track belooft te worden!

:drool:
klinkt goed allemaal, zeker benieuwd naar :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Alphaverb (Official)
Alphabet Sessions: C (Crowd Analyzer) (ft. @Intractable_One)

The tracktitle input wasn't very big this time, so I've decided to stick with 'Crowd Analyzer' and I'm getting some help from Intractable One in the upcoming 2 weeks!
Read some good ideas though, so thanks a lot for the input!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
lenniiii wrote:Fusion Records
Preparing Youtube Vids for @DonkeyRollers - Hoodoo Voodoo / Sleeping Souls. Keep an eye out on our Youtube Channel: http://bit.ly/cMRRZM !
Ik kijk zo uit naar deze release :loving:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Spoke & Deni/Chaser lijkt me. Past daar wel qua stijl en Chaser heeft de laatste tijd de albumart voor Sys-X geregeld.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Josh & Wesz
Our brand new website is online! Check it out!
http://www.josh-wesz.nl/
Also make sure to check out our other social media channels, theyre updated aswell!

Big up for the Graphic Designer & Web Devloper; Leon Ragetlie (http://www.sterkinbeeld.com) And Edgar Gressie (http://www.webgar.nl)

Digital Punk
In the studio with my buddy @djbfront
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Wat een ontzettend saaie website van Josh & Wesz zeg
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
D-Ruz wrote:Wat een ontzettend saaie website van Josh & Wesz zeg
dit is de saaiste artiesten site die ik ooit heb gezien :/
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Wout1997 wrote:
D-Ruz wrote:Wat een ontzettend saaie website van Josh & Wesz zeg
dit is de saaiste artiesten site die ik ooit heb gezien :/
Mij wat te druk. Heb ik ze ook even gezegd op twitter. Beetje feedback kan geen kwaad. :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
StraightOn is back! After founding one of the world’s first Hardstyle labels in 2002 the StraightOn crew is back to celebrate the 10 years anniversary in the magical year of 2012.
Run by founding crew Pila & The Scientist together with former SO artist Boozed Panderz they again teamed up to spread again the special and unique StraightOn – feeling to the world of the harder styles of dance music.
The first come-back release of 2012 will be PILAs new single “Overload” in a typical early Hardstyle flair combined with a massive Boozed Panderz Remix for the raw Hardstyle fans.
Also coming up a special EP of all three artists which was made in Amsterdam this year’s February.
Be prepared for some unique experiences and mainstage bangers aswell as a new worldwide StraightOn Tour in 2012 and 2013. The beat just goes straight on and on!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Jaaaa! Hopen op nog meer diversiteit ^^
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Sounds interesting, ben benieuwd waar die gekke Pila mee aan komt zetten :P setje op Hc was....apart... 2006/7 nummers en draaien met ripjes.. op een early feest xd
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
:worship: hopen op een goede werking maar dat gaat goed komen denk ik
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Dat draaien met ripjes was echt belachelijk. Kon vanaf de kluisjes het youtube gekraak al horen.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago