Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:20 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
lenniiii schreef:
Headhunterz
Citaat:
Working on this new track got me so excited that it just woke me up at 6am telling me to get it done! Loving life. Goodmorning btw.

Niet echt veel nut om hier te plaatsen.. ;)

Want? Het vertelt in principe dat hij bezig is met een nieuwe track. Als men nou al om zo iets kleins gaat lopen zaniken, lees er dan gewoon overheen als het je niets doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Want? Het vertelt in principe dat hij bezig is met een nieuwe track. Als men nou al om zo iets kleins gaat lopen zaniken, lees er dan gewoon overheen als het je niets doet.

Misschien omdat het vrij normaal is dat een producer muziek maakt, een stratenlegger een straat gaat leggen en een vuilnisman de vuilnis ophaalt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:44 

Donateur

Parvuz schreef:
Khadber schreef:

Misschien omdat het vrij normaal is dat een producer muziek maakt, een stratenlegger een straat gaat leggen en een vuilnisman de vuilnis ophaalt. :P

Als je het zo gaat bekijken dan blijft er nog maar vrij weinig over wat hier wel geplaatst kan worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Parvuz schreef:
Khadber schreef:

Als je het zo gaat bekijken dan blijft er nog maar vrij weinig over wat hier wel geplaatst kan worden..

Jep, maar ik geef alleen een mogelijke reden he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:19 

Hardtraxx Addict

Er zijn twee nieuwe buitenlandse artiesten gesigned bij SYS-X, binnenkort is hun eerste release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:50 

Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Er zijn twee nieuwe buitenlandse artiesten gesigned bij SYS-X, binnenkort is hun eerste release.

Niet bekend wie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:58 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Joykill schreef:

Niet bekend wie? :P

Hou http://www.cardiac.nl/ de komende weken maar in de gaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:59 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht/denk Warface wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Is dat niet gewoon een Nederlander?
Ik verwacht Kodex, maar dat terzijde. En ik hoop op Arboza, maar dat is ook geen buitenlander :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:

Is dat niet gewoon een Nederlander?

Klopt, was nu alweer vergeten dat hij 'buitenlanders' zei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 16:15 

Donateur

http://www.q-dance.nl/q/events/Update_7 ... ages/15033

Op het moment is The Pitcher druk bezig met de voorbereidingen voor zijn set op Defqon.1 Festival 2012. In de studio wordt hard gewerkt aan een aantal nieuwe tracks, zoals ‘Music To Keep Me Alive’. Daarnaast kun je een collab verwachten samen met de Donkey Rollers, die ‘To The End’ gaat heten. Ook gaat The Pitcher een plaat maken met D-Block & S-te-Fan ft. MC DV8, welke een kneiter van een track belooft te worden!

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

D-Block & S-Te-Fan & The Pitcher vs MC DV8 dus? :P
Wel benieuwd, the Pitcher heeft altijd wel wat, ook al word het de laatste tijd met meezing platen een tikkie minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
http://www.q-dance.nl/q/events/Update_7_RED_The_Pitcher/list_messages/15033

Op het moment is The Pitcher druk bezig met de voorbereidingen voor zijn set op Defqon.1 Festival 2012. In de studio wordt hard gewerkt aan een aantal nieuwe tracks, zoals ‘Music To Keep Me Alive’. Daarnaast kun je een collab verwachten samen met de Donkey Rollers, die ‘To The End’ gaat heten. Ook gaat The Pitcher een plaat maken met D-Block & S-te-Fan ft. MC DV8, welke een kneiter van een track belooft te worden!

:drool:

klinkt goed allemaal, zeker benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Alphaverb (Official)
Alphabet Sessions: C (Crowd Analyzer) (ft. @Intractable_One)

The tracktitle input wasn't very big this time, so I've decided to stick with 'Crowd Analyzer' and I'm getting some help from Intractable One in the upcoming 2 weeks!
Read some good ideas though, so thanks a lot for the input!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:42 

Hardtraxx Crew

lenniiii schreef:
Fusion Records
Citaat:
Preparing Youtube Vids for @DonkeyRollers - Hoodoo Voodoo / Sleeping Souls. Keep an eye out on our Youtube Channel: http://bit.ly/cMRRZM !

Ik kijk zo uit naar deze release :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:10 

Aan het typen...

Joykill schreef:

Spoke & Deni/Chaser lijkt me. Past daar wel qua stijl en Chaser heeft de laatste tijd de albumart voor Sys-X geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:15 

Hardtraxx Crew

Josh & Wesz
Citaat:
Our brand new website is online! Check it out!
http://www.josh-wesz.nl/
Also make sure to check out our other social media channels, theyre updated aswell!

Big up for the Graphic Designer & Web Devloper; Leon Ragetlie (http://www.sterkinbeeld.com) And Edgar Gressie (http://www.webgar.nl)

Digital Punk
Citaat:
In the studio with my buddy @djbfront
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:43 

Hardtraxx Elite

Wat een ontzettend saaie website van Josh & Wesz zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:

dit is de saaiste artiesten site die ik ooit heb gezien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
D-Ruz schreef:

dit is de saaiste artiesten site die ik ooit heb gezien :/

Mij wat te druk. Heb ik ze ook even gezegd op twitter. Beetje feedback kan geen kwaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

StraightOn is back! After founding one of the world’s first Hardstyle labels in 2002 the StraightOn crew is back to celebrate the 10 years anniversary in the magical year of 2012.
Run by founding crew Pila & The Scientist together with former SO artist Boozed Panderz they again teamed up to spread again the special and unique StraightOn – feeling to the world of the harder styles of dance music.
The first come-back release of 2012 will be PILAs new single “Overload” in a typical early Hardstyle flair combined with a massive Boozed Panderz Remix for the raw Hardstyle fans.
Also coming up a special EP of all three artists which was made in Amsterdam this year’s February.
Be prepared for some unique experiences and mainstage bangers aswell as a new worldwide StraightOn Tour in 2012 and 2013. The beat just goes straight on and on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Jaaaa! Hopen op nog meer diversiteit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Sounds interesting, ben benieuwd waar die gekke Pila mee aan komt zetten :P setje op Hc was....apart... 2006/7 nummers en draaien met ripjes.. op een early feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

:worship: hopen op een goede werking maar dat gaat goed komen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 21:16 

Hardtraxx Veteran

Dat draaien met ripjes was echt belachelijk. Kon vanaf de kluisjes het youtube gekraak al horen.
Vorige  1 ... 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen