Daar hebben we ook gewoon een topic voor...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Hier dus: Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)wrote:Daar hebben we ook gewoon een topic voor...
Hij moet even wegwijs worden denk ik
Ik had B2S getweet of deze week de setjes van Loudness van de editie van December komen en kreeg net een tweet terug met 'For Sure!
', dus... 
Die van B-front zenden ze iig uitwrote:Ik had B2S getweet of deze week de setjes van Loudness van de editie van December komen en kreeg net een tweet terug met 'For Sure!', dus...
Zeiden ze vrijdag ook, dat er warm-up mixjes werden uitgezonde van Tartaros S&I's en Phrantic.. Nu live... niet dus..wrote:Ik had B2S getweet of deze week de setjes van Loudness van de editie van December komen en kreeg net een tweet terug met 'For Sure!', dus...
4 nieuwe en ook nog eens diverse Wavolizer tracks en een collab met Mark EGDj Thera is currently working on a new Therabyte release with Mark EG? Dj Thera also finished a new track together with vocal talent Yuna-X who also did the vocals of It's A Fine Day?
Geck-o made an amazing remix for Thilo & Evanti? You can check out Geck-o at numerous festivals this summer, like Defqon 1, Dance Valley, Free Festival, Dancezone Festival and even more to come?
Even though Wavolizer has an upcoming release, he is currently working on 4 (!) new tracks? Genrewise they range from crossbreed, heavy and mysterious hardstyle to even a Scot Project inspired track?
Waar gaat het heen met deze scene. Kan hier echt alleen nog maar om lachen. Een Mental Theo Refixxxxxxxxxxxxx 
welke scenewrote:Waar gaat het heen met deze scene. Kan hier echt alleen nog maar om lachen. Een Mental Theo Refixxxxxxxxxxxxx
wrote:Die van B-front zenden ze iig uitwrote:Ik had B2S getweet of deze week de setjes van Loudness van de editie van December komen en kreeg net een tweet terug met 'For Sure!', dus...
Om te gieren, moest er gewoon om lachen,
Ik hou zelf wel van een refixje of een bootleg, maar dit is gewoon schandalig, dit kan nooit lekker klinken live. Van het ene naar het andere nummer, zelfs de mash-up van Re-Style (Renovation Opbokken) klinkt nog lekkerder.wrote:Waar gaat het heen met deze scene. Kan hier echt alleen nog maar om lachen. Een Mental Theo Refixxxxxxxxxxxxx
Ook de refixxen (is dit een woord??) van The Viper zijn vele malen beter.
Dit is gewoon om te huilen
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wildstylerz haha
die refix kan idd echt niet, erg jammer want dit doet het orgineel gewoon ten onder terwijl dat ook niet veel is imo.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
gewoon 4 nieuwe tracks, Crossbreedwrote:4 nieuwe en ook nog eens diverse Wavolizer tracks en een collab met Mark EGDj Thera is currently working on a new Therabyte release with Mark EG? Dj Thera also finished a new track together with vocal talent Yuna-X who also did the vocals of It's A Fine Day?
Geck-o made an amazing remix for Thilo & Evanti? You can check out Geck-o at numerous festivals this summer, like Defqon 1, Dance Valley, Free Festival, Dancezone Festival and even more to come?
Even though Wavolizer has an upcoming release, he is currently working on 4 (!) new tracks? Genrewise they range from crossbreed, heavy and mysterious hardstyle to even a Scot Project inspired track?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Veel nieuws kjik eigenlijk overal naar uit. Hopen dat Wavo dit keer weer iets ala Excitement Initiatedwrote:4 nieuwe en ook nog eens diverse Wavolizer tracks en een collab met Mark EGDj Thera is currently working on a new Therabyte release with Mark EG? Dj Thera also finished a new track together with vocal talent Yuna-X who also did the vocals of It's A Fine Day?
-
JHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2011
- last seen Jun 2014
leuk dat mental theo iets laat zien. Zal het wel goed doen
voor de doorsnee party ganger. Maar ik kan het niet echt sirieus nemen.
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
staat ook bij dat het niet te serieus genomen moet wordenwrote:leuk dat mental theo iets laat zien. Zal het wel goed doen
-
S
Yes, wordt weer helemaal losgaan in de lokale uitgaanslocatiewrote:leuk dat mental theo iets laat zien. Zal het wel goed doen
Haha. Splinter 11 meiwrote:Yes, wordt weer helemaal losgaan in de lokale uitgaanslocatiewrote:leuk dat mental theo iets laat zien. Zal het wel goed doen
voor de doorsnee party ganger. Maar ik kan het niet echt sirieus nemen..
-
S
Haha daar heb ik nog 10 consumptie bonnen voor gewonnen. PARAAT!wrote:Haha. Splinter 11 meiwrote:Yes, wordt weer helemaal losgaan in de lokale uitgaanslocatiewrote:leuk dat mental theo iets laat zien. Zal het wel goed doen
voor de doorsnee party ganger. Maar ik kan het niet echt sirieus nemen..
Helemaal paraaaa op die plaat.
Die melodie loopt toch helemaal niet meer lekker omdat hij versnelt is.. hoort hij dat zelf niet? (@ 2.00 bijvoorbeeld)
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Niet zo heel iets speciaal maar toch
Wildstylez
Decided to start producing hardstyle at 145 BPM again...
Dat belooft.
Wildstylez
Decided to start producing hardstyle at 145 BPM again...
Dat belooft.