Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:24 

Hardtraxx Addict

sjobie schreef:
Citaat:
Seems many of you are waiting for episode #11. The new episode will be released this Friday :). #HWS

Chill altijd lekker om het weekend mee te beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:31 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Wildstylez
Haha no Project 1 people... Just lunch and interesting solo projects!

:cry:

Was te verwachten, maar toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:42 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Citaat:
Wildstylez
Haha no Project 1 people... Just lunch and interesting solo projects!

:cry:

Was te verwachten, maar toch. :P

Het blijft kut om te horen dat er geen Project 1 meer komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:49 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
sjobie schreef:
Citaat:
Seems many of you are waiting for episode #11. The new episode will be released this Friday :). #HWS

ik hoop gewoon echt dat hij 't defqon anthem er niet indrukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

Ik denk zelfs dat hij ermee opent, of tenminste bij de eerste 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me niet zo gek als die erin zit haha. :P
Ik hoop dat hij weer keer de wat hardere kant van de hardstyle ook belicht met paar nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:58 

Hardtraxx Veteran

Meestal de laatste 2/3 tracks, opzich weinig als je kijkt dat het er een 15 bij elkaar zijn, maargoed, Heady is ook niet iemand die constant 'Raw' draait :whistle:

Zou natuurlijk wel leuk zijn als hij gewoon voor een keer de helft 'Raw' maakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Meestal de laatste 2/3 tracks, opzich weinig als je kijkt dat het er een 15 bij elkaar zijn, maargoed, Heady is ook niet iemand die constant 'Raw' draait :whistle:

Zou natuurlijk wel leuk zijn als hij gewoon voor een keer de helft 'Raw' maakt :)

Toen was dr keer een episode met best veel raw werk dr tussen. Maar laatste tijd is dat niet meer zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:28 

Hardtraxx Crew

Zany
Citaat:
Just heard a new track by @djbfront !! Sounds great buddy!

B-Front
Citaat:
Loving the new @DjAdaro _O_

Is de oude er mee gestopt? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:30 

wootum schreef:
Citaat:
Loving the new @DjAdaro _O_

Is de oude er mee gestopt? :oh:

Nee, haha. Hij bedoelt natuurlijk zijn nieuwe track! :)

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:33 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
patrickjeb schreef:

Toen was dr keer een episode met best veel raw werk dr tussen. Maar laatste tijd is dat niet meer zo. :P

Episode 6 ja :worship:
12. Adaro - No Time To Sleep
13. B-Front - Neophobia (Digital Punk Remix)
14. NitrouZ - Conquer Your Fears
15. Tat & Zat - Proud To Be Loud
16. Crypsis - Gangsta Shit
17. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
18. B-Front - Virus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

terwijl dat ook niet bijster 'rauw' is. :P

hij zei toch ook dat hij een andere weg was ingeslagen etc na mysteryland in Chili. Ik denk gewoon dat HHZ melodieus blijft draaien. en af en toe wat b-frontjes of adarotjes ertussen in drukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:44 

Hardtraxx Crew

Dat kun je eerlijk gezegd ook niet verwachten dat ie dat doet. Hij moet gewoon lekker zijn eigen stijl blijven draaien. Als het omgekeerde gebeurd, een 'hardere' DJ draait een softere set, dan wordt er ook aan een stuk geklaagd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik hoop dat hij weer keer de wat hardere kant van de hardstyle ook belicht met paar nieuwe tracks.

Lijkt mij juist wel vreemd als die erin zit. Kan me niet voorstellen dat Q-Dance hem nu al wil laten horen, 3 maanden voor Defqon überhaupt is. :huh:
Veel mensen luisteren toch naar HWS, en denk dat de kans dan groot is dat hij niet echt meer aanslaat tijdens het festival zelf. Het 'speciale' is er dan vanaf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Dat kun je eerlijk gezegd ook niet verwachten dat ie dat doet. Hij moet gewoon lekker zijn eigen stijl blijven draaien. Als het omgekeerde gebeurd, een 'hardere' DJ draait een softere set, dan wordt er ook aan een stuk geklaagd haha.

ik verwachte het ook zeker niet, maar hij was toch net even een rauwere trend aan het zetten. hij mag van doen waar hij zin in heeft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Parvuz schreef:

Lijkt mij juist wel vreemd als die erin zit. Kan me niet voorstellen dat Q-Dance hem nu al wil laten horen, 3 maanden voor Defqon überhaupt is. :huh:
Veel mensen luisteren toch naar HWS, en denk dat de kans dan groot is dat hij niet echt meer aanslaat tijdens het festival zelf. Het 'speciale' is er dan vanaf..

Denk dat hij wel als eerste in HWS te horen zal zijn. Of het deze episode al is merken we vrijdag wel haha. Zal mij niet zoveel uitmaken wanneer ik m voor t eerst hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:19 

Hardtraxx Crew

Socializerz schreef:
Audiofreq
Citaat:
I am very happy to announce that The Prophet and I have finished the anthem for *drum roll* 10 Years of Scantraxx! Previews coming soon!

In before the haatcomments :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:20 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Audiofreq
Citaat:
I am very happy to announce that The Prophet and I have finished the anthem for *drum roll* 10 Years of Scantraxx! Previews coming soon!

wat een verassing :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Parvuz schreef:

Qlimax Anthem werd 2 maanden vóór Qlimax uitgebracht, en dan hebben we het toch echt over dezelfde organisatie......
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:10 

Donateur

Socializerz schreef:
Audiofreq
Citaat:

Wauw, iets van Audiofreq zonder geouwehoer of andere verwijten? Spindokter aangenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:16 

Hardtraxx Elite

Ran-D
Citaat:
New track is starting to get there! Hope to finish a testversion before the weekend :-) it's a melodic track with a large vocal break, but is has some nice raw elements :-) Can't wait to play it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:03 

q-dance

Citaat:
Finally! If you've ordered the Qlimax DVD & unique numbered photo book at the Q-dance Merchandise Store, they will be shipped Friday. #QL11
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:08 

Artiest

kanker your fears zegtie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:07 

Hardtraxxer

wist je dat de eerste namen van dreamfields bekend zijn?

:XXlerator Mainstage
Matrixx is het aan zijn stand verplicht om weer 2 hele dikke XXlerator stages neer te zetten. Net als vorig jaar zijn er spannende back2backs en vette showcases! De Mainstage heeft een decor om weer nachtmerries van te krijgen en een brede hardstyle line-up met een dikke hardcore afsluiter. De eerste namen van deze stage zijn:
- Wildstylez
- Zany
- Zatox vs Ran-D.

XXlerator Raw
De XXlerator Raw stage werd vorig jaar door velen als beste festival hardstyle line-up beoordeeld. Ook dit jaar zorgt Matrixx weer voor een grote dikke tent met de allerbeste raw hardstyle DJ’s waaronder:
- Adaro
- Solutio & The I’s vs Chris One
- Live: B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
kanker your fears zegtie

Haha idd, en nu inhoudelijk: volgens mij wordt dat wel een lekker euforisch nummertje met fijne screeches! :thumbsup:
Vorige  1 ... 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen