Track klinkt veelbelovend.wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Edit:As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called "Frontliner -- Never Come Down". And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!
Website van XXlerator zegt wat anders :p
De eerste stap van de revolutie is reeds gemaakt door Frontliner. Hij is namelijk verantwoordelijk voor het hardstyle anthem van Emporium 2012, genaamd: “Frontliner – Never Come Down”. En dat zal ook nooit gebeuren! Deze track zal binnenkort als free release verkrijgbaar zijn: For The People!
wel een vette melodie heeft die plaat
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wat is er anders aan dan?wrote:Edit:As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called "Frontliner -- Never Come Down". And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!
De eerste stap van de revolutie is reeds gemaakt door Frontliner. Hij is namelijk verantwoordelijk voor het hardstyle anthem van Emporium 2012, genaamd: “Frontliner – Never Come Down”. En dat zal ook nooit gebeuren! Deze track zal binnenkort als free release verkrijgbaar zijn: For The People!
Er staan 2 streepjes in de eerste quotewrote:Wat is er anders aan dan?wrote:Edit:As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called "Frontliner -- Never Come Down". And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!
Die op YouTube geeft mij de indruk dat het Emporium-anthem binnenkort gratis wordt weggegeven.wrote:Wat is er anders aan dan?wrote:Edit:As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called "Frontliner -- Never Come Down". And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!
Die op de XXlerator-website geeft mij de indruk dat de plaat uit het filmpje binnenkort gratis wordt weggegeven.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Scope DJ
Today will be the trailerrelease of Fantasy Island with a preview of my anthem in it! Stay tuned
Vazard
The remix I am working on for Infexious (Events & Labels) is finally starting to take its final shape
Stay tuned!
The remix I am working on for Infexious (Events & Labels) is finally starting to take its final shape
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
anthems in aantocht 
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Noisecult staat op Last World 
Nou daar ben je blij mee? Hun tracks klinken nergens naar dus dat is al de 1e waar ik niet heen hoef.wrote:Noisecult staat op Last World
-
A
Spijker op z'n kop, maar is gewoon promoten, net als die andere met Noisecult onderschrift enzo. Zelfde dorp dus allemaal wan lofwrote:Nou daar ben je blij mee? Hun tracks klinken nergens naar dus dat is al de 1e waar ik niet heen hoef.wrote:Noisecult staat op Last World
1. Noisecult staan helemaal niet op Last World Festival. Alleen Pieter met zijn Hardcore alias Repeater!wrote:Spijker op z'n kop, maar is gewoon promoten, net als die andere met Noisecult onderschrift enzo. Zelfde dorp dus allemaal wan lofwrote:Nou daar ben je blij mee? Hun tracks klinken nergens naar dus dat is al de 1e waar ik niet heen hoef.wrote:Noisecult staat op Last World
2. Hun tracks moeten inderdaad wat beter. Dat weten ze zelf ook en werken er heel erg hard aan.
3. Hier staan toch meer onderschrift van BV. B-Front, Thera ga zo maar door. Waarom mag ik dan niet van Noisecult?
Last edited by dennis on , edited 2 times in total.
-
A
Hohoho, ik bedoelde er niks mee. Ik zeg alleen dat jij ook Noisecult promoot omdat jij ze kent. That's all.
Dat kan niet anders dan dik worden, de laatste remix van delete op infexious was ook erg dik!wrote:Vazard
The remix I am working on for Infexious (Events & Labels) is finally starting to take its final shapeStay tuned!
-
S
Dat de Belgische voorverkoop voor Tomorrowland in het 100 loopt? Tomorrowland site ligt plat, Timoco wachtrij geeft geen beeld aan van hoe lang de wachtrij kan duren...
Hoe geraak je nog op een normale manier aan kaarten seg? Als de servers de Belgische stormloop al niet aankunnen...
Hoe geraak je nog op een normale manier aan kaarten seg? Als de servers de Belgische stormloop al niet aankunnen...
Deni & Chaser
Because a lot of people asked for, beside of 2012 Refix, we give you also the 2010 version!
Because a lot of people asked for, beside of 2012 Refix, we give you also the 2010 version!
Net als al die gasten met een AVIO sig/avatar die dat laatste nummer van Alphaverb niet echt kritisch durven bekijken..wrote:Hohoho, ik bedoelde er niks mee. Ik zeg alleen dat jij ook Noisecult promoot omdat jij ze kent. That's all.
-
S
Logisch hé, we zijn toch mensen?wrote:Net als al die gasten met een AVIO sig/avatar die dat laatste nummer van Alphaverb niet echt kritisch durven bekijken..wrote:Hohoho, ik bedoelde er niks mee. Ik zeg alleen dat jij ook Noisecult promoot omdat jij ze kent. That's all.
Voelt zich gelijk aangesproken als het over AVIO gaat hahahaha.wrote: Logisch hé, we zijn toch mensen?
Last edited by Nando on , edited 1 time in total.
wrote:Net als al die gasten met een AVIO sig/avatar die dat laatste nummer van Alphaverb niet echt kritisch durven bekijken..wrote:Hohoho, ik bedoelde er niks mee. Ik zeg alleen dat jij ook Noisecult promoot omdat jij ze kent. That's all.
wrote:Net als al die gasten met een AVIO sig/avatar die dat laatste nummer van Alphaverb niet echt kritisch durven bekijken..wrote:Hohoho, ik bedoelde er niks mee. Ik zeg alleen dat jij ook Noisecult promoot omdat jij ze kent. That's all.
sommige mensen moeten leren aka volwassen worden dat niet iedereen gelijk is hierwrote:
Logisch hé, we zijn toch mensen?