Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:13 

Hardtraxxer

facebook Frontliner schreef:

Track klinkt veelbelovend. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:33 

Hardtraxx Elite

Citaat:
As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called "Frontliner -- Never Come Down". And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!

Edit:
Website van XXlerator zegt wat anders :p

Citaat:
De eerste stap van de revolutie is reeds gemaakt door Frontliner. Hij is namelijk verantwoordelijk voor het hardstyle anthem van Emporium 2012, genaamd: “Frontliner – Never Come Down”. En dat zal ook nooit gebeuren! Deze track zal binnenkort als free release verkrijgbaar zijn: For The People!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

wel een vette melodie heeft die plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:02 

Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Citaat:
As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called "Frontliner -- Never Come Down". And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!

Edit:

Citaat:
De eerste stap van de revolutie is reeds gemaakt door Frontliner. Hij is namelijk verantwoordelijk voor het hardstyle anthem van Emporium 2012, genaamd: “Frontliner – Never Come Down”. En dat zal ook nooit gebeuren! Deze track zal binnenkort als free release verkrijgbaar zijn: For The People!

Wat is er anders aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Zygoma schreef:
Citaat:

Edit:

Citaat:

Er staan 2 streepjes in de eerste quote :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:52 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Zygoma schreef:
Citaat:

Edit:

Citaat:

Die op YouTube geeft mij de indruk dat het Emporium-anthem binnenkort gratis wordt weggegeven.
Die op de XXlerator-website geeft mij de indruk dat de plaat uit het filmpje binnenkort gratis wordt weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:32 

Hardtraxx Elite

Scope DJ
Citaat:
Today will be the trailerrelease of Fantasy Island with a preview of my anthem in it! Stay tuned :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Vazard
The remix I am working on for Infexious (Events & Labels) is finally starting to take its final shape :) Stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

anthems in aantocht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:49 

Hardtraxxer

Noisecult staat op Last World :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:09 

Hardtraxx Addict

Casey schreef:

Nou daar ben je blij mee? Hun tracks klinken nergens naar dus dat is al de 1e waar ik niet heen hoef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:25 

Hidden Source schreef:
Casey schreef:

Nou daar ben je blij mee? Hun tracks klinken nergens naar dus dat is al de 1e waar ik niet heen hoef.

Spijker op z'n kop, maar is gewoon promoten, net als die andere met Noisecult onderschrift enzo. Zelfde dorp dus allemaal wan lof
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:02 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Hidden Source schreef:
Casey schreef:

Spijker op z'n kop, maar is gewoon promoten, net als die andere met Noisecult onderschrift enzo. Zelfde dorp dus allemaal wan lof

1. Noisecult staan helemaal niet op Last World Festival. Alleen Pieter met zijn Hardcore alias Repeater!
2. Hun tracks moeten inderdaad wat beter. Dat weten ze zelf ook en werken er heel erg hard aan.
3. Hier staan toch meer onderschrift van BV. B-Front, Thera ga zo maar door. Waarom mag ik dan niet van Noisecult?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:12 

Hohoho, ik bedoelde er niks mee. Ik zeg alleen dat jij ook Noisecult promoot omdat jij ze kent. That's all.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Vazard
The remix I am working on for Infexious (Events & Labels) is finally starting to take its final shape :) Stay tuned!

Dat kan niet anders dan dik worden, de laatste remix van delete op infexious was ook erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:41 

Dat de Belgische voorverkoop voor Tomorrowland in het 100 loopt? Tomorrowland site ligt plat, Timoco wachtrij geeft geen beeld aan van hoe lang de wachtrij kan duren...
Hoe geraak je nog op een normale manier aan kaarten seg? Als de servers de Belgische stormloop al niet aankunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

Deni & Chaser
Because a lot of people asked for, beside of 2012 Refix, we give you also the 2010 version! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:04 

Donateur

Almighty schreef:
Hohoho, ik bedoelde er niks mee. Ik zeg alleen dat jij ook Noisecult promoot omdat jij ze kent. That's all.

Net als al die gasten met een AVIO sig/avatar die dat laatste nummer van Alphaverb niet echt kritisch durven bekijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:11 

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:

Net als al die gasten met een AVIO sig/avatar die dat laatste nummer van Alphaverb niet echt kritisch durven bekijken..

Logisch hé, we zijn toch mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Voelt zich gelijk aangesproken als het over AVIO gaat hahahaha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:03 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:

stefaneke schreef:

sommige mensen moeten leren aka volwassen worden dat niet iedereen gelijk is hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

He ik niet he!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:06 

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1260_n.jpg

:O
Vorige  1 ... 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen