Nope.. of heb ik alweer te snel mijn oordeel klaar? 
Ja, schaam je, zat een heel verhaal achter.wrote:Nope.. of heb ik alweer te snel mijn oordeel klaar?
Ja, schaam je, zat een heel verhaal achter.wrote:Nope.. of heb ik alweer te snel mijn oordeel klaar?
Barry Paf (538 DJ) is ambassadeur van Dance4Live, vandaar het telefoontje met HHZ, en na wat geplease door HHZ draaide barry "Dragonball"wrote:Nope.. of heb ik alweer te snel mijn oordeel klaar?
Whahawrote:Ja, schaam je, zat een heel verhaal achter.wrote:Nope.. of heb ik alweer te snel mijn oordeel klaar?
Dragonball nog wel? Is dat een nieuwe hit?wrote:Barry Paf (538 DJ) is ambassadeur van Dance4Live, vandaar het telefoontje met HHZ, en na wat geplease door HHZ draaide barry "Dragonball"wrote:Nope.. of heb ik alweer te snel mijn oordeel klaar?
Klopt, maar na het nummer zei barry nog dat willem wat tracks naar hem ging sturen, en dat hij nog wat hardstyle in de toekomst gaat draaien op 538...wrote:Barry noemde de track zo en even later Dragonbored. Verstond ik tenminste
wrote: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up.
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind.
Brennan Heart - Just As Easy.
Haha, meen je dit?wrote:wrote: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up.
Mag dat niet dan?wrote:Haha, meen je dit?wrote:wrote: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up.
Dat kan.wrote:Zeker wel!![]()
Het is alleen niet mijn smaak
Tsja, ik vind die uberbasswalls met slappe snarekicks niet echt stevig ofzowrote:wrote: Als het weer hetzelfde is al die albummeuk van hem ben ik niet geïnteresseerd. Slappe hap.![]()
![]()
Sjooby, mond dicht, anders geen Sjooby snacks voor jou! Dan ga je daar maar naar happen!wrote:Dat kan.wrote:Zeker wel!![]()
Het is alleen niet mijn smaak
Denk dat menig 538 luisteraar liever deze plaatjes hoort dan een Theracords/Spoontech plaat.wrote:Laat me raden...
Tatanka - Afrika.
Brennan Heart & The Prophet - Wake Up.
En als klap op de vuurpijl...
Qlimax Anthem, als bedankje voor zijn geweldige en geniale set op Qlimax vorig jaarwrote:The prophet met een anthem bezig is? Bron: Zijn Facebook...
wrote:En The Prophet bezig met een anthem? Gatverdamme, krijgt de ballebak van IKEA ookal een anthem.
denk eerder Decibel ofzowrote:The prophet met een anthem bezig is? Bron: Zijn Facebook...
Hoop het niet, na het Decibel anthem van vorig jaar hoop ik dat het niveau een beetje hoger komt te liggen.wrote:denk eerder Decibel ofzowrote:The prophet met een anthem bezig is? Bron: Zijn Facebook...
wrote:The prophet met een anthem bezig is? Bron: Zijn Facebook...