hij mag wel weer wat releasen, is nu al 3e plaat die zo goed als af iswrote:The R3belzbusy with a vocal part, after that a new track is finished
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Thilo
Stana - dude (Thilo & Evanti remix)Just finished our rmx for this one!!! after this rmx just a lot of Thilo & Evanti stuff coming out on AID Analogue is Dead.....Still going on strong!:)
Ja, elke vier maanden één track. Dat gaat dus nog wel even duren voordat al die 'stuff' uit is gekomen uiteindelijk!wrote:ThiloStana - dude (Thilo & Evanti remix)Just finished our rmx for this one!!! after this rmx just a lot of Thilo & Evanti stuff coming out on AID Analogue is Dead.....Still going on strong!:)
http://www.twitvid.com/RFKA4
Sneak peak Smack Ya Face
Sneak peak Smack Ya Face
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Akkoord. Bij 1000 likes geven ze wel een bootleg vrij. Al kan dat ook nog wel even duren want ze zitten nog maar richting de 200. Verder komen er tussendoor ook nog wat tracks uit op AID sub mag ik hopenwrote: Ja, elke vier maanden één track. Dat gaat dus nog wel even duren voordat al die 'stuff' uit is gekomen uiteindelijk!
Digital Punk
Just had an interview with B2S television! Big news coming up. Be sure to tune in next week! Now making a mix for a big festival I'm playing this summer...
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Als het goed is deze maand nogwrote:hij mag wel weer wat releasen, is nu al 3e plaat die zo goed als af iswrote:The R3belzbusy with a vocal part, after that a new track is finished
En F8trix is ook bezig met een remix. Waarschijnlijk DBSTF denk ik zo
A
De-ci-belwrote:Digital PunkJust had an interview with B2S television! Big news coming up. Be sure to tune in next week! Now making a mix for a big festival I'm playing this summer...
Zou het?wrote:De-ci-belwrote:Digital PunkJust had an interview with B2S television! Big news coming up. Be sure to tune in next week! Now making a mix for a big festival I'm playing this summer...
S
Artist
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
wat is de grap hiervan?wrote:Empire Traxx All-Stars
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Wat kijkt die eng, in 45 seconden knippert die 1 of 2 keer
BOEIUHH!! Gaat om de boodschap.
Mooi bericht van Headhunterz.
Mooi bericht van Headhunterz.
Mooi gebaar van Headhunterz, al is dit filmpje idd beetje gek haha.
wrote: This weekend's top 'I wanna play no matter what' 3:
- Zombie Nation meets Thomas Schumacker " Zombie Rock"-TBY Bootleg
-TNT & Audiofreq 'Three Empty Heads'
-TUNEBOY 'Tell me about it'
Tuneboy is een bezig bijtje de laatste tijd.
lijkt best veel op joram voordat je op play hebt gedrukt, of ben ik de enige die dat ziet?
Sorry hoor, maar inkomsten van een paar tracks zijn tegenwoordig echt minimaal. Ik heb hier het gevoel bij dat het weer een goede manier is om aandacht te krijgen. Als hij nou echt wat wilt doen, laat hij dan al zijn inkomsten van zijn boekingen overmaken. 
S
Die tracks stonden binnen een half uur in de top 100 van hardstyle.com. Overigens bereikt Headhunterz een enorme internationale markt. En dan heb je vooral van die gekke amerikanen die zoiets natuurlijk moeten kopen. Ik denk dat het wel meevalt. We hebben het hier wel over Headhunterz hé.wrote:Sorry hoor, maar inkomsten van een paar tracks zijn tegenwoordig echt minimaal. Ik heb hier het gevoel bij dat het weer een goede manier is om aandacht te krijgen. Als hij nou echt wat wilt doen, laat hij dan al zijn inkomsten van zijn boekingen overmaken.
Hij noemt het een jaar van zijn werk, maar dat bedoelt hij niet... het zijn alleen de verkoop van de tracks, maakt op mijn geen indruk, voelt nep.wrote:Die tracks stonden binnen een half uur in de top 100 van hardstyle.com. Overigens bereikt Headhunterz een enorme internationale markt. En dan heb je vooral van die gekke amerikanen die zoiets natuurlijk moeten kopen. Ik denk dat het wel meevalt. We hebben het hier wel over Headhunterz hé.wrote:Sorry hoor, maar inkomsten van een paar tracks zijn tegenwoordig echt minimaal. Ik heb hier het gevoel bij dat het weer een goede manier is om aandacht te krijgen. Als hij nou echt wat wilt doen, laat hij dan al zijn inkomsten van zijn boekingen overmaken.
S
Hij heeft een jaar gedaan over de tracks.wrote:Hij noemt het een jaar van zijn werk, maar dat bedoelt hij niet... het zijn alleen de verkoop van de tracks, maakt op mijn geen indruk, voelt nep.
Ja ik snap het precies. Ach zijn bedoeling zijn ook wel goed, ik hou er gewoon niet zo van die aandacht. Hij kan dat geld ook overmaken zonder dat in de media te gooien.wrote:Hij heeft een jaar gedaan over de tracks.wrote:Hij noemt het een jaar van zijn werk, maar dat bedoelt hij niet... het zijn alleen de verkoop van de tracks, maakt op mijn geen indruk, voelt nep.
S
Maar dan koopt niemand die tracks... bij wijze van spreken.wrote:Ja ik snap het precies. Ach zijn bedoeling zijn ook wel goed, ik hou er gewoon niet zo van die aandacht. Hij kan dat geld ook overmaken zonder dat in de media te gooien.wrote:Hij heeft een jaar gedaan over de tracks.wrote:Hij noemt het een jaar van zijn werk, maar dat bedoelt hij niet... het zijn alleen de verkoop van de tracks, maakt op mijn geen indruk, voelt nep.