Emporium Anthem producer is al bekend.
H
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2012
last seen Mar 2012
helaas ben ik voor Emporeum niet in het land ... was ik graag even heengegaan 
is het ook?!wrote:Dat denk ik dus ook.wrote:Kan ook nog het emporoum anthem zijn van frontliner.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
bron?wrote:is het ook?!wrote:Dat denk ik dus ook.wrote:Kan ook nog het emporoum anthem zijn van frontliner.
Stoere boys gebruiken de CatIDwrote:Dirty Workz?wrote: DWX
A
Snap nooit waar die X dan vandaan komtwrote:Stoere boys gebruiken de CatIDwrote:Dirty Workz?wrote: DWX
A
Dirty Workz X
En DWX Bounce, DWX Update dan? Dirty Workz gebruikt zelf ook gewoon DWX als afkorting en niet alleen in het cat nr. Net zoiets als Dutch Master Works DMW noemen, ben je dan ook een stoere boii?wrote:Stoere boys gebruiken de CatIDwrote:Dirty Workz?wrote: DWX
Al was het niet zo, vind ik de cat code vaak wel een goede manier om het label aan te duiden zonder al te veel letters te gebruiken. Ik ga niet opeens THER zeggen, maar DWX, DMW, HC, SSL, SCSP, EVO, TMS etc. moeten wel kunnen denk ik, omdat het meestal ook logische afkortingen zijn.
Ik denk niet dat je gelijk hebt, aangezien de defqon anthem makers altijd al iets van een half jaar van te voren weten dat ze DQ anthem mogen maken. Dan zou ie dat nu niet tweeten...wrote: Defqon anthem. Kan niet missen. Line-up wordt volgende week aangekondigd, dus wss ook een trailer en de anthem-maker. Aangezien ik niemand er verder over gehoord heb is 1 + 1 2
Of juist wel, want nu mag het bijna naar buiten.
Vriend van mij, met wie en wat hij connecties heeft weet ik niet precies, maar hij heeft al vaker dingen gemeld voor het het 'uit' was.wrote:bron?wrote:
is het ook?!
Miss heb je gelijk, maar zo'n bericht zegt toch eigenlijk helemaal nikswrote:Of juist wel, want nu mag het bijna naar buiten.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Als je de track hoort dan kan het ook bijna niet anders dan van frontliner zijn.wrote:Vriend van mij, met wie en wat hij connecties heeft weet ik niet precies, maar hij heeft al vaker dingen gemeld voor het het 'uit' was.wrote:bron?wrote:
is het ook?!
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Je plaatst ook geen bericht dat. Je over 5 maanden groot nieuws hebt want daar hebben de mensen niet zoveel aan.wrote:Miss heb je gelijk, maar zo'n bericht zegt toch eigenlijk helemaal nikswrote:Of juist wel, want nu mag het bijna naar buiten.?
Eerst Q-Dance, nu ID&T;
Mysteryland
organiseert een vrijwilligersdag en doneert de uren aan #10000HRS. Meedoen aan de #ML12 vrijwilligersdag? Sign up now! http://10000hours.nl/mysteryland-10-000 ... %E2%80%A8/
Allang bekendwrote:Eerst Q-Dance, nu ID&T;
Mysteryland
organiseert een vrijwilligersdag en doneert de uren aan #10000HRS. Meedoen aan de #ML12 vrijwilligersdag? Sign up now! http://10000hours.nl/mysteryland-10-000 ... %E2%80%A8/
Oh, gemist dan denk ik, ik wist het nog niet 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Inderdaad, Pithunewrote:Emporium Anthem producer is al bekend.
Really Jurriën?wrote:Inderdaad, Pithunewrote:Emporium Anthem producer is al bekend.
Empire Traxx All-Starswrote:Really Jurriën?wrote:Inderdaad, Pithunewrote:Emporium Anthem producer is al bekend.Beetje makkelijk dit. Een paar keer is het leuk, maar de gein gaat er voor mij persoonlijk wel een keer af.
Q
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
Dit beloofd wat :

Wildstylez
Going to the studioWorking on a very cool new track! Or should I enjoy the sun today with @noisecontroller ?
@Theracords
What else to expect from Dj Thera vs @DJMARKEG & Chrissi then full on gated kicks with ACIDDDDD! Damn I love my job haha <3
C
wrote:Inderdaad, Pithunewrote:Emporium Anthem producer is al bekend.