Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Ruubiie wrote:
dennis wrote:
Parvuz wrote:Ahaaa, mijn registratie was gelukt, dus ik kan die code straks in alle rust gebruiken als daarvoor de site online is?
Dat is volledig correct!
Tot hoelang kun je die codes gebruiken dan :P , want ik was van plan om dan begin april m'n kaartje aan te gaan schaffen dan!
Q-dance bepaald wanneer je ze koopt :P Waarschijnlijk een week voor de daadwerkelijk verkoop.
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Paar dagen meestal. Dus begin april al lang niet meer :P
J
Style wrote:
PNXRMX wrote:Ben benieuwd wat ie weg gaat geven, had het ook over allerlei dj tools volgens mij :D
Bla-Bla edit na de Sacrifice EP release denk
Dacht dat hij wat in elkaar zou klappen en het dan weg zou geven.
F
7 posts member since 2009
last seen Mar 2012
Kun je met die code ook zaterdag tickets kopen?

En je kunt twee kaarten per code halen klopt dat?

bvd.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Frank020 wrote:Kun je met die code ook zaterdag tickets kopen?

En je kunt twee kaarten per code halen klopt dat?

bvd.
Ja.

Ja.

gg.
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
JEFSKIII wrote:
Style wrote:
PNXRMX wrote:Ben benieuwd wat ie weg gaat geven, had het ook over allerlei dj tools volgens mij :D
Bla-Bla edit na de Sacrifice EP release denk
Dacht dat hij wat in elkaar zou klappen en het dan weg zou geven.
bla-bla en sacrifice edit is toch voor een goed doel?

hij gaat inderdaad wat in elkaar klappen. of oudere platen van hem mid 2006-2007 een nieuw tintje geven.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
zag gisteren dat er bijna 4 miljoen waren, niet echt in verhouding eigenlijk, lose my mind 4 m views, en andere tracks die net zo goed zijn maar 40.000 bijvoorbeeld
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Cruelty wrote:Wist je dat Lose My Mind al meer dan 4.000.000 keer is bekeken >.< ?
Zullen ze nog best een smak geld hebben verdient aan de reclame van YouTube. En dan heb je de verkoop van die track nog niet eens meegerekend haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Cruelty wrote:
Parvuz wrote:
Cruelty wrote:Wist je dat Lose My Mind al meer dan 4.000.000 keer is bekeken >.< ?
Zullen ze nog best een smak geld hebben verdient aan de reclame van YouTube. En dan heb je de verkoop van die track nog niet eens meegerekend haha.
Is toch nog niet gereleased? Als ze nou echt geld wilde verdienen hadden ze een week na dat die clip kwam die track moeten releasen. Nu vinden veel er al niks meer aan :P.
Dat bedoel ik ook. Dat geld hebben ze nog niet. :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Lose my mind radio edit stond ook tijdje in de top20 van itunes aangeschafte tracks (dus ook tussen tiesto, avicii, tracks enzo) op nr 14. Wordt daar ook al massaal gekocht, maarja het is dan ook gewoon een dijk van een plaat die mij niet gaat vervelen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Cruelty wrote:
Delt-A wrote:zag gisteren dat er bijna 4 miljoen waren, niet echt in verhouding eigenlijk, lose my mind 4 m views, en andere tracks die net zo goed zijn maar 40.000 bijvoorbeeld
Als je bij mij op school kijkt kent ook Iedereen Lose My Mind maar niemand dan bv Living for The Moment die toch ook best wel dagjespotentie heeft.
Inderdaad, die 4 miljoen views betekenen dat er heel veel mensen alleen maar dat nummer ff luisteren en dan verder geen andere hardstyle tracks opzetten.
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2015
Veel meer als een paar honderd euro zullen ze wss ook niet verdienen op die track hoor :) Het is echter wel goede promotie om boekingen te krijgen.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
welke track?
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
SoundTunerZ wrote:
welke track?
Watte? Wildstylez & Brennan Heart - Lose My Mind :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Hoeveel codes mag je per ip adres? weet iemand dat?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
p-stylez wrote:Hoeveel codes mag je per ip adres? weet iemand dat?
Vorige keer dat ze met die codes deden kon ik gewoon op zelfde ip met 2 verschillende email adressen codes krijgen. En kon dr ook gewoon kaarten mee kopen. Dus dat komt wel goed denk ik. :P
S
Is het dezelfde link als gisteren?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Martijn wrote:Veel meer als een paar honderd euro zullen ze wss ook niet verdienen op die track hoor :) Het is echter wel goede promotie om boekingen te krijgen.
volgens mij krijg je toch wel wat centen als je video een x aantal keer bekeken is.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Millard Fillmore wrote:
Martijn wrote:Veel meer als een paar honderd euro zullen ze wss ook niet verdienen op die track hoor :) Het is echter wel goede promotie om boekingen te krijgen.
volgens mij krijg je toch wel wat centen als je video een x aantal keer bekeken is.
Ze zullen wel allemaal Youtube-partners zijn maar hoeveel je per wat verdient weet ik niet.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Iemand die de site al heeft waar je de codes van defqon kunt "earnen" Heb nog ff 2 tickets nodig :P .
S
Ruubiie wrote:Iemand die de site al heeft waar je de codes van defqon kunt "earnen" Heb nog ff 2 tickets nodig :P .
komt om 3 uur online
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Ruubiie wrote:Iemand die de site al heeft waar je de codes van defqon kunt "earnen" Heb nog ff 2 tickets nodig :P .
Mocht het dezelfde site wezen, en ik zeg niet dat dat zo is dan is het deze; http://www.q-dance.nl/pre-order/?id=4
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Parvuz wrote:
p-stylez wrote:Hoeveel codes mag je per ip adres? weet iemand dat?
Vorige keer dat ze met die codes deden kon ik gewoon op zelfde ip met 2 verschillende email adressen codes krijgen. En kon dr ook gewoon kaarten mee kopen. Dus dat komt wel goed denk ik. :P
Er is wel een extra controle op de persoonlijke gegevens.
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2015
Millard Fillmore wrote:
Jah, maar verwacht daar ook niet al te veel van :)

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago