Atmozfears & Adrenalize kan best interessant gaan wordenwrote:The Prophet is ook bezig met een video volgens mij...
Wist je dat Atmozfears en Adrenalize samen een track gaan maken?
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
wrote:Ps: The free tracks are coming. Dont rush!
Harddancenews
There are troubles with the location of Beat the Bridge, Lose your Mind and Dancetour in Arnhem, anyone that knows more?
Aankomende Free Releases:
Stereo Killers - Ode To The Bouncer (The Vision Remix) bij 3,000 Facebook likes
2.989 personen vinden dit leuk
@Q_dance
Geef je op voor de Defqon.1 Vrijwilligersdag op zaterdag 12 mei en verdien een Defqon.1 ticket!
Meer info: http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_ ... ages/14265 #DQ12
Vet! Ik heb me ingeschreven, kan ik eindelijk wat terug doen voor Qwrote:@Q_dance
Geef je op voor de Defqon.1 Vrijwilligersdag op zaterdag 12 mei en verdien een Defqon.1 ticket!
Ik ga me ook inschrijven! Super vette actie zeg!
En zoiets noemen ze dan een vrijwilligersdag 
Wel een toffe actie btw.
Wel een toffe actie btw.
Leek me wel vet om te doen alleen denk dat ik genoeg te doen heb in die periode met stage haha. Wel netjes van Q.
Zou hij bij lanceren van nieuwe website al doen. Liegebeest haha.wrote:Aankomende Free Releases:
Zou het wel willen doen, maar zit ook met vervoer etcwrote:@Q_dance
Toffe actie verder, dacht dat het iets zou zijn om Q-Dance te 'helpen', maar is dus compleet iets anders, een goed doel!
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Je betaalt toch? Meer hoef je van Q niet te doen hoor hehewrote:Vet! Ik heb me ingeschreven, kan ik eindelijk wat terug doen voor Qwrote:@Q_dance
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
laat maar komme danwrote:wrote:Ps: The free tracks are coming. Dont rush!
Vind het een beetje jammer dat ze meteen de details weggeven. Was veel toffer geweest als je daar aankwam, hielp met opknappen en als je klaar was je werd verrast met een barbecue/exclusief feestje/Defqon.1 code! En het ontmoeten van enkele artiesten 
Dan komt er geen hond haha.wrote:Vind het een beetje jammer dat ze meteen de details weggeven. Was veel toffer geweest als je daar aankwam, hielp met opknappen en als je klaar was je werd verrast met een barbecue/exclusief feestje/Defqon.1 code! En het ontmoeten van enkele artiesten
Ja maar die 10 mensen zetten zich dan wel in voor het goede doel zonder achterliggende gedachtes zoals een Defqon.1 code.wrote:Dan komt er geen hond haha.wrote:Vind het een beetje jammer dat ze meteen de details weggeven. Was veel toffer geweest als je daar aankwam, hielp met opknappen en als je klaar was je werd verrast met een barbecue/exclusief feestje/Defqon.1 code! En het ontmoeten van enkele artiestenAlleen defqon code misschien. Als je niets zegt komen er misschien maar 10 mensen haha.
Al heeft Q-Dance/10.000 Hours er dan niet veel aan
S
Wat houd die code juist in?
S
Want ik wil graag een dagje helpen.. Maar ik moet 200 km rijden enja dat kost ook veel geld
Daarnaast krijg je na de vrijwilligersdag een exclusieve code om een ticket te bestellen voor Defqon.1 Festival, welke wij gratis upgraden naar een extended ticket en ben je dus verzekerd van een kaart.wrote:Wat houd die code juist in?
Je hebt nog niets van de track gehoord. Knap dat je dan al weet hoe het gaat! De drie samenwerkingen die ze al hebben gemaakt waren prima wat mij betreft.wrote:word helemaal niks! weet het nualwrote:Digital Punk
I got so many new tracks, I'm gonna bomb you guys soon woth heavy hitters! Tomorrow in the studio with my buddy @djwaverider to work on our track 'Back 2 Life', we are going to change it up a bit
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
djtechnoboy TECHNOBOY
Ok. Just received. Let's listen to this: TNT aka Technoboy 'N' @djTuneboy 'Utta Wanka' -- @psykopunkz Remix
Mysteryland heeft ook altijd zo´n schoonmaakdag voorafgaand aan het evenement. Schijnt super gezellig te zijn! Ik kan helaas niet naar Defqon, maar echt een heel gaaf initiatief!wrote:@Q_dance
Oh god...wrote:djtechnoboy TECHNOBOYOk. Just received. Let's listen to this: TNT aka Technoboy 'N' @djTuneboy 'Utta Wanka' -- @psykopunkz Remix
S
Dus een code zodat je zeker bent een 1 daags ticket te kopen dat ze upgraden naar 2 dagen, als ik het goed begryp :p?wrote:Daarnaast krijg je na de vrijwilligersdag een exclusieve code om een ticket te bestellen voor Defqon.1 Festival, welke wij gratis upgraden naar een extended ticket en ben je dus verzekerd van een kaart.wrote:Wat houd die code juist in?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wrote:Oh god...wrote:djtechnoboy TECHNOBOYOk. Just received. Let's listen to this: TNT aka Technoboy 'N' @djTuneboy 'Utta Wanka' -- @psykopunkz Remix