Thera misschien een idee om een collab te doen met b-front!(a)wrote:Nog meer B-Front/Thera related news![]()
Alcatrazz Teaser Trailer:
View on YouTube
Met dus een Fusion Area én een Theracords Area (o.a.)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Alpha Twins
Rebirth anthem nearly finished! Really happy with it#Rebirthfestival2012
Dat hij maar weer eens aan wat nieuwe producties als Headhunterz gaat werkenwrote:Headhunterz
Working on a new Shilo track!
Hoop niet zn cheesy anthem als vorig jaar, dus ff afwachtenwrote:Alpha TwinsRebirth anthem nearly finished! Really happy with it#Rebirthfestival2012
A
Anthem van vorig jaar was niks mis mee, behalve de 2e climax 
Die 2e climax is juist het vetste stuk
Maar voor zo'n feest kun je toch niet anders dan een 'cheesy' anthem verwachten.
Cheesy? Was gewoon een stevige plaat hoor. Zeker voor een anthem.wrote:Hoop niet zn cheesy anthem als vorig jaar, dus ff afwachtenwrote:Alpha TwinsRebirth anthem nearly finished! Really happy with it#Rebirthfestival2012
A
Hij houdt van Wavolizer en stuff, dan is alles behalve dat cheesywrote:Cheesy? Was gewoon een stevige plaat hoor. Zeker voor een anthem.wrote: Hoop niet zn cheesy anthem als vorig jaar, dus ff afwachten
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zatox
Exporting Final vrs of "Fuck You Up" ... is so funny LOL... At the same give me goose bumps.. I'll Test it tonight at Matrixx Club!!
Exporting Final vrs of "Fuck You Up" ... is so funny LOL... At the same give me goose bumps.. I'll Test it tonight at Matrixx Club!!
Van die track heb ik hoge verwachtingen. Hoop dat dit weer iets in de trand van The Future (
) is.
wist je dat..
Audio Freq nieuwe kick heeft?
en
Audio Freq nieuwe kick heeft?
en
The R3belz
OK Guys, I've something for you... Here at 5000 likes will be available a new Dj-Tool called The R3belz - Nowhere land.yez!!
Last edited by Nuracore on , edited 2 times in total.
Wilde je eigenlijk even gaan uitleggen wat de definitie van cheesy is maar ik laat het toch maar achterwege. Lutser :')wrote:Hoop niet zn cheesy anthem als vorig jaar, dus ff afwachtenwrote:Alpha TwinsRebirth anthem nearly finished! Really happy with it#Rebirthfestival2012
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Je hoeft mensen niet meteen uit te schelden heawrote: Wilde je eigenlijk even gaan uitleggen wat de definitie van cheesy is maar ik laat het toch maar achterwege. Lutser :')
Dat moet zeker aan jou ook nog uitgelegd worden wat schelden is?
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Lutser = loser en prutser. Noem je dat geen schelden?wrote:Dat moet zeker aan jou ook nog uitgelegd worden wat schelden is?
ben het met jambek eens, wat gangsterdwerg doet is zeer onnodig.wrote:Lutser = loser en prutser. Noem je dat geen schelden?wrote:Dat moet zeker aan jou ook nog uitgelegd worden wat schelden is?
Pffff wat een jankerts hier zeg. Lutser is een scheldwoord? Als ik zeg dat je stout bent ga je dan ook huilen? Kom op man.wrote:ben het met jambek eens, wat gangsterdwerg doet is zeer onnodig.wrote:Lutser = loser en prutser. Noem je dat geen schelden?wrote:Dat moet zeker aan jou ook nog uitgelegd worden wat schelden is?
kom op man? gast, je gaat op iemands mening toch niet iemand voor lutser uitmaken.wrote: Pffff wat een jankerts hier zeg. Lutser is een scheldwoord? Als ik zeg dat je stout bent ga je dan ook huilen? Kom op man.
bij elke mening die jij geeft noem ik je toch ook geen Appaat
Last edited by Nuracore on , edited 1 time in total.
Ga maar verder in discussie via PB, geen zin in om dat hier te doen.wrote:kom op man? gast je kunt geen een positieve reactie geven op iemand als je hem quotewrote: Pffff wat een jankerts hier zeg. Lutser is een scheldwoord? Als ik zeg dat je stout bent ga je dan ook huilen? Kom op man.
wrote: Je hoeft mensen niet meteen uit te schelden hea

J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Ik maak gewoon een opmerking, verder niks. Zie maar wat je ermee doet.
@TNThardstyle
@TNThardstyle
TNThardstyle We had a NICE talk on skype with Zatox and Tatanka today. Just take a wild (motherfucking) guess what's going to happen... ;-)
A
wrote:ben het met jambek eens, wat gangsterdwerg doet is zeer onnodig.wrote:Lutser = loser en prutser. Noem je dat geen schelden?wrote:Dat moet zeker aan jou ook nog uitgelegd worden wat schelden is?
wrote: ga lekker ergens anders huilie doen
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
TNT & Wild Motherfuckers. Werd eens tijd, zo'n samenwerking.
terecht, was ook onnodigwrote:wrote: ga lekker ergens anders huilie doen
A
Vond ik nietwrote:terecht, was ook onnodigwrote:wrote: ga lekker ergens anders huilie doen