Hij heeft er nog nooit gestaan hea, zou wel leuk zijn om met z'n eerste optreden op Qlimax gelijk een anthem te makenwrote:B-Front zie ik eerder het qlimax anthem maken
Verder zijn de PP ook bezig met een remix..
Hij heeft er nog nooit gestaan hea, zou wel leuk zijn om met z'n eerste optreden op Qlimax gelijk een anthem te makenwrote:B-Front zie ik eerder het qlimax anthem maken
Dat ie snel wat maaktwrote:wrote: Wat 'Jaaaa!'
Blij voor Headhunterz dat hij 400.000 likes heeft? Of dat ie snel wat maakt?...
Zany heeft hem al een keer gemaakt. Bij Defqon doen ze tot op heden wel iedere keer een ander.wrote:Ik denk toch dit voor defqon anthem:
Anthem: 1. Zany, 2. Technoboy, 3. Frontliner
remix: 1. Promo, 2. Mad Dog, 3. Nosferatu
& Ik denk ergens ook misschien The Prophet die een anthem maakt en hem dan zelf remuxt
Das defqon AU anthem een tijd terug en 2003, na 9 jaar mag hij wel weerwrote:Zany heeft hem al een keer gemaakt. Bij Defqon doen ze tot op heden wel iedere keer een ander.wrote:Ik denk toch dit voor defqon anthem:
& Ik denk ergens ook misschien The Prophet die een anthem maakt en hem dan zelf remuxt
wrote:Of misschien weer eens tijd voor Dbstf?
Ik bedoelde ook defqon anthem 2003. Dan is hij toch alwel geweest. Opzich vind ik het wel een mooi ideaal iedere keer een andere artiest.wrote:Das defqon AU anthem een tijd terug en 2003, na 9 jaar mag hij wel weerwrote:Zany heeft hem al een keer gemaakt. Bij Defqon doen ze tot op heden wel iedere keer een ander.wrote:Ik denk toch dit voor defqon anthem:
Ja eerste defqon was in 2003wrote:2003?
Maximum Force Readiness, deze is uiteindelijk in soort van remix uitgekomen in de AU editiewrote:2003?
wrote:@DJBlackSunrise No cottages, but a lot of different arrangements can be booked. More info soon
Was NL en Australie. Voor NL is er nog niet twee keer dezelfde artiest geweest.wrote:Headhunterz heeft ook 2 Defqon anthems gemaakt dus waarom zou het niet kunnen?
Beatbox:wrote:Scannytraxx line-up online komt
Great newS... Just received information that my videoclip "My Life" is going on AIR at the Belgium tv channel "Jim Tv".
dacht precies hetzelfdewrote:Gelukkig bestaat TMF iig niet meer.
komt wel op slam denk ikwrote:Gelukkig bestaat TMF iig niet meer.
geen idee maar wil ook graag iets horen van deze manwrote:Iemand die weet waar Titan op dit moment mee bezig is? Heb al een tijdje niks gehoord van de beste man..
bezig met een remixwrote:geen idee maar wil ook graag iets horen van deze manwrote:Iemand die weet waar Titan op dit moment mee bezig is? Heb al een tijdje niks gehoord van de beste man..
Bekend welke remix?wrote:bezig met een remixwrote:geen idee maar wil ook graag iets horen van deze manwrote:Iemand die weet waar Titan op dit moment mee bezig is? Heb al een tijdje niks gehoord van de beste man..