Jammer, was twee jaar terug opzich wel een leuk feestje en echt een mooie locatie midden in de stadwrote:Er misschien weer een Liberator Outdoor komt op Bevrijdingsdag? Maar dan wel buiten Zwolle.
@Tzimmah Wij mogen dit jaar ook geen liberator outdoor doen op 5 mei helaas. er loopt een aanvraag buiten de regio , maar nog geen reactie
A
Kom naar Arnhem dang 
wrote:Kom naar Eindhoven dang, ook geen last van de house die dag
Zwolle is dichterbijwrote:Kom naar Arnhem dang
Inderdaad, ze mogen wel eens wat met Hardstyle doen op koniginnendag hierwrote:wrote:Kom naar Eindhoven dang, ook geen last van de house die dag
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Geen idee hoe de wereld draait in Eindhoven, maar in de rest van Nederland vieren we Koninginnedag niet op 5 mei...wrote:Inderdaad, ze mogen wel eens wat met Hardstyle doen op koniginnendag hierwrote:wrote:Kom naar Eindhoven dang, ook geen last van de house die dag
The R3belz
working on an idea for... an anthem !
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
R3belz en een anthem, dat beloofd iets heel tofs!
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Decibel? Neem aan dat DefQon al gemaakt is
Oeh, wil wel eens weten voor welk feestwrote:The R3belzworking on an idea for... an anthem !
Wish Anthem??
Hoop wel dat ie er gewoon een echte R3belz track van maakt, mijn interesse heeft ie ook zeker!
2
Hardtraxxer
55 posts member since 2012
last seen Apr 2012
Denk je nou egt dat die een anthem voor Defqon zou mogen maken?wrote:Decibel? Neem aan dat DefQon al gemaakt is
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Die* mag* maken*wrote:Denk je nou egt dat die een anthem voor Defqon zou mogen maken?wrote:Decibel? Neem aan dat DefQon al gemaakt is
Het is sinds een paar maanden nog maar 1 persoon
Scope DJ en Alusion zijn ook beide bezig aan een anthem overigens.
Niks mis met Roeben z'n zin hoor.... Als die dacht dat het er 2 waren zou die wel zeggen: Zouden mogen maken.wrote:Die* mag* maken*wrote:Denk je nou egt dat die een anthem voor Defqon zou mogen maken?wrote:Decibel? Neem aan dat DefQon al gemaakt is
Het is sinds een paar maanden nog maar 1 persoon
?? "Die" gewoon in de plaats van "hij"
ik weet dat ie alleen is, is tog een perfect normale zin?
Maargoed, terug on.
Maargoed, terug on.
C
niet zeuren... er is 90's en happy in beursgebouw..wrote:Inderdaad, ze mogen wel eens wat met Hardstyle doen op koniginnendag hierwrote:wrote:Kom naar Eindhoven dang, ook geen last van de house die dag
Strijp S staat vol met Tekno en Minimal
En Kennedyplein heeft ook zo z'n charmes met Goa en Tekno
90's, happy, tekno, goa en minimal zijn geen Hardstyle.
En het moet outdoor.
En het moet outdoor.
B-Front
Tomorrow working on my new solo track! I think the atmosphere is massive!
Las ergens dat de Defqon.1 anthem dit jaar door Wasted Penguinz gemaakt wordt..wrote:Decibel? Neem aan dat DefQon al gemaakt is
Ben van de ene kant heel benieuwd of ze hier ook een mooie euforische sfeer in zullen leggen, en van de andere kant heel bang voor galmende geluiden en scheetjes in plaats van kicks
Als dat waar is, eet ik mijn schoen op.
Geloof er niks vanwrote:Las ergens dat de Defqon.1 anthem dit jaar door Wasted Penguinz gemaakt wordt..wrote:Decibel? Neem aan dat DefQon al gemaakt is
Ben van de ene kant heel benieuwd of ze hier ook een mooie euforische sfeer in zullen leggen, en van de andere kant heel bang voor galmende geluiden en scheetjes in plaats van kicks
Nou wil ik toch echt weer eens iets horen van een van zn platenwrote:B-Front
Tomorrow working on my new solo track! I think the atmosphere is massive!