wrote:verzondenwrote:Wanna win tickets for 100%HOT in Hengelo from Solutio & The I's? e-Mail your full name and city to info@solutiotheis.nl and maybe you are on the guestlist on this High Energy Event! More info check http://www.highenergyevents.nl
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ivan Magnasco
Coonesampler 2 complete 90%..... coming soon!!!!!!!!!!
Sorry guys, for the delay of the video clip. There were some technical difficulties... We are working on it!
Last edited by jambekkie on , edited 1 time in total.
kleine bevestiging kan geen kwaad toch?wrote:Haha nog een reactie terug ook
Nee idd, vond het wel grappig. Zie je niet vaakwrote:kleine bevestiging kan geen kwaad toch?wrote:Haha nog een reactie terug ook
op welke mail heb je reactie terug dan?wrote:Nee idd, vond het wel grappig. Zie je niet vaakwrote:kleine bevestiging kan geen kwaad toch?wrote:Haha nog een reactie terug ook
ik heb namelijk niks ontvangen op mn hotmail?
Ik stuurde een mail met mn naam en plaats, daar kreeg ik een reactie op terugwrote: op welke mail heb je reactie terug dan?
ja ik ook via het linkje dat hun zelf gegeven hadden maar op welke mail kreeg je antwoord dan?wrote:Ik stuurde een mail met mn naam en plaats, daar kreeg ik een reactie op terugwrote: op welke mail heb je reactie terug dan?
B-Front
Of toch Black...
Miss wel een loudness cd.. :oToday: working on a tracklist for a cd![]()
Of toch Black...
Altijd goed, maakt niet uit voor welk feest!wrote:B-FrontMiss wel een loudness cd.. :oToday: working on a tracklist for a cd![]()
Of toch Black...
Als het maar voor een feest is, en niet voor in zn auto ofzo.
Of Defqon CD? 
Loudness zou wel kunnen, voor H4L is er ook een CD gekomen en B-front is Resident van Loudness

Loudness zou wel kunnen, voor H4L is er ook een CD gekomen en B-front is Resident van Loudness
Zou wel een leuke troll zijnwrote:Als het maar voor een feest is, en niet voor in zn auto ofzo.
Je gaat nu toch nog niet voor een Defqon CD bezig? Dat feest is pas over 4 maanden. Dat doen ze pas een maand van tevoren ofzo.wrote:Of Defqon CD?
Zou wel een leuke troll zijnwrote:Als het maar voor een feest is, en niet voor in zn auto ofzo.
Hij zegt ook alleen de tracklist heawrote:Je gaat nu toch nog niet voor een Defqon CD bezig? Dat feest is pas over 4 maanden. Dat doen ze pas een maand van tevoren ofzo.
Nu al een TL maken voor een Defqon cd.wrote:Hij zegt ook alleen de tracklist heawrote:Je gaat nu toch nog niet voor een Defqon CD bezig? Dat feest is pas over 4 maanden. Dat doen ze pas een maand van tevoren ofzo.Maar heb je gelijk in, denk eerder een Loudness CD zoals ik net aangaf
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Vandaar die tweet van B-Front over de early soundswrote:Nu al een TL maken voor een Defqon cd.wrote:Hij zegt ook alleen de tracklist heawrote:Je gaat nu toch nog niet voor een Defqon CD bezig? Dat feest is pas over 4 maanden. Dat doen ze pas een maand van tevoren ofzo.Maar heb je gelijk in, denk eerder een Loudness CD zoals ik net aangaf
Tegen die tijd is dat al early joh.
Last edited by Phase 2 on , edited 1 time in total.
Heady: Working like crazy on HWS 10!
Zal dus wel vanavond komen.wrote:Heady: Working like crazy on HWS 10!
D
Of morgen. 
Misschien wel grappig voor de geïnteresseerde: http://www.autoblog.nl/de-bmw-m5-van-dj-headhunterz
wrote:Hij zegt ook alleen de tracklist heawrote:Je gaat nu toch nog niet voor een Defqon CD bezig? Dat feest is pas over 4 maanden. Dat doen ze pas een maand van tevoren ofzo.Maar heb je gelijk in, denk eerder een Loudness CD zoals ik net aangaf
Of misschien weer Emporium?
Ach ja we zien wel.
Ach ja we zien wel.

G
wat is er voor ruzie tussen HHZ en DM?wrote:had het zelf nog niet gezien, maar omtrent de ruzie heady / deadmau5