Volgens mij komt er voor elke 'hit' een 'videoclip' de laatste tijd..wrote:Er een HQ videoclip aankomt voor Sorrow!
Bron: Randy zelf
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Volgens mij komt er voor elke 'hit' een 'videoclip' de laatste tijd..wrote:Er een HQ videoclip aankomt voor Sorrow!
Bron: Randy zelf
Zo duswrote:Je kunt beter 'videoclip' tussen haakjes zetten... Ze filmen een feestje en ze hebben een videoclipwrote: Volgens mij komt er voor elke 'hit' een videoclip de laatste tijd...
Nee, maar klopt wel wat je zegt. Het is leuk voor een keer, maar het gebeurd steeds vaker..wrote:Volgens mij komt er voor elke 'hit' een 'videoclip' de laatste tijd..
Wat maakt het nou uit als er een filmpje bij zit?wrote:Zo duswrote:Je kunt beter 'videoclip' tussen haakjes zetten... Ze filmen een feestje en ze hebben een videoclipwrote: Volgens mij komt er voor elke 'hit' een videoclip de laatste tijd...
Nee, maar klopt wel wat je zegt. Het is leuk voor een keer, maar het gebeurd steeds vaker..wrote:Volgens mij komt er voor elke 'hit' een 'videoclip' de laatste tijd..
Dat wel alleen het voegt niks toewrote:Precies.
Kijk liever naar een filmpje met wat geile meiden dan een foto van Joram.
A-lusion
Goodmorning. Let's start your day with some good news. Later on this week I"ll upload the preview of the 2012 mix of "Music in You" :-)
Audiofreq
Getting ready for a week with @djtechnoboy & @djTuneboy (@TNThardstyle)!! It's gonna be awesomeee!!
Ja idd. Beter dat ze het allemaal zo doen als A-Lusionwrote: Je kunt beter 'videoclip' tussen haakjes zetten... Ze filmen een feestje en ze hebben een videoclip.
Hoe vaak heb je het filmpje van "My style" gekeken?wrote:Precies.
Nog niet, heb het nog niet aangedurfd om de track te luisterenwrote:Hoe vaak heb je het filmpje van "My style" gekeken?wrote:Precies.
Zatox
Just woke up .. Still tired from last night! I had a great time at Dorian Gray!! Tomorrow I leave for Belgium for record "my life videoclip"
het is een rage aan het worden volgens mij, iedere artiest moet nu minimaal 1x een videoclip makenwrote:Als we het dan toch over videoclips hebben!
Zatox
Just woke up .. Still tired from last night! I had a great time at Dorian Gray!! Tomorrow I leave for Belgium for record "my life videoclip"
Ditwrote:Wat maakt het nou uit als er een filmpje bij zit?
Is toch leuker om naar te kijken dan een stilstaand plaatje van de dj? je hoeft ook niet te kijke
Zoltán Fekete @zoltanfekete
@fusionrecords @DJNITROUZ - Conquer Your Fears ~ Sleeve: tinyurl.com/6py4mek

Vette artwork weer!wrote:Zoltán Fekete @zoltanfekete
@fusionrecords @DJNITROUZ - Conquer Your Fears ~ Sleeve: tinyurl.com/6py4mek
artwork minder deze keer....wrote:Vette artwork weer!wrote:Zoltán Fekete @zoltanfekete
@fusionrecords @DJNITROUZ - Conquer Your Fears ~ Sleeve: tinyurl.com/6py4mek![]()
TBY heeft een preview van The First Cut remix online gezet.
View on SoundCloud