Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Henk & Ingrid House. Geniaal :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
The Skribbler wrote:Jonge jonge jonge, Henk & Ingrid house...
Niet om arrogant te doen, maar ik heb zelf HAVO gedaan, en denk dat er veel mensen op dit forum ook van een vergelijkbaar niveau zijn. Laat ze zelf maar eens proberen een goeie Hardstyle track te maken, dan praten we verder :P
Elk genre heeft zijn slimme en minder slimme mensen, dus om te zeggen dat je HAVO hebt gedaan zal ook niet echt de mening doen veranderen van iemand.
Iemand veroordelen op het genre muziek wat diegene luistert: Wist je dat ... Topic Wist je dat ... TopicWist je dat ... TopicWist je dat ... Topic
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Hahah twitter van B-Front:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @Hardtraxx :-)
C
Atraxisz wrote:Hahah twitter van B-Front:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @Hardtraxx :-)
Haha je bent me net voor.
Wilde net vragen, in hoe verre we dit serieus kunnen nemen. :P
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Daveytl wrote:
Niet om arrogant te doen, maar ik heb zelf HAVO gedaan, en denk dat er veel mensen op dit forum ook van een vergelijkbaar niveau zijn. Laat ze zelf maar eens proberen een goeie Hardstyle track te maken, dan praten we verder :P
Elk genre heeft zijn slimme en minder slimme mensen, dus om te zeggen dat je HAVO hebt gedaan zal ook niet echt de mening doen veranderen van iemand.
Iemand veroordelen op het genre muziek wat diegene luistert: Wist je dat ... Topic Wist je dat ... TopicWist je dat ... TopicWist je dat ... Topic
PowNews is gewoon kortzichtig, en wil gewoon scoren op tv. Daarom kan ik er wel om lachen :lol: .
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Nog een antwoord van B-Front:
Haha! ;-) I like you @Hardtraxx keep up the good work! :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
flevoboys wrote:
Daveytl wrote:
PowNews is gewoon kortzichtig, en wil gewoon scoren op tv. Daarom kan ik er wel om lachen :lol: .
Muahaha, The Arrivalz op 't einde :lol: :lol:
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
BREAKING NEWS:

ANGERFIST IS OVER GESTAPT NA HARDSTYLE

http://pic.twitter.com/QdLQEIxf
D
View on YouTube

wut
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
flevoboys wrote:
Pownews is een beetje de Henk & Ingrid-nieuwszender. Om het maar in eigen woorden te vertalen. Wat een waanzinnige hoeveelheid poep spuwt dat programma uit zeg.
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Pownews :') wat een amateur televisie is dat zeg. En dat wordt gedaan van onze belastingcenten! Van af het begin vind ik dat hele powned maar kut.
D
... dit pagina 1337 is?! :woot:

:P
S
Dysphoria wrote:View on YouTube

wut
xd
S
Headhunterz wrote:Yo Rutger, kun je je collega ook een keer bij me langs sturen? Hij is een beetje in de war over Hardstyle en Hardcore. @PowNed @Rutger_zelf
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 2 days ago
stefaneke wrote:
Headhunterz wrote:Yo Rutger, kun je je collega ook een keer bij me langs sturen? Hij is een beetje in de war over Hardstyle en Hardcore. @PowNed @Rutger_zelf
Kan Heady even zn auto showen aan heel Nederland. >.<
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Middelbare scholen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. xd

En Pownews, er is maar 1 ding in het leven waar ik me te goed voor voel en dat is Pownews. :P Bedankt PN voor dit heerlijke gevoel. ^^
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Jankerds hier over Powned. Iedereen vind het vet als ze politici of mocro's gaan Bashen, maar zodra iets wat jezelf leuk vindt wat kritiek krijgt zijn t eikels. Het is gewoon mooi hoe hun overal tegenaan schoppen, mensen laten zich hier wel hard kennen hoor.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Gangsterdwerg wrote:Jankerds hier over Powned. Iedereen vind het vet als ze politici of mocro's gaan Bashen, maar zodra iets wat jezelf leuk vindt wat kritiek krijgt zijn t eikels. Het is gewoon mooi hoe hun overal tegenaan schoppen, mensen laten zich hier wel hard kennen hoor.
Nee, daar erger ik me ook altijd kapot aan maar daar ga ik niet over zeuren op een Hardcore Forum.
A
Gangsterdwerg wrote:Jankerds hier over Powned. Iedereen vind het vet als ze politici of mocro's gaan Bashen, maar zodra iets wat jezelf leuk vindt wat kritiek krijgt zijn t eikels. Het is gewoon mooi hoe hun overal tegenaan schoppen, mensen laten zich hier wel hard kennen hoor.
Precies, kun je van te voren verwachten ;)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Idd, neem het niet te serieus mensen :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Delt-A wrote:
Nee, daar erger ik me ook altijd kapot aan maar daar ga ik niet over zeuren op een Hardcore Forum.
Inderdaad, het is echt allemaal ontzettend populistisch en hype-gericht. Weinig inhoud en bijna alle zogenaamde "humor" bestaat uit andere mensen belachelijk maken. Kan er nooit om lachen in ieder geval.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik heb bij powned meer een plaatsvervangend schaamtegevoel dan dat ik het humor vind.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
D-Nemacyst wrote:Ik heb bij powned meer een plaatsvervangend schaamtegevoel dan dat ik het humor vind.
x2, makkelijke humor. Beetje lui belachelijk maken
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lyst wrote:
Delt-A wrote:
Inderdaad, het is echt allemaal ontzettend populistisch en hype-gericht. Weinig inhoud en bijna alle zogenaamde "humor" bestaat uit andere mensen belachelijk maken. Kan er nooit om lachen in ieder geval.
In veel gevallen maken die mensen zichzelf belachelijk. Powned zorgt gewoon voor een platform waarop retards zichzelf voor lul kunnen zetten. In sommige gevallen dragen ze hieraan een steentje bij maar vaak doen ze gewoon interviews waarbij die mensen zichzelf compleet vastlullen. Schitterende televisie. Beter dan die niet-kritische houding van andere kutmedia.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
stefaneke wrote:
A-Lusion schreef dit :
@djheadhunterz ik zou ze niet eens uitnodigen joh. Slecht programma met foutieve en insinuerende informatie ;-)

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 6 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago