Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:03 

Hardtraxx Veteran

Henk & Ingrid House. Geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:10 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Jonge jonge jonge, Henk & Ingrid house...
Niet om arrogant te doen, maar ik heb zelf HAVO gedaan, en denk dat er veel mensen op dit forum ook van een vergelijkbaar niveau zijn. Laat ze zelf maar eens proberen een goeie Hardstyle track te maken, dan praten we verder :P

Elk genre heeft zijn slimme en minder slimme mensen, dus om te zeggen dat je HAVO hebt gedaan zal ook niet echt de mening doen veranderen van iemand.
Iemand veroordelen op het genre muziek wat diegene luistert: Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:10 

Hardtraxx Addict

Hahah twitter van B-Front:

Citaat:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @Hardtraxx :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:12 

Atraxisz schreef:
Hahah twitter van B-Front:

Citaat:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @Hardtraxx :-)

Haha je bent me net voor.
Wilde net vragen, in hoe verre we dit serieus kunnen nemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:13 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
The Skribbler schreef:
Niet om arrogant te doen, maar ik heb zelf HAVO gedaan, en denk dat er veel mensen op dit forum ook van een vergelijkbaar niveau zijn. Laat ze zelf maar eens proberen een goeie Hardstyle track te maken, dan praten we verder :P

Elk genre heeft zijn slimme en minder slimme mensen, dus om te zeggen dat je HAVO hebt gedaan zal ook niet echt de mening doen veranderen van iemand.
Iemand veroordelen op het genre muziek wat diegene luistert: Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

PowNews is gewoon kortzichtig, en wil gewoon scoren op tv. Daarom kan ik er wel om lachen :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:17 

Hardtraxx Addict

Nog een antwoord van B-Front:

Citaat:
Haha! ;-) I like you @Hardtraxx keep up the good work! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Daveytl schreef:
The Skribbler schreef:

PowNews is gewoon kortzichtig, en wil gewoon scoren op tv. Daarom kan ik er wel om lachen :lol: .

Muahaha, The Arrivalz op 't einde :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:36 

Hardtraxxer

BREAKING NEWS:

ANGERFIST IS OVER GESTAPT NA HARDSTYLE

http://pic.twitter.com/QdLQEIxf
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:51 

wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:57 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Pownews is een beetje de Henk & Ingrid-nieuwszender. Om het maar in eigen woorden te vertalen. Wat een waanzinnige hoeveelheid poep spuwt dat programma uit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 09:11 

Hardtraxx Veteran

Pownews :') wat een amateur televisie is dat zeg. En dat wordt gedaan van onze belastingcenten! Van af het begin vind ik dat hele powned maar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 09:25 

... dit pagina 1337 is?! :woot:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 09:45 

Dysphoria schreef:

wut

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 09:49 

Headhunterz schreef:
Yo Rutger, kun je je collega ook een keer bij me langs sturen? Hij is een beetje in de war over Hardstyle en Hardcore. @PowNed @Rutger_zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:06 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Headhunterz schreef:
Yo Rutger, kun je je collega ook een keer bij me langs sturen? Hij is een beetje in de war over Hardstyle en Hardcore. @PowNed @Rutger_zelf

Kan Heady even zn auto showen aan heel Nederland. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:31 

Aan het typen...

The Skribbler schreef:

Middelbare scholen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. xd

En Pownews, er is maar 1 ding in het leven waar ik me te goed voor voel en dat is Pownews. :P Bedankt PN voor dit heerlijke gevoel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:37 

Hardtraxx Veteran

Jankerds hier over Powned. Iedereen vind het vet als ze politici of mocro's gaan Bashen, maar zodra iets wat jezelf leuk vindt wat kritiek krijgt zijn t eikels. Het is gewoon mooi hoe hun overal tegenaan schoppen, mensen laten zich hier wel hard kennen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Jankerds hier over Powned. Iedereen vind het vet als ze politici of mocro's gaan Bashen, maar zodra iets wat jezelf leuk vindt wat kritiek krijgt zijn t eikels. Het is gewoon mooi hoe hun overal tegenaan schoppen, mensen laten zich hier wel hard kennen hoor.

Nee, daar erger ik me ook altijd kapot aan maar daar ga ik niet over zeuren op een Hardcore Forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:45 

Gangsterdwerg schreef:

Precies, kun je van te voren verwachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:46 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Idd, neem het niet te serieus mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:47 

Aan het typen...

Delt-A schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Nee, daar erger ik me ook altijd kapot aan maar daar ga ik niet over zeuren op een Hardcore Forum.
Inderdaad, het is echt allemaal ontzettend populistisch en hype-gericht. Weinig inhoud en bijna alle zogenaamde "humor" bestaat uit andere mensen belachelijk maken. Kan er nooit om lachen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:53 

Kraak... Piep...

Ik heb bij powned meer een plaatsvervangend schaamtegevoel dan dat ik het humor vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:00 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Ik heb bij powned meer een plaatsvervangend schaamtegevoel dan dat ik het humor vind.

x2, makkelijke humor. Beetje lui belachelijk maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Delt-A schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Inderdaad, het is echt allemaal ontzettend populistisch en hype-gericht. Weinig inhoud en bijna alle zogenaamde "humor" bestaat uit andere mensen belachelijk maken. Kan er nooit om lachen in ieder geval.

In veel gevallen maken die mensen zichzelf belachelijk. Powned zorgt gewoon voor een platform waarop retards zichzelf voor lul kunnen zetten. In sommige gevallen dragen ze hieraan een steentje bij maar vaak doen ze gewoon interviews waarbij die mensen zichzelf compleet vastlullen. Schitterende televisie. Beter dan die niet-kritische houding van andere kutmedia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:21 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Headhunterz schreef:

A-Lusion schreef dit :
Citaat:
@djheadhunterz ik zou ze niet eens uitnodigen joh. Slecht programma met foutieve en insinuerende informatie ;-)
Vorige  1 ... 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen