Code black een Collab gaat maken met Zatox en een met Ran-D.
wrote:Code black een Collab gaat maken met Zatox en een met Ran-D.
wrote:Code black een Collab gaat maken met Zatox en een met Ran-D.
leuk concept
Music mashed-up from the heartwrote:Originele naam ook
Hele verkapte hint dat Shockerz naar Theracords gaat! Tof!wrote:Originele naam ook
Dat zal hij wel moeten doen, aangezien hij over een maand een live-set voor op Reverze moet klaar hebben.wrote:Code black een Collab gaat maken met Zatox en een met Ran-D.
Klopt de eerste track van hun was niet goed. Dat vonden ze zelf ook. Maar ik heb vertrouwen in dat het goed gaat komen. Op Twisted hadden ze hem al gedraait. Maar daar is hij totaal aan me voorbij gegaanwrote:Ik vind die 1e track van hun totaal niet boeiend helaas. Hopen dat de 2e beter is.wrote:Noisecult hun 2 de track volgende week op een HQ preview te horen is! En als het goed is komt hun 3 de track in de week voor Rebirth Festival op HQ preview!!
Het gaat de goede kant op met die mannen!
TNT
Good morning! This week is gonna be totally dedicated to our austrian fans!! Time to start working on our "Heroes Of Hardstyle" Anthem!!
collab met B-front kan heel dik worden en met Frequencerz ook!wrote:Adaro plannen heeft om de studio in te duiken met B-front, E-force en Frequencerz(gevraagd bij de livestream van toneshifterz waarin hij even was).
http://www.facebook.com/JoshWeszOfficialHi All,
So here's an update.. We're really busy in the studio with some new tracks.. Got a lot of new set-ups, some really euh.. raw? Some really bouncy like the tracks from 2007/8/9.. and some experimental stuff...
So here's an idea, how about we give away a free track (Some old, some new) every time we reach an amount of 'likes' on Facebook? (we can really use some more lol) ..
Grt, J&W
Benieuwd!Intents Festival
Wist je dat wij druk bezig zijn om op korte termijn een Intents Pre Party te organiseren? Binnenkort meer info
Of de volgende release van Gunz4Hire. Kan ook nog.wrote:Sharyssa Timmermans: Ik wacht op sorrow, is die al te downloaden?
Adaro Thijs: @Sharyssa Timmermans nee nog niet dat gaat de volgende release worden
Oftewel Sorrow de volgende release gaat worden op A2 Records!
Bron: Facebook pagina van Adaro!
Sorry, maar wat zit dit verschrikkelijk slecht in elkaar.wrote:
Sorry, maar ik vind dit een beetje cheap. Ik zie het idee van een mashup podcast niet zo zitten, maar ik met er eens goed naar luisteren.
hopelijk wordt het dan niet een 1-tracker maar bouwen ze er nog een plaat bijwrote:Of de volgende release van Gunz4Hire. Kan ook nog.wrote:Sharyssa Timmermans: Ik wacht op sorrow, is die al te downloaden?
Adaro Thijs: @Sharyssa Timmermans nee nog niet dat gaat de volgende release worden
Oftewel Sorrow de volgende release gaat worden op A2 Records!
Bron: Facebook pagina van Adaro!