Phuture Noize
The Gift is finished! We can't wait to show you; the track is a whole new experience!
The Gift is finished! We can't wait to show you; the track is a whole new experience!
WHAHAHA wat een onzin heeywrote: Heb wat tracks van Wavolizer en Geck-o geluisterd, maar ik vind niet dat die diverser zijn dan tracks van NC.
Fire In The Hole is erg vet dus hopelijk is deze ook beetje in dat styltjewrote:Phuture NoizeThe Gift is finished! We can't wait to show you; the track is a whole new experience!
The magic show recordswrote:Al bekend naar welk label Kodex gaat?
Tita heeft al in de shoutbox aangegeven dat dit niet het geval is.wrote:The magic show recordswrote:Al bekend naar welk label Kodex gaat?
Volg http://blog.hardtraxx.nl/ waar ik eens in de zoveel tijd een update plaats met wellicht teasers van het "nieuwe" Hardtraxx. Ook interessant als je wilt weten wat er allemaal bij een "redesign" komt kijken. Dat doe je niet even in een weekje als je het goed wilt doen :-)
Lees toch gewoon godverdomme. Davey vind hem er gewoon beter bij passen.wrote:Hoezo word Artic ineens aan A² gelinkt, omdat Adaro er een remix voor heeft gemaakt en andersom?
Het is vast oud, maar goedTechnoBoY
RT“@jeroengrnnberg: @djtechnoboy oh shit!! you remixed the first cut?!” // it's possible.. Very possible..![]()
Blijf maar bij de hardcore iddwrote:Het is vast oud, maar goedTechnoBoY
RT“@jeroengrnnberg: @djtechnoboy oh shit!! you remixed the first cut?!” // it's possible.. Very possible..![]()
I'm working for u guys ! I just finished a track ! I'll give away for free after the hard bass #HB12
I'm working for u guys ! I just finished a track ! I'll give away for free after the hard bass #HB12
Ik verwacht die 'Sandro Silva & Quintino - Epic (Zatox Bootleg).wrote:ZatoxI'm working for u guys ! I just finished a track ! I'll give away for free after the hard bass #HB12
Misschien was dat gewoon de originele versie, maar hij is ook bezig met een bootleg daarvan.wrote:Bootleg? Wat die op Qountdown draaide was toch geen bootleg?
Idd. Op Qountdown draaide hij de gewone versie, nu heeft hij daar blijkbaar een bootleg van gemaakt. Lijkt me wel interessant, vind het origineel sowieso geniaal.wrote:Misschien was dat gewoon de originele versie, maar hij is ook bezig met een bootleg daarvan.wrote:Bootleg? Wat die op Qountdown draaide was toch geen bootleg?