Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:29 

Donateur

Ben ik ook wel heel benieuwd naar, lijkt me wel wat speciaals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ze was toch gestopt :huh:

nee ze is alleen wat ander werk gaan doen omdat ze als vocaliste niet haar brood kan verdienen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:46 

Hardtraxx Veteran

Wat Villain hier over Hardtraxx zei heeft hij ook persoonlijk tegen mij gezegd op XQ Noisecontrollers. Ik kan me op zich wel vinden in zijn kritiek, want soms gaan hatelijke comments inderdaad nergens over. Er is niets mis met opbouwende kritiek, maar gewoon primetime de grond in stampen vind ik nergens over gaan. Dat is wat ik persoonlijk probeer te vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:04 

sjobie schreef:
Noisecontrollers
Something is going on in the game-industry. This is so cool. Asap more :-)

Afbeelding

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1 ... 0553908311

Weet niet wat ze allemaal gaan doen, maar dit is daarom wel vet hoor! :woot:

Game-industrie? Beter noisecontrollers bij de nieuwe SSX, dat spel is zoiezo al episch en met die muziek erin zou echt perfect zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:06 

Hardtraxx Addict

Dikke NC heli jonge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:07 

Donateur

gta 5 (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:09 

Aan het typen...

Ik vind het ook wel een hoop geblaat hoor. De meeste actieve mensen op hardtraxx kennen elkaar gewoon en zijn ook gewoon op feesten te vinden. En zelfs al zou je ze niet kunnen herkennen op feesten, je kunt ze toch ook gewoon op een forum aanspreken, van waarom zeg je dat? Je krijgt echt geen ander antwoord als je het mij face-to-face vraagt. De meningen op het internet zijn aan de ene kant zelfs betrouwbaarder, want in het echte leven hebben de mensen nog wel eens de neiging om iets anders te zeggen dan dat ze werkelijk vinden, uit beleefdheid, of omdat ze het niet durven. Aan de andere kant is het inderdaad wel makkelijk om dingen te roepen, zonder er eerst over na te denken (zelf denk ik altijd wel eerst na wat ik zeg, gezien mensen er een sport van maken om mij aan te vallen/te verbeteren xd ). En een eindje verderop heeft hij het over haten. Ik snap niet dat ze dat allemaal zo persoonlijk aantrekken. Als iemand zegt van ik haat die track, of ik haat de stem van Villain, dan maakt hij ervan dat die persoon hem haat. Terwijl als iemand zegt, I love your voice, denkt hij toch ook niet dat die persoon verliefd is op hem? Mensen geven gewoon hun mening over dingen waar ze een mening over kunnen vormen, in dit voorbeeld dus over de stem van Villain en niet over de persoon Villain. Ergens een hekel aan hebben is tenslotte slechts het tegenovergesteld van iets te gek vinden. En over dat laatste hoor je nooit iemand zeuren van je kunt toch ook gewoon zeggen dat je het leuk vind, ipv supervet of geniaal. Ik vind dat Villain de mening van anderen ook gewoon te accepteren heeft. Het wordt anders als mensen gaan roepen van ik haat Villain, terwijl ze de persoon helemaal niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
gta 5 (a)

Moest ik ook een beetje aan denken, although de pic meer op 4 lijkt xD
(niet dat ik het als serieuze optie zie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:17 

Battlefield 3! Het is iig een MH-6 Little Bird
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:48 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat ik er niet was, had dat album graag gehad. Iemand die hem toevallig verkoopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:01 

Artiest

Ben het met Villain eens dat er vaak teveel negativiteit is, natuurlijk kennen veel mensen hier elkaar. Maar hij probeert denk ik eerder te zeggen dat het mogelijk is om als een onbekende gewoon negatief te zijn. Ik bedoel er zijn ook maar een paar mensen hier die mij in het echt ontmoet hebben, dus je kent mensen niet van gezicht. Het is makkelijker zo te doen tegen onbekenden.
Hij heeft ergens een punt, hij zegt wel dat zulke discussies vaak slecht(er) gaan op fora en in het echt is het anders. Is ook niet vreemd, non-verbale communicatie kun je niet lezen op fora.

Ik vind het punt daarna veel interessanter, het voelt een beetje als 'the old man club' moeten onbekendere artiesten as theracords, spoontech etc. niet meer aandacht krijgen. Vind dat wel een toffe kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Ben het met Villain eens dat er vaak teveel negativiteit is, natuurlijk kennen veel mensen hier elkaar. Maar hij probeert denk ik eerder te zeggen dat het mogelijk is om als een onbekende gewoon negatief te zijn. Ik bedoel er zijn ook maar een paar mensen hier die mij in het echt ontmoet hebben, dus je kent mensen niet van gezicht. Het is makkelijker zo te doen tegen onbekenden.
Hij heeft ergens een punt, hij zegt wel dat zulke discussies vaak slecht(er) gaan op fora en in het echt is het anders. Is ook niet vreemd, non-verbale communicatie kun je niet lezen op fora.

Ik vind het punt daarna veel interessanter, het voelt een beetje als 'the old man club' moeten onbekendere artiesten as theracords, spoontech etc. niet meer aandacht krijgen. Vind dat wel een toffe kwestie.

Het is daarna de vraag hoeveel je het laat raken als onbekende hun mening laten uiten op je muziek. Grappig dat het blijkbaar zoveel artiesten wel zoveel doet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:34 

Artiest

Niet zo vreemd, artiesten maken muziek voor het publiek en je wilt iedereen laten genieten van je muziek. Natuurlijk is dat een utopische gedachtegang, dat lukt je nooit, maar het is logisch dat het je toch wat doet. Ik ben ook even down als iemand m'n muziek niets vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:36 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Niet zo vreemd, artiesten maken muziek voor het publiek en je wilt iedereen laten genieten van je muziek. Natuurlijk is dat een utopische gedachtegang, dat lukt je nooit, maar het is logisch dat het je toch wat doet. Ik ben ook even down als iemand m'n muziek niets vind.

Daarom is het juist zo interessant. Er zijn artiesten die zich meer laten beïnvloeden dan anderen. Dat merk je erg duidelijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
No more Wragg & Log:One.........To all my music friends on facebook, I just wanted to let you all know myself & Log have decided to go our seperate ways and from now on there will be no more wragg & log:one productions and we will no longer be DJ'ing as wragg & log:one.

Log has decided to explore other genres outside of hard dance whilst wragg will still be continuing to produce & DJ Hard Trance as well as other hard egded music.

There is no drama or controversy to this split, just simply that we wish for different things musically.

We would like to take this opportunity to thank all who have supported us over the last few years.

There will be one last wragg & log:one release forthcoming on Bionic Digital entitled 'The Danger' which will be released later in the year including a remix tbc.

I (Wragg) will be availible for solo bookings Worldwide (excl UK) through Crossover Management: [email protected] and through Bionic Artists in the UK: [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:48 

Hardtraxx Addict

... ik net pas heb gezien dat onderstaand record recentelijk is verbroken

Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:21 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Pavelow??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
stefaneke schreef:

Pavelow??

Pavelow is een stukje groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:37 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Zygoma schreef:
stefaneke schreef:

Pavelow??

Pavelow is een stukje groter.

Een helikopter is een helikopter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:39 

Artiest

Een auto is ook een auto, maar dat maakt een Toyota Prius ook niet equivalent aan een Lamborghini :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:47 

Hardtraxx Elite

Oke, misschien was de Pavelow gewoon te duur dus hebben ze een kleintje gehuurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:21 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:

Erg toffe actie dat ze gewoon 500 albums weggeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:24 

Bierkoning

Ik stond zelf niet als een gier te springen daar maar ik heb vernomen dat er een paar mensen gewoon klappen en beuken hebben gehad daar vooraan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:25 

Nederlanders hè. Graties = hebben
Vorige  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen