Ik vind het ook wel een hoop geblaat hoor. De meeste actieve mensen op hardtraxx kennen elkaar gewoon en zijn ook gewoon op feesten te vinden. En zelfs al zou je ze niet kunnen herkennen op feesten, je kunt ze toch ook gewoon op een forum aanspreken, van waarom zeg je dat? Je krijgt echt geen ander antwoord als je het mij face-to-face vraagt. De meningen op het internet zijn aan de ene kant zelfs betrouwbaarder, want in het echte leven hebben de mensen nog wel eens de neiging om iets anders te zeggen dan dat ze werkelijk vinden, uit beleefdheid, of omdat ze het niet durven. Aan de andere kant is het inderdaad wel makkelijk om dingen te roepen, zonder er eerst over na te denken (zelf denk ik altijd wel eerst na wat ik zeg, gezien mensen er een sport van maken om mij aan te vallen/te verbeteren

). En een eindje verderop heeft hij het over haten. Ik snap niet dat ze dat allemaal zo persoonlijk aantrekken. Als iemand zegt van ik haat die track, of ik haat de stem van Villain, dan maakt hij ervan dat die persoon hem haat. Terwijl als iemand zegt, I love your voice, denkt hij toch ook niet dat die persoon verliefd is op hem? Mensen geven gewoon hun mening over dingen waar ze een mening over kunnen vormen, in dit voorbeeld dus over de stem van Villain en niet over de persoon Villain. Ergens een hekel aan hebben is tenslotte slechts het tegenovergesteld van iets te gek vinden. En over dat laatste hoor je nooit iemand zeuren van je kunt toch ook gewoon zeggen dat je het leuk vind, ipv supervet of geniaal. Ik vind dat Villain de mening van anderen ook gewoon te accepteren heeft. Het wordt anders als mensen gaan roepen van ik haat Villain, terwijl ze de persoon helemaal niet kennen.