Parvuz schreef:
Hardtraxx zou dus meer gekoppeld worden aan socialmedia van de gebruikers? Dus dat iemand echt een gezicht krijgt. Dus duidelijk koppelen aan iemands twitter, facebook, partyflock of hyves. Misschien wel een idee voor Jor-D want vind dat best een goed punt wat Villain geeft.
Wat heeft mijn gezicht, of andere persoonlijke gegevens, te maken met het feit of dat ik wel of niet gegronde kritiek kan geven? Als ik botte kritiek geef, en een artiest kan mij natrekken via social media is het ineens heel wat anders?
Sorry hoor, maar als artiest leer je toch gewoon omgaan met kritiek. Pak de kritiek waar je wat van kan leren eruit, en laat de kansloze one-liners lekker voor wat ze zijn. Erg raar dat hier per artiest zo verschillend over gedacht wordt, terwijl het toch echt heel simpel is. Jammer dat Villain dan nooit eens zelf de moeite neemt om zich hier te registreren en te laten horen wat HIJ ervan vind. Dat moet dan weer tussen neus en lippen door in een vaag video interviewtje.
Bovendien is Villain de laatste die hierover zou moeten miepen; op een stage is hij af en toe 12 uur non-stop aan het woord zonder dat iemand het kan onderbreken. Ook geen eerlijke vorm van communicatie.