Noisecontrollers
Who wants to see something special?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Neeeeee, niet je piemel laten zien!!wrote:Noisecontrollers
Who wants to see something special?
D
Scope DJ
This track with @djcoone is really starting to sound awesome! Traveling2.0 indeed:)
Edit: net te laat dus 
Ziet er wel mooi uit.
Ziet er wel mooi uit.
Hoezo kijkt Arjan op z'n telefoon, aparte keuze
Ik had iets 'wetenschappelijks' of iets met het heelal verwacht eigenlijk.
niet bijzonder de artwork maar ziet er niet slecht uit 
Ik eigenlijk ook, wat vet had geweest, was dat ze egt experimenten stonden te doen in een soort labo als cover met pc's en laptops, keybords en boxen die daar erges tussenzittenwrote:Hoezo kijkt Arjan op z'n telefoon, aparte keuze![]()
Worden zeker gesponsord door apple.wrote:Hoezo kijkt Arjan op z'n telefoon, aparte keuze
Vind die vintage look wel wat hebben, maar het heeft zo'n net niet appeal.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar dit is wel het eerste artiesten album in de hardstyle scene
wat er niet zo cheap uit ziet met alleen een hoofd van de producer(s) er op.
Dit ziet er gewoon proffesioneel uit en trekt ook wel aan om te kopen, je kan zien
dat er tijd in is gestoken (net zoals bij de nummers).
wat er niet zo cheap uit ziet met alleen een hoofd van de producer(s) er op.
Dit ziet er gewoon proffesioneel uit en trekt ook wel aan om te kopen, je kan zien
dat er tijd in is gestoken (net zoals bij de nummers).
Last edited by Nikkel on , edited 1 time in total.
Zo zit Arjan er in de studio ook bij?
Wel mooie art. Niet heel apart ofzo maar kan slechter haha.
Wel mooie art. Niet heel apart ofzo maar kan slechter haha.
S
Bas z'n rechterbeen is klaarblijkelijk korter dan z'n linker... Check broekspijpen
Interessant!!!!wrote:Bas z'n rechterbeen is klaarblijkelijk korter dan z'n linker... Check broekspijpen
not sure if...wrote:Bas z'n rechterbeen is klaarblijkelijk korter dan z'n linker... Check broekspijpen
Tuneboy
Soooo.. Who's interested in a preview of my new track 'La Musica Del Futuro'?? Those who answer 'yes' should visit my page tomorrow, then it's preview-time!! Prepare!!
Soooo.. Who's interested in a preview of my new track 'La Musica Del Futuro'?? Those who answer 'yes' should visit my page tomorrow, then it's preview-time!! Prepare!!
Heel erg benieuwd!!wrote:Tuneboy
Ben je nou blind, of zie je niet wat ik zie? En wat er net ook al werd gezegd:wrote:Bas z'n rechterbeen is klaarblijkelijk korter dan z'n linker... Check broekspijpen

D
Leuke cover, alleen de titel 'E=NC2' is niet echt duidelijk zichtbaar.
Hij heeft anders wel gelijkwrote:hedde een bril nodig of wa?wrote:Leuke cover, alleen de titel 'E=NC2' is niet echt duidelijk zichtbaar.
Ik had de titel zelf ook wat duidelijker gedaan. Verder wel leuke cover, maar had iets verwacht met het heelal etc.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Of de ene broekspijp is iets meer naar boven getrokken.wrote:Bas z'n rechterbeen is klaarblijkelijk korter dan z'n linker... Check broekspijpen
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Je kan toch zien dat zijn broekspijp iets is opgerold?wrote:Of de ene broekspijp is iets meer naar boven getrokken.wrote:Bas z'n rechterbeen is klaarblijkelijk korter dan z'n linker... Check broekspijpen
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
djOutlander Outlander
Dj StephanieI will do my first collab soon..
UNIFITE Thomas MortensenTwo brand new tracks in the making!
The next couple of days will be all about the finish of my new website, YT-Channel and PR-related stuff. But also a free release of a track!
Outlander? Unifite? Wie?
Die 2 ken ik niet.
Die 2 ken ik niet.