Misschien doelde ze toen op High Voltage terugkomst? Geen idee hoor, neemt niet weg dat ik nog altijd wel benieuwd ben hahawrote:Zou er niet te veel waarde aan hechten, Sys-X twitterde een jaar geleden al over die 'nieuwe artiest'.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Daar heb ik toch allemaal geen zin in joh.wrote:Defqon mogelijk dit jaar 2 dagenzie bovenste tweet bij
http://www.twitter.com/harddancenews
ben aan 't wowen, geen zin om de link weer op te zoeken
Altijd alles maar groter, hoger, meer etc etc... wordt er moe van. Laat Defqon gewoon lekker zoals het is.
Zeer zeer benieuwd.Zanzalabs
Tatanka - Doom's Day (The R3belz Rmx)
Preview is coming within a few days!!!
wrote:Zeer zeer benieuwd.Zanzalabs
Deze ben ik zeer benieuwd naar
A
hahah dat einde "Team Yellow *kleine fistpump*"
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
lekker nummer ben benieuwd naar HQ en of de kicks aan te horen zijnScantraxx Recordz
Tonight the official premier of 'The Prophet - One Moment' videoclip. Make sure you are subscribed to the YouTube channel so you don't have to miss it;) http://www.youtube.com/theprophet
Dooms day heeft geen remix nodig, die kicks gaan al door beton heen. Plaatje word veel te weinig gedraaid.wrote:Zeer zeer benieuwd.Zanzalabs
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
hahah ondertiteling bij the pitcher en niet bij toneshifterzwrote:hahah dat einde "Team Yellow *kleine fistpump*"
Vette plaat om de remixen, miss krijgt het orgineel hierdoor weer wat meer waarderingwrote:Zeer zeer benieuwd.Zanzalabs
het origineel is zo bruut, maar ik verwacht van deze heren dat de remix minstens zo bruut wordt als het origineelwrote:Vette plaat om de remixen, miss krijgt het orgineel hierdoor weer wat meer waarderingwrote:Zeer zeer benieuwd.Zanzalabs
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
het is er maar 1wrote: het origineel is zo bruut, maar ik verwacht van deze heren dat de remix minstens zo bruut wordt als het origineel
S
Zatty op Fb
"The release of Zatox & Max Enforcer -" It Must be " Will be' 16/02/2012 o/"
Nog een maandje dus
"The release of Zatox & Max Enforcer -" It Must be " Will be' 16/02/2012 o/"
Nog een maandje dus
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
orgineel is erg ondergewaardeerd vind 'm imo nogsteeds erg lekker! hoop dat The R3belz er een leuke en goede remix van maken.wrote:Zeer zeer benieuwd.Zanzalabs
Best logisch toch? Wildstylez & The pitcher praten gewoon nl..wrote: hahah ondertiteling bij the pitcher en niet bij toneshifterzmaar a2 records all star team
S
Frequencerz:
Received the master of "Frequencerz & In-Phase - Fight for Survival", preview very soon!!
Ik vraag me af wie mastert die tracks dan?
Received the master of "Frequencerz & In-Phase - Fight for Survival", preview very soon!!
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zany misschien, die deed dat toch eerst ook voor B-front? Fusion zal anders wel een adresje hebben voor mastering.wrote:Frequencerz:
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ze mogen Brennan Heart wel goed spellen er staat namelijk 'Brennan Heard' hahawrote:Best logisch toch? Wildstylez & The pitcher praten gewoon nl..wrote: hahah ondertiteling bij the pitcher en niet bij toneshifterzmaar a2 records all star team
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Learn 2 Readwrote:Best logisch toch? Wildstylez & The pitcher praten gewoon nl..wrote: hahah ondertiteling bij the pitcher en niet bij toneshifterzmaar a2 records all star team
Onder welke steen heb jij geleefdwrote:het origineel is zo bruut, maar ik verwacht van deze heren dat de remix minstens zo bruut wordt als het origineelwrote:Vette plaat om de remixen, miss krijgt het orgineel hierdoor weer wat meer waarderingZanzalabs
ze ondertitelen voor de buitenlanders, in het engels.. Waarom zouden de toneshifterz dan ondertiteling nodig hebben?wrote:Learn 2 Readwrote:Best logisch toch? Wildstylez & The pitcher praten gewoon nl..wrote: hahah ondertiteling bij the pitcher en niet bij toneshifterzmaar a2 records all star team
Learn 2 read²wrote:Learn 2 Readwrote:Best logisch toch? Wildstylez & The pitcher praten gewoon nl..wrote: hahah ondertiteling bij the pitcher en niet bij toneshifterzmaar a2 records all star team
Weet niet, maar wat ik zeg staat er gewoon goed
Eindelijk een HQ preview van We Will Go home!!Noisecult_NL Noisecult
Noisecult - Hypnotized is finished, and a preview of 'We Will Go Home' will be online tonight!
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Arboza
Made some progress with 'Psycho Killer'.. This weekend i'm gonna finish the break and complete climax, hopefully i can finish the track Wednesday!