Laten we het een beetje ontopic houden.
Zijn nieuwe track, The Future Of MusicNews from the tracklist: @djTuneboy 'La Musica Del Futuro' ---> exclusively featured!! (I LOVE this one!!)
Zijn nieuwe track, The Future Of MusicNews from the tracklist: @djTuneboy 'La Musica Del Futuro' ---> exclusively featured!! (I LOVE this one!!)
While i am in thailand i will upload tommorow night official previews online on youtube ;-) , make sure you subscribe on my youtube page !
Code: Select all
Audiofreq @audiofreqdj
@Joeyvdlinden I'm still working on my album, but also on a special song in celebration of a special event for this year :)Code: Select all
Audiofreq @audiofreqdj
@Joeyvdlinden haha, don't worry I'm on it. There's so much going on behind the scenes I can't even begin to tell you half of it :DCode: Select all
Audiofreq @audiofreqdj
@Joeyvdlinden fun fact: the hairy one hated it! ;) I still love it and its one of my favourite riffs! You haven't heard the end of it :DCode: Select all
Audiofreq @audiofreqdj
@Joeyvdlinden I'm busting my hump believe me! :Dhttps://www.facebook.com/djtechnoboy/po ... 4795440235wrote:The First Cut.
Aangezien Frontliner net Rage geremixed heeft, kan je dat hieruit wel concluderen denk ik! Hopelijk maakt hij der wel wat moois van, want ik blijf TFC een van Frontliners dikste platen vinden!wrote:https://www.facebook.com/djtechnoboy/po ... 4795440235wrote:The First Cut.
Ik naam dan maar aan dat die geremixt gaat worden?
Versta der inderdaad geen zak van...wrote:Wat is dat met die nieuwe track? Ik versta er geen bal van
wrote:leuk dat arjen ook wat mag zeggen dit keer!
Eerste wat ik ook dacht idd. Leuk dat bas het goed vind dat arjen ook met zn mond wat produceert haha.wrote:leuk dat arjen ook wat mag zeggen dit keer!
Zoiets ja. Ze willen het publiek live opnemen, en die opnames verwerken in een remix van de desbetreffende track. Je zal dus als toeschouwer mee moeten schreeuwen, zodat je een deel van de vocal wordt ofzo.wrote:Ze gaan het publiek opnemen ofzo en in een track verwerken? Zoiets versta ik iig.
Indd nogsteeds super raar dat Zany er niet bij is!wrote:Alle dj's/ producers die we erg hoog hebben zitten, hebben we uitgenodigd :'). Zany dus niet.
Idd, altijd weer een paar grapjassen er tussen staan die; Homo's gaan roepen.wrote:Zoiets ja. Ze willen het publiek live opnemen, en die opnames verwerken in een remix van de desbetreffende track. Je zal dus als toeschouwer mee moeten schreeuwen, zodat je een deel van de vocal wordt ofzo.wrote:Ze gaan het publiek opnemen ofzo en in een track verwerken? Zoiets versta ik iig.
Klinkt als een vet idee
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Noisecontrollers Live Vocal Remix) kom er maar in!wrote:Zoiets ja. Ze willen het publiek live opnemen, en die opnames verwerken in een remix van de desbetreffende track. Je zal dus als toeschouwer mee moeten schreeuwen, zodat je een deel van de vocal wordt ofzo.wrote:Ze gaan het publiek opnemen ofzo en in een track verwerken? Zoiets versta ik iig.
Klinkt als een vet idee