villain waarschijnlijk voor de hardcorewrote:ik denk anthem van The Prophet & MC Da Syndrome, waarom zou je anders een 2de mc gebruiken als Villain daar al staat?
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Zou eerder gokken op een ran-d dan PP of Zatox.
Aan het anthem en de line up te zien, NEE!
A
wrote:Aan het anthem en de line up te zien, NEE!
wooow anthem ziet er echt niet uit idd
je moet er ook niet naar kijken maar luisterenwrote:wrote:Aan het anthem en de line up te zien, NEE!
wooow anthem ziet er echt niet uit idd
Goed plan. De suggesties mogen ergens anders.
Zou hij toch maar stoppen?The Prophet
so i sell some studio stuff again; here is the first item: goo.gl/wmMK1
heeft zijn beste tijd gehad, word tijd dat hij het ook eens inzietwrote:Zou hij toch maar stoppen?The Prophet
so i sell some studio stuff again; here is the first item: goo.gl/wmMK1
Op Twitter wordt er door TBY gesuggereerd dat Waverider iets met Ti Sento gaat doen.
EDIT:
op TBY Twitter wordt gemeld dat de volgende tracks op de nieuwe Essential staan.
TBY - Rage (Frontliner Remix)
Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
de Coone & TBY collab genaamd Nu Style Crap.
EDIT:
op TBY Twitter wordt gemeld dat de volgende tracks op de nieuwe Essential staan.
TBY - Rage (Frontliner Remix)
Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
de Coone & TBY collab genaamd Nu Style Crap.
heb zelf vandaag geen problemen ondervonden maar goed..hardstylecom Hardstyle.com
We've solved the minor issue of today. All orders heve been resend to the ones who had issues. Again sorry for any inconvenience
Gaat die plaat echt zo hetenwrote: de Coone & TBY collab genaamd Nu Style Crap.
Ik snap ook echt niet wat Technoboy in de studio doet met Coone
Nu Style Crap lol.. Als de track zo is als de titel, dan vragen ze natuurlijk om negatieve reactieswrote:Gaat die plaat echt zo hetenwrote: de Coone & TBY collab genaamd Nu Style Crap.?
Ik snap ook echt niet wat Technoboy in de studio doet met CooneAlhoewel Technoboy's laatste solo's natuurlijk ook niet geweldig zijn (naar mijn mening, vooral vergeleken met een paar jaar terug)
J
Ja nu bereid heel hardtraxx voor op die track, jwz.wrote:Nu Style Crap lol.. Als de track zo is als de titel, dan vragen ze natuurlijk om negatieve reactieswrote:Gaat die plaat echt zo hetenwrote: de Coone & TBY collab genaamd Nu Style Crap.?
Ik snap ook echt niet wat Technoboy in de studio doet met CooneAlhoewel Technoboy's laatste solo's natuurlijk ook niet geweldig zijn (naar mijn mening, vooral vergeleken met een paar jaar terug)
Overigens als Waverider Ti Sento gaat remixen, komt er een Remix E.P ofzo? samen met Rage remix en dacht dat er nog eentje was? of iemand die daar meer over weet qua releasen?
Oordeel zelf:
djtechnoboy
.. @djcoone and Technoboy "Nu Style Crap"?.. Yes, it is featured too!! pic.twitter.com/6N1hj7Rh
13 januari
djtechnoboy
.. @djcoone and Technoboy "Nu Style Crap"?.. Yes, it is featured too!! pic.twitter.com/6N1hj7Rh
13 januari
Dat maakt me bijzonder nieuwsgierigwrote: de Coone & TBY collab genaamd Nu Style Crap.
Volgens mij zit er ook een stukje hardcore in, á la Kings of the Underground & Eternalize.
Ik vind het persoonlijk wel grappig dat ze die plaat zo noemen. Ook nog een stukje zelfkennis.wrote: Nu Style Crap lol.. Als de track zo is als de titel, dan vragen ze natuurlijk om negatieve reacties
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Zolang het nummer maar niet nieuw leven gaat blazen in de term "nu-style" vind ik alles best. 
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
had hem gehoord in time out zit stuk van 170 bpm als het goed is, kan nie veel meer van herinnere van die track 
Edit:Radical Redemption
Who wants a HQ preview from 'Torture, Murder and Cannibalism'? #Annihilate
Radical Redemption
Well, that's clear.. You'll get the preview tomorrow! Little sidenote, it's 158 bpm! #Annihilate
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
gruwelijkwrote:Edit:Radical Redemption
Who wants a HQ preview from 'Torture, Murder and Cannibalism'? #Annihilate
Radical Redemption
Well, that's clear.. You'll get the preview tomorrow! Little sidenote, it's 158 bpm! #Annihilate
dit album kan gewoon niet slecht worden. als dit The machine album overtreft dan weet ik het ook niet meer
Zeker nietwrote:als dit The machine album overtreft dan weet ik het ook niet meer
wrote:Dat gaat niet gebeuren hoor
.. de vocals van Monstah ook in the Hangover part II worden gebruikt?