Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:31 

Hardtraxx Crew

Chain Reaction
Citaat:
I am delighted to inform you my forthcoming Minus is More release will be unchained this month. "War in reverse", "The Attack" with Crypsis and the Thera remix of "Victime will be the ingredients of my first recipe in 2012.
All tunes will be available on Itunes and the quality download portals.
At this moment I am working in the studio, back to back with Radical Redemption.
This tune will be designed for his forthcoming album, fusing both our styles.
Last but not least I am very hyped about the remix of "Answers" by.....THAT guy....no no......THAT guy!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Het is wel leuk om die HDA dingetjes te lezen. Hieronder een aantal dingetjes:
Jack Of Sound gaat nog een keer in de studio met Frequencerz en met B-Front.
Lady Faith gaat als eerste USA Hard Dance act door Europa toeren.
TNT gaan een nieuw album maken in 2012 en er komt ook een TNT podcast.
Zany wil zijn sound een beetje gaan veranderen in 2012.
Coone komt met een nieuw "media project" binnenkort.
Activator gaat OOK een album maken. Een dubbel CD met een CD Subground en een CD Hardstyle.
Er komen meer A2 Label Nights aankomend jaar.
Het nieuwe album van Brennan Heart moet nu voor de zomer af zijn. De city2city samplers komen voor het album.

Opvallend ook dat heel veel producers Code Black als grote nieuwkomer bestempelen. Hij doet het dus aardig goed in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:47 

Adaro 5000 likes heeft op z'n FB pagina..
zat daar niet iets aan verbonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:04 

erg benieuwd dan wat eruit gaat komen bij joS ft. frequencerz en JoS ft. b-front.. hoop op iets heel anders
zany en een nieuwe sound? erg vet laat me verrassen maarja zany is (bijna) altijd top.
Activator heeft me nooit echt kunnen bekoren maar toch denk ik wel dat er paar tracks op komen die mij wel kunnen bekoren!

rest boeit me niet in de post vn khadber want ut zijn dj's die mij totaal niet liggen

EDIT: had ut over het hoofd gezien maar ben ook erg verrast dat A2 wat meer terug komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:15 

Leuk die Label nights van A² records, maar ze mogen wel is beginnen met releasen dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:19 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Het is wel leuk om die HDA dingetjes te lezen. Hieronder een aantal dingetjes:
Jack Of Sound gaat nog een keer in de studio met Frequencerz en met B-Front.
Lady Faith gaat als eerste USA Hard Dance act door Europa toeren.
TNT gaan een nieuw album maken in 2012 en er komt ook een TNT podcast.
Coone komt met een nieuw "media project" binnenkort.
Activator gaat OOK een album maken. Een dubbel CD met een CD Subground en een CD Hardstyle.
Er komen meer A2 Label Nights aankomend jaar.
Het nieuwe album van Brennan Heart moet nu voor de zomer af zijn. De city2city samplers komen voor het album.

Opvallend ook dat heel veel producers Code Black als grote nieuwkomer bestempelen. Hij doet het dus aardig goed in de scene.

Is dat dan niet dat "Hard Driver" gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:19 

Hardtraxx Beheerder

Stinkjanus schreef:
Ik kan hier wel een jaarverslag posten, dat is voor iedereen vrij volgens mij. Heb het al ooit gedaan, maar toen heeft een moderator het eraf gehaald.

Als iemand het wilt lezen dan kan ie dat zelf opzoeken als het werkelijk zo openbaar is als jij dat zegt.
Grote kans dat er hier heel veel verkeerde conclusies getrokken worden, wat toen ook het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Stinkjanus schreef:
Ik kan hier wel een jaarverslag posten, dat is voor iedereen vrij volgens mij. Heb het al ooit gedaan, maar toen heeft een moderator het eraf gehaald.

Als iemand het wilt lezen dan kan ie dat zelf opzoeken als het werkelijk zo openbaar is als jij dat zegt.
Grote kans dat er hier heel veel verkeerde conclusies getrokken worden, wat toen ook het geval was.

Denk dat je juist verkeerde conclusies krijgt door het van je site te weren. Eerlijkheid en openheid duren het langst. Bovendien is het minimaal net zo relevant voor Hardtraxx als valse munten van de Matrixx. Als die informatie vrij is, waarom zou het hier dan niet mogen staan? Anders kan je er wel http://www.hardtraxx.nk van maken (noord-korea)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:40 

Hardtraxxer

djdigitalpunk Digital Punk
Arrived @TitaMagicShow
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:45 

Hardtraxx Beheerder

Gangsterdwerg schreef:
Als die informatie vrij is, waarom zou het hier dan niet mogen staan?

Dat hoor je mij niet zeggen :thumbup: Maar de vorige keer was het overduidelijk dat een ruime meerderheid de verkeerde conclusies trokken waardoor het dus onzin is om daar langer mee door te gaan hier. Daarom dat ik dat nogmaals aangeef. Je zal er waarschijnlijk niks mee opschieten. En áls het zo openbaar is als wordt gezegd, dan kunnen geïnteresseerde dat zelf wel opzoeken lijkt mij :)

Niet relevant voor Hardtraxx vanuit onze positie, maar wellicht relevant voor mensen die willen kwijlen op cijfertjes en het oneerlijk vinden dat bedrijven winst maken xd

Maargoed, ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:20 

Gangsterdwerg schreef:
Denk dat je juist verkeerde conclusies krijgt door het van je site te weren. Eerlijkheid en openheid duren het langst. Bovendien is het minimaal net zo relevant voor Hardtraxx als valse munten van de Matrixx. Als die informatie vrij is, waarom zou het hier dan niet mogen staan? Anders kan je er wel http://www.hardtraxx.nk van maken (noord-korea)

Noord Korea heeft amper internet. Er zijn 30 Noord-Koreaans websites xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:54 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Noord Korea heeft amper internet. Er zijn 30 Noord-Koreaans websites xd

Zit je tenminste niet urenlang nutteloos op het internet. (neem aan dat ze alleen hun eigen sites kunnen zien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:32 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Stinkjanus schreef:

Ik kan goed begrijpen dat jullie hier terughoudend in zijn, ik heb er zelf ook helemaal geen last van aangezien ik het gewoon aan kan. Elke grote vennootschap is verplicht een jaarverslag openbaar te maken. Maar zoals ik al zei het is voor mij geen zorg. Wanneer iemand mij pm't zal ik diegene verder helpen, tenzij Jor-D hier moeite mee heeft! Ik wil namelijk wel nog even op dit forum vertoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 03:02 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Audiofreq
What a productive week with @Kutski! Too exhausted to say much else! Night folks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Weet al waar dit naartoe gaat. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:24 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Khadber schreef:

Niet meteen zo negatief jonge! Misschien maakt hij wel een nieuwe uberrauwhardduistere soundbank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:44 

Hardtraxx Veteran

Misschien gaat hij wel weer hardere dingen maken, ipv worship, squared en lonely dark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:46 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:

Niet meteen zo negatief jonge! Misschien maakt hij wel een nieuwe uberrauwhardduistere soundbank!

Zeker net als de richting waar Fusion momenteel naartoe gaat. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:55 

Hardtraxx Veteran

idd, al die tracks zoals Virus, F.E.A.R., Revolution...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:

En 'talenten' als Profite en die ventjes met een z op het eind. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:59 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Josh-T schreef:

Nog geen Fusion releases gehoord van die nieuwe artiesten, en Split Second van Profite vind ik verre van slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:08 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Dakpan schreef:
Josh-T schreef:

Nog geen Fusion releases gehoord van die nieuwe artiesten, en Split Second van Profite vind ik verre van slecht.

Wie heeft het over slecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:27 

Hardtraxx Elite

@Dakpan... smaken verschillen ;) Als het iets word a la Squared ben ik benieuwd, maar hoop ik toch ook stiekem op wat duistere nummers met een andere sounddesign :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:31 

Hardtraxx Veteran

B2S op Facebook

Citaat:
Hard Bass is almost sold out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:31 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Wie heeft het over slecht?

Over blij dan? nou daar kun je Split Second misschien wel onder rekenen.
maar kijk eens naar alle Fusion releases van afgelopen 4 jaar, het is over het algemeen juist alleen maar duisterder/rauwer geworden.
Vorige  1 ... 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen