S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Laat wildstylez maar een keer extraordinarry happiness weggeven. Dat is pas een lekker kerstcadeau! :bomb:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Nikkel wrote:
robbinho wrote:Wilderness AUB
Of bedoel je gewoon Let It Go (ft. DBSTF)? Want die is gewoon gereleased.
Hij bedoelt denk ik deze;

View on YouTube
Hoop die ook, maar dit is een oud Facebook bericht van ze;
"About ''Wilderness'' One of our first projects in Logic.. The first version we played on the festival (youtube video) sucked because the mix was not good.. We've really tried, but the projectfile failed us and a lot of things are missing also the Atmosphere is gone and so is our hope! Sorry, the only thing we can do to make it up to you is putting the ''melody'' in a new track and create a good atmosphere/track around it (this take time)."
MoleculeMedia 1 maand geleden
Misschien een remake, maar gok iets anders.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kodex Matthias Billan
working with Yuna-x Kristel on an awesome bootleg :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Denk dat we niet op zo'n grote free release golf als vorig jaar moeten wachten.. Die was echt enorm. :P
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
boys & girls

ik lees net een paar tweets

Gerard Herringer (doet vaak fotoshoots voor b2s en Q) doet een fotoshoot met DBSTF en F8trix

Bij het silverdome! dit stukje silverdome zag ik net ergens op twitter maar ik kan 't niet terug vinden?!?!? Dus het kan zijn dat ik me vergis maar volgens mij zag ik dat staan!

Zo ja dan is 1 deel van de knock out line up waarschijnlijk dbstf vs f8trix

Zo niet, dan wordt er voor iets anders samen een foto shoot gedaan :P
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Ik dacht dat Knock Out naar het Ziggodome volgend jaar zou verplaatsen?? Of in ieder geval een nieuwe locatie ivm de vergunningen die ingetrokken zijn toendertijd met Project HC. Dacht dat dit ook voor Knock-Out gold?? :$
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Dakpan wrote:Denk dat we niet op zo'n grote free release golf als vorig jaar moeten wachten.. Die was echt enorm. :P
indd vorig jaar kregen we echt veel
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
opaa wrote: Zo ja dan is 1 deel van de knock out line up waarschijnlijk dbstf vs f8trix

Wauw dat zal eentonig worden :')
O
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
Sunrise8 wrote:Ik dacht dat Knock Out naar het Ziggodome volgend jaar zou verplaatsen?? Of in ieder geval een nieuwe locatie ivm de vergunningen die ingetrokken zijn toendertijd met Project HC. Dacht dat dit ook voor Knock-Out gold?? :$
Ik heb nog nooit van b2s uit gehoord dat ze helemaal klaar zijn met het silverdome hoor? ik ga 't bericht nog ff door lezen van project hardcore, ik wil in ieder geval wel sowieso naar knock out en ook sowieso naar het eerste beste feest in de ziggo dome dus zou een mooie combi zijn :D

edit: in dat bericht toen van project hardcore staat niets over volgende evenementen
Last edited by opaa on , edited 1 time in total.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
opaa wrote:
Sunrise8 wrote:Ik dacht dat Knock Out naar het Ziggodome volgend jaar zou verplaatsen?? Of in ieder geval een nieuwe locatie ivm de vergunningen die ingetrokken zijn toendertijd met Project HC. Dacht dat dit ook voor Knock-Out gold?? :$
Ik heb nog nooit van b2s uit gehoord dat ze helemaal klaar zijn met het silverdome hoor? ik ga 't bericht nog ff door lezen van project hardcore, ik wil in ieder geval wel sowieso naar knock out en ook sowieso naar het eerste beste feest in de ziggo dome dus zou een mooie combi zijn :D
Ik hoop het ook niet, maar dacht zoiets gelezen te hebben. Kan me ook vreselijk vergissen dat dit een eenmalige actie was mbt intrekken van de vergunningen. Knock out ga ik ook zeker weer heen en het eerste feest in Ziggodome wil ik ook meemaken :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wesz91 wrote:
opaa wrote: Zo ja dan is 1 deel van de knock out line up waarschijnlijk dbstf vs f8trix

Wauw dat zal eentonig worden :')
Wat moeten die lui nu al op zo'n groot feest :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Wtf heeft F8trix met 0 bekendheid op knockout te zoeken? Beetje vergezochte conclusie.. Opaa, de Hardstyle Telegraaf!
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Dec 2012
TakkU wrote:Wtf heeft F8trix met 0 bekendheid op knockout te zoeken? Beetje vergezochte conclusie.. Opaa, de Hardstyle Telegraaf!
Hardstyle Boulevard
Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
View on YouTube
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Kepro wrote:View on YouTube
from house to nobody said it was easy :surrender:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
nu ik dit lees kan dat over dbstf en f8trix best waar zijn, want er was inderdaad een photoshoot voor het silverdome, maar dacht dat ik een team zag staan van ijshockey.. ?
O
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
TakkU wrote:Wtf heeft F8trix met 0 bekendheid op knockout te zoeken? Beetje vergezochte conclusie.. Opaa, de Hardstyle Telegraaf!
weet ik, maar ik weet ook dat b2s graag talenten ontdekt / opbouwt. Wist een medewerker me te vertellen op HDE. Wanneer hoorde jullie allemaal voor 't eerst van adaro ? Rond Hard bass toch? Daar werden de eerste nummers gedraaid of iets er voor. Op zon moment maken organisaties hun keuze om hem voor een defqon blue / decibel te boeken. Als iemand toen had geroepen 'Adaro wordt (deel van) dé act op defqon en decibel noem je 'm toch ook geen telegraaf? En nu kan je schreeuwen dat Adaro toen al meer ervaring had, dat zal ook best, maar of F8trix dat heeft ja of nee weet je ook niet!

Mij lijkt het ook raar, een gloednieuw iemand, maar als b2s er zeker van is dat het een succes gaat worden en er als eerste bij wil zijn met een goede vangst, dan heb ik er het volle vertrouwen in :)

EDIT: Ik heb de tweets terug zitten kijken maar zie dat F8trix tegen audiofreq zegt dat het in den haag te doen was, dus nevermindddddd. Maar er is dus wel voor iets anders groots een fotoshoot gedaan met dbstf en f8trix want die Gerard is een favo fotograaf van meerdere organisaties. Kan echter ook puur voor alle websites zijn van f8trix zelf
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
F8trix is Pato van Time-out: https://partyflock.nl/artist/5452:Pato.html
'Talent' qua draaien zal hij vast wel hebben
opaa wrote:Maar er is dus wel voor iets anders groots een fotoshoot gedaan met dbstf en f8trix want die Gerard is een favo fotograaf van meerdere organisaties. Kan echter ook puur voor alle websites zijn van f8trix zelf
Denk dat laatste, gewoon voor z'n site
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wildstylerz wrote:
Kepro wrote:View on YouTube
from house to nobody said it was easy :surrender:
Dit is wel zo'n beetje de gaarste aftermovie die ik ooit heb gezien :lol: :lol: :lol:
Ach ja, het feest was gruwelijk, dus is vergeef het ze :kiss:
O
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
patrickjeb wrote:F8trix is Pato van Time-out: https://partyflock.nl/artist/5452:Pato.html
'Talent' qua draaien zal hij vast wel hebben

Denk dat laatste, gewoon voor z'n site
Ah nice! die meneer verdient 't wel om op te kruipen, trust me

en om even on topic te blijven, REVERZE trailer! ziet er naar uit dat 't het zelfde idee wordt als thunderdome, meerdere trailers: View on YouTube
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Dat het nieuwe album van Noisecontrollers - E=NC2 gaat heten.
Ik weet niet of dat al vermeld was, want had geen zin om terug te scrollen!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Imation wrote:Dat het nieuwe album van Noisecontrollers - E=NC2 gaat heten.
Bron?
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 11 days ago
opaa wrote:boys & girls

ik lees net een paar tweets

Gerard Herringer (doet vaak fotoshoots voor b2s en Q) doet een fotoshoot met DBSTF en F8trix

Bij het silverdome! dit stukje silverdome zag ik net ergens op twitter maar ik kan 't niet terug vinden?!?!? Dus het kan zijn dat ik me vergis maar volgens mij zag ik dat staan!

Zo ja dan is 1 deel van de knock out line up waarschijnlijk dbstf vs f8trix

Nou, Gerard heeft ook onze shoot gedaan en dat het bij Silverdome is isv rij logisch. Gerard zn studio is in Zoetermeer :) Gerard is trouwens artiesten fotograaf en doet "weinig" met events.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
opaa wrote:blabla ziggodome blabla
Ik wordt zo moe van jou en je ziggodome, krijg je betaald voor promotie ofzo?
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
jambekkie wrote:
Imation wrote:Dat het nieuwe album van Noisecontrollers - E=NC2 gaat heten.
Bron?
www.a2records.nl en dan bij het nieuwsbericht over de NC & Alpha2

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators