Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 16:59 

Hardtraxxer

Laat wildstylez maar een keer extraordinarry happiness weggeven. Dat is pas een lekker kerstcadeau! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 17:11 

Hardtraxx Addict

Nikkel schreef:
robbinho schreef:
Wilderness AUB

Of bedoel je gewoon Let It Go (ft. DBSTF)? Want die is gewoon gereleased.

Hij bedoelt denk ik deze;

Hoop die ook, maar dit is een oud Facebook bericht van ze;
Citaat:
"About ''Wilderness'' One of our first projects in Logic.. The first version we played on the festival (youtube video) sucked because the mix was not good.. We've really tried, but the projectfile failed us and a lot of things are missing also the Atmosphere is gone and so is our hope! Sorry, the only thing we can do to make it up to you is putting the ''melody'' in a new track and create a good atmosphere/track around it (this take time)."
MoleculeMedia 1 maand geleden

Misschien een remake, maar gok iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:17 

Hardtraxx Elite

Kodex Matthias Billan
Citaat:
working with Yuna-x Kristel on an awesome bootleg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:19 

Hardtraxx Veteran

Denk dat we niet op zo'n grote free release golf als vorig jaar moeten wachten.. Die was echt enorm. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:26 

Hardtraxxer

boys & girls

ik lees net een paar tweets

Gerard Herringer (doet vaak fotoshoots voor b2s en Q) doet een fotoshoot met DBSTF en F8trix

Bij het silverdome! dit stukje silverdome zag ik net ergens op twitter maar ik kan 't niet terug vinden?!?!? Dus het kan zijn dat ik me vergis maar volgens mij zag ik dat staan!

Zo ja dan is 1 deel van de knock out line up waarschijnlijk dbstf vs f8trix

Zo niet, dan wordt er voor iets anders samen een foto shoot gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:31 

Donateur

Ik dacht dat Knock Out naar het Ziggodome volgend jaar zou verplaatsen?? Of in ieder geval een nieuwe locatie ivm de vergunningen die ingetrokken zijn toendertijd met Project HC. Dacht dat dit ook voor Knock-Out gold?? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Denk dat we niet op zo'n grote free release golf als vorig jaar moeten wachten.. Die was echt enorm. :P

indd vorig jaar kregen we echt veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:33 

Hardtraxx Elite

opaa schreef:

Wauw dat zal eentonig worden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:38 

Hardtraxxer

Sunrise8 schreef:
Ik dacht dat Knock Out naar het Ziggodome volgend jaar zou verplaatsen?? Of in ieder geval een nieuwe locatie ivm de vergunningen die ingetrokken zijn toendertijd met Project HC. Dacht dat dit ook voor Knock-Out gold?? :$

Ik heb nog nooit van b2s uit gehoord dat ze helemaal klaar zijn met het silverdome hoor? ik ga 't bericht nog ff door lezen van project hardcore, ik wil in ieder geval wel sowieso naar knock out en ook sowieso naar het eerste beste feest in de ziggo dome dus zou een mooie combi zijn :D

edit: in dat bericht toen van project hardcore staat niets over volgende evenementen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:40 

Donateur

opaa schreef:
Sunrise8 schreef:

Ik heb nog nooit van b2s uit gehoord dat ze helemaal klaar zijn met het silverdome hoor? ik ga 't bericht nog ff door lezen van project hardcore, ik wil in ieder geval wel sowieso naar knock out en ook sowieso naar het eerste beste feest in de ziggo dome dus zou een mooie combi zijn :D

Ik hoop het ook niet, maar dacht zoiets gelezen te hebben. Kan me ook vreselijk vergissen dat dit een eenmalige actie was mbt intrekken van de vergunningen. Knock out ga ik ook zeker weer heen en het eerste feest in Ziggodome wil ik ook meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:59 

Donateur

Wesz91 schreef:
opaa schreef:

Wauw dat zal eentonig worden :')

Wat moeten die lui nu al op zo'n groot feest :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 19:27 

Hardtraxx Elite

Wtf heeft F8trix met 0 bekendheid op knockout te zoeken? Beetje vergezochte conclusie.. Opaa, de Hardstyle Telegraaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 19:32 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Wtf heeft F8trix met 0 bekendheid op knockout te zoeken? Beetje vergezochte conclusie.. Opaa, de Hardstyle Telegraaf!

Hardstyle Boulevard
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

from house to nobody said it was easy :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

nu ik dit lees kan dat over dbstf en f8trix best waar zijn, want er was inderdaad een photoshoot voor het silverdome, maar dacht dat ik een team zag staan van ijshockey.. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 21:16 

Hardtraxxer

TakkU schreef:

weet ik, maar ik weet ook dat b2s graag talenten ontdekt / opbouwt. Wist een medewerker me te vertellen op HDE. Wanneer hoorde jullie allemaal voor 't eerst van adaro ? Rond Hard bass toch? Daar werden de eerste nummers gedraaid of iets er voor. Op zon moment maken organisaties hun keuze om hem voor een defqon blue / decibel te boeken. Als iemand toen had geroepen 'Adaro wordt (deel van) dé act op defqon en decibel noem je 'm toch ook geen telegraaf? En nu kan je schreeuwen dat Adaro toen al meer ervaring had, dat zal ook best, maar of F8trix dat heeft ja of nee weet je ook niet!

Mij lijkt het ook raar, een gloednieuw iemand, maar als b2s er zeker van is dat het een succes gaat worden en er als eerste bij wil zijn met een goede vangst, dan heb ik er het volle vertrouwen in :)

EDIT: Ik heb de tweets terug zitten kijken maar zie dat F8trix tegen audiofreq zegt dat het in den haag te doen was, dus nevermindddddd. Maar er is dus wel voor iets anders groots een fotoshoot gedaan met dbstf en f8trix want die Gerard is een favo fotograaf van meerdere organisaties. Kan echter ook puur voor alle websites zijn van f8trix zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

F8trix is Pato van Time-out: https://partyflock.nl/artist/5452:Pato.html
'Talent' qua draaien zal hij vast wel hebben

opaa schreef:
Maar er is dus wel voor iets anders groots een fotoshoot gedaan met dbstf en f8trix want die Gerard is een favo fotograaf van meerdere organisaties. Kan echter ook puur voor alle websites zijn van f8trix zelf

Denk dat laatste, gewoon voor z'n site
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
Kepro schreef:

from house to nobody said it was easy :surrender:

Dit is wel zo'n beetje de gaarste aftermovie die ik ooit heb gezien :lol: :lol: :lol:
Ach ja, het feest was gruwelijk, dus is vergeef het ze :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 22:46 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
F8trix is Pato van Time-out: https://partyflock.nl/artist/5452:Pato.html
'Talent' qua draaien zal hij vast wel hebben

Denk dat laatste, gewoon voor z'n site

Ah nice! die meneer verdient 't wel om op te kruipen, trust me

en om even on topic te blijven, REVERZE trailer! ziet er naar uit dat 't het zelfde idee wordt als thunderdome, meerdere trailers: http://www.youtube.com/watch?v=Vd1q45T2yVg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 22:54 

Hardtraxxer

Dat het nieuwe album van Noisecontrollers - E=NC2 gaat heten.
Ik weet niet of dat al vermeld was, want had geen zin om terug te scrollen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 22:55 

Hardtraxx Elite

Imation schreef:

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 22:59 

Artiest

opaa schreef:
boys & girls

ik lees net een paar tweets

Gerard Herringer (doet vaak fotoshoots voor b2s en Q) doet een fotoshoot met DBSTF en F8trix

Bij het silverdome! dit stukje silverdome zag ik net ergens op twitter maar ik kan 't niet terug vinden?!?!? Dus het kan zijn dat ik me vergis maar volgens mij zag ik dat staan!

Nou, Gerard heeft ook onze shoot gedaan en dat het bij Silverdome is isv rij logisch. Gerard zn studio is in Zoetermeer :) Gerard is trouwens artiesten fotograaf en doet "weinig" met events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 01:19 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
blabla ziggodome blabla

Ik wordt zo moe van jou en je ziggodome, krijg je betaald voor promotie ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 01:30 

Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Imation schreef:

Bron?

www.a2records.nl en dan bij het nieuwsbericht over de NC & Alpha2
Vorige  1 ... 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen