TakkU schreef:
Wtf heeft F8trix met 0 bekendheid op knockout te zoeken? Beetje vergezochte conclusie.. Opaa, de Hardstyle Telegraaf!
weet ik, maar ik weet ook dat b2s graag talenten ontdekt / opbouwt. Wist een medewerker me te vertellen op HDE. Wanneer hoorde jullie allemaal voor 't eerst van adaro ? Rond Hard bass toch? Daar werden de eerste nummers gedraaid of iets er voor. Op zon moment maken organisaties hun keuze om hem voor een defqon blue / decibel te boeken. Als iemand toen had geroepen 'Adaro wordt (deel van) dé act op defqon en decibel noem je 'm toch ook geen telegraaf? En nu kan je schreeuwen dat Adaro toen al meer ervaring had, dat zal ook best, maar of F8trix dat heeft ja of nee weet je ook niet!
Mij lijkt het ook raar, een gloednieuw iemand, maar als b2s er zeker van is dat het een succes gaat worden en er als eerste bij wil zijn met een goede vangst, dan heb ik er het volle vertrouwen in
EDIT: Ik heb de tweets terug zitten kijken maar zie dat F8trix tegen audiofreq zegt dat het in den haag te doen was, dus nevermindddddd. Maar er is dus wel voor iets anders groots een fotoshoot gedaan met dbstf en f8trix want die Gerard is een favo fotograaf van meerdere organisaties. Kan echter ook puur voor alle websites zijn van f8trix zelf